Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

[MENTION=12865]Petert[/MENTION]

Hoe zit het met 29 december met Thera Invites? Heb je nog steeds plannen? Zo ja wat zijn ze?

Haha, beetje laat man, maar serieus sorry dat je niet kon man. Maar uiteindelijk had ik ook geen slaap plek:p Ben hele feest nuchter gebleven, mede omdat het die woensdag daarvoor weer eens goed fout ging. (kort uitgelegd, ik zat me donders hard te spacen aan de ontbijttafel daar en ineens kwamen die ouders eraan mja je kan dan echt niet ineens stoppen. Dus die kerel was bijna gesnapt door mij:p) maar dat feest zeg, godnondeju, heeeeeeeerlijk. Der werd zo donders hard gedraaid he daar zeg je u tegen. En Blackburn, die afsloot, nooit van gehoord. Maar die gozer sloot af jonge, daar moeten gunz4hire nog respect voor hebben. Uiteindelijk bij de after beeetje pep gedaan en toen om 9 uur ofzo de eerste trein naar huis, maar toen kon ik nog wel 10 km hardlopen zoveel energie. Dus ff rustige muziek opgezet en gelukkig in slaap gevallen. Maar nondeju wat een feest.

En nu nog maar 18 dagen tot aan HardBass:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als wat ga je werken? Ik ga zelf naar ook naar HardBass, eindelijk een keer een groot festival. Wou al heel lang maar niemand wou mee en kameraden geen 18, nu dan eindelijk :<

Jeffrey, Seker, Mithasi en ik dus op Hard Bass, verder nog mensen?

Ik ga werken bij de kluisjes. Van 21:00 tot 09:00. Heb ook nog 3 uur pauze die ik feestend kan/mag doorbrengen. Verdiend ook nog wel aardig :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag voetjes van de vloer bij Vendetta! :D

The Gathering

22:00 - 23:00: Scott Marten

23:00 - 00:15: Panic

00:15 - 01:30: Mad Dog

01:30 - 02:30: Kasparov

02:30 - 03:30: Nosferatu

03:30 - 04:30: Neophyte

04:30 - 05:30: Unexist

05:30 - 06:00: Live: The Sickest Squad

MC: Jeff

The Era

22:00 - 23:15: OCD

23:15 - 00:30: Bountyhunter

00:30 - 01:45: Rob & MC Joe

01:45 - 02:45: G-Town Madness

02:45 - 04:00: Ruffneck

04:00 - 05:00: Bass-D

05:00 - 06:00: Frantic Freak

MC: Tha Watcher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeffrey, Seker, Mithasi en ik dus op Hard Bass, verder nog mensen?

hehe net zo gek gaan als in lloret toen.

Ik ga werken bij de kluisjes. Van 21:00 tot 09:00. Heb ook nog 3 uur pauze die ik feestend kan/mag doorbrengen. Verdiend ook nog wel aardig :).

Ah nice! Hoe veel? En wat is nou de ideale plek om een paar pilletjes naar binnen mee te nemen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardstyle & Hardcore #3

Hahaha! Uhhh ja beste is gewoon echt in je boxer. Dus tussen je penis en je ballen zeg maar. Daar mogen ze niet komen. Niet zenuwachtig zijn bij controle. Dan loop je zo door :).

Ik werk ongeveer 10 uur daar en krijg direct na afloop betaald. Betaald ongeveer 13-15 per uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha! Uhhh ja beste is gewoon echt in je boxer. Dus tussen je penis en je ballen zeg maar. Daar mogen ze niet komen. Niet zenuwachtig zijn bij controle. Dan loop je zo door :).

Ik werk ongeveer 10 uur daar en krijg direct na afloop betaald. Betaald ongeveer 13-15 per uur

Je hebt bij Jack en Jones zon boxer waar je je lul heeeel makkelijk uit kan halen, als je dat dicht naait, heb je een vakje, in onze groep heeft iedereen zon boxer aan op feesten. Dan zit het ook bij je ballen maar nog beter verstopt haha.

Ik wou zo graag naar Qapital, moet ik die zondag werken.zonde zonde zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha klinkt goed, wanneer heb je pauze? Misschien zie ik je dan nog wel bij de kluisjes!

hehe net zo gek gaan als in lloret toen.

Haha ja, dat sowieso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; Ik heb werkelijk geen idee hoe laat ik pauze heb. Zal denk ik na de grote drukte zijn. Ik schat tussen 02:00 en 05:00 ofzo. Durf het echt niet te zeggen.

[MENTION=14848]Seker[/MENTION]; Vind het gewoon een hoop geld, vooral voor een feest waarvan nog geen lineup bekend is. Al zou ik een kaart kopen, raak ik hem toch wel weer kwijt. Year of Summer heeft goud behaald, dus de dagjesmensen zullen volop vertegenwoordigd zijn. En ook nog wanhopig op zoek zijn naar een ticket. Maar toch, zie liever eerst een lineup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Van mij hoeft een meeting ook niet echt, ik ha toch met vrienden heen en t is dan lullig om daar weg te gaan, neemt niet weg dat als ik jullie tegen kom, en herken, dat we samen kunnen stampen :D

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites