RanDMC Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Inmiddels al weer 3 keer gezien en heeft me nooit teleur gesteld :D Hardbass maar even meetingkje? ;) Sowieso man, vooral als het je verjaardag is he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Jep ik, op mijn verjaardag. Lekker verjaardagsfeestje bammmm. Snap jullie wel inderdaad, de muziek en het volk dat er op af komt is zo erg veranderd.. Heb er zelf alleen niet echt problemen mee, ik kan ook heerlijk de hele avond beuken op Frequencerz, Adaro, Radical etcetera. Warface trouwens, wat een baas is dat toch, zijn album is zo lekker :<, vooral die plaat met Degos en Re-Done is echt ziek! Degos en Re-Done ook dikke helden natuurlijk (h) Maar beetje irritant dat ze dat zovaak hier melden maja moet vooral jef zelf weten. Zaterdag richting Schagen voor Penoze, veel vrienden van me komen daarvan en schijnt altijd wel vet te zijn. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 3 december 2014 Share Geplaatst 3 december 2014 Klopt weh. Ga je nog Hardbass dan? Hier kaartjes alsnog kunnen fixen via partyvervoer. Was al uitverkocht en liever zo dan via ticketswap. Zin innnnnn :D Dikke lineup ook trouwens. Heel misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Warface zijn album vind ik echt dikke poep. 0,0 variatie in en 23 eigenlijk dezelfde nummers ;c Enige track die ik nog echt van hem draai is Schizophrenics door de kickrolls :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Warface zijn album vind ik echt dikke poep. 0,0 variatie in en 23 eigenlijk dezelfde nummers ;c Enige track die ik nog echt van hem draai is Schizophrenics door de kickrolls :r Dat is zo'n beetje met alle raw tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie favoriete plaatjes, kunnen jullie die hier droppen? :D [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Wil mn hardstyle lijstje op spotify uitbreiden huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ben trouwens ook op Hard Bass te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; 01. DJ Thera ft Yuna-X - Strong 02. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close 03. DJ Thera - The Breaking Point (Prefix & Density Remix) 04. Exit Mind - Get Down 05. The Vision - Back In The Game Zijn mijn meest gedraaide plaatjes op dit moment. Iets rauwer maar veel gevoel erin :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 (bewerkt) Ben trouwens ook op Hard Bass te vinden. Nice Crissie, sowieso meeten dan :D vind jou eigenlijk niet zo'n hardstyle type huhu, maarja dat denkt men andersom evengoed van mij. Ergste is als je mensen zegt dat je naar een hardstyle feest gaat, 90% geeft dan een opmerking gerelateerd aan drugsgebruik. :r [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; vanavond even luisteren :huhu: Zal zelf mijne ook wel even droppen :D Luister de laatste tijd deze ziek veel: 1. D-Block & S-Te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix) 9dpK8LXHajA 2. T&T & DJ Isaac - Digital Nation 2IS35DT2Bd4 3. Jack of Sound - Starlight A0uNJKx1xYg 4. Warface - Total war XOWZMOkN9Mw 5. E-Force - Seven loyCp6_HZEA 6. E-Force - Men of steel svUZLEZ7Ztk Vind dit echt fucking geile platen :< 4 december 2014 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik heb dus helemaal niks met Seven :r Ik ga zometeen beginnen met mijn yearmix wat bestaat uit 60 platen. Van Qult tot Raw met afsluiter The Dome van Thera & Promo :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie favoriete plaatjes, kunnen jullie die hier droppen? :D [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Wil mn hardstyle lijstje op spotify uitbreiden huhu Mijn herrie staat niet op Spotify. :) Frantic Freak, Noisekick, Partyraiser, Peacock, The Sickest Squad. Dat is waar ik tegenwoordig zo'n beetje naar luister. Enige wat van bovenstaand er op zal zijn zal wat werk zijn van Partyraiser. Maar meer ook niet denk ik. Hardstyle luister ik niet echt meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik heb dus helemaal niks met Seven :r Ik ga zometeen beginnen met mijn yearmix wat bestaat uit 60 platen. Van Qult tot Raw met afsluiter The Dome van Thera & Promo :P Ik eerst ook niet :cab: maar laatst paar keer geluisterd en ben m beginnen te waarderen :D Qult is ook wel vet trouwens, op Mysteryland even gestaan maar helaas wou de rest niet langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 (bewerkt) Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie favoriete plaatjes, kunnen jullie die hier droppen? :D [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Wil mn hardstyle lijstje op spotify uitbreiden huhu [YOUTUBE]CK7UPX1vfaY[/YOUTUBE] Wel 1 van mijn favorieten, tsja en verder luister ik ook nauwelijks nog hardstyle. Ik ben meer van de industrial hardcore/crossbreed, dnb, hardtechno, techno. En ik luister vooral nog maar podcasts en sets. https://soundcloud.com/ukf/bse-som-ego-long-2-10-14-final /deathmachine-fearjoin-prspct-xtrm-015out-dec-15th-2014 4 december 2014 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 [YOUTUBE]CK7UPX1vfaY[/YOUTUBE] Wel 1 van mijn favorieten, tsja en verder luister ik ook nauwelijks nog hardstyle. Ik ben meer van de industrial hardcore/crossbreed, dnb, hardtechno, techno. Nog wat leuke dnb tipjes dan? Op Mysteryland draaide Pendulum en dat vond ik echt ziek, misschien nog wel vetter dan hardstyle, maar ik ken er echt geen artiesten in joh. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Nice Crissie, sowieso meeten dan :D vind jou eigenlijk niet zo'n hardstyle type huhu, maarja dat denkt men andersom evengoed van mij. Ergste is als je mensen zegt dat je naar een hardstyle feest gaat, 90% geeft dan een opmerking gerelateerd aan drugsgebruik. :r Haha wat voor type vind je mij dan? Mijn eerste hardstyle feest was Defqon 2010, toen was ik helemaal verkocht en ben ik in twee jaar tijd naar redelijk veel hardstyle feestjes gegaan. Laatste tijd luister ik het wel een stuk minder maar kan er sowieso van genieten. En meetten is altijd goed! Heb ook het idee dat er veel minder hardstyle uitgekomen is waar ik van houdt. Mijn eerste CD was Showtek - Analogue Player in a digtal world. Dat waren nog eens tijden haha. Dit wordt trouwens mijn 4e jaar op rij naar Hard Bass. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Nog wat leuke dnb tipjes dan? Op Mysteryland draaide Pendulum en dat vond ik echt ziek, misschien nog wel vetter dan hardstyle, maar ik ken er echt geen artiesten in joh. :cab: Dnb: Black Sun Empire, Noisia, Smyla (gisteren achter gekomen), Dj Hidden, Eye-D, Meander, Gewoon op soundcloud zoeken. Industrial Hardcore/Crossbreed: The Outside Agency, Switch Technique, Micromakine, Sinister Souls, Deathmachine, Dither, Ophidian, Sei2ure, Embrionyc, Detest, Tymon, I : Gor (moet eigenlijk aan elkaar, maar ik krijg dan een :G smilie ;c, The Relic, Moleculez, Fracture 4. Nou ik denk dat je met deze artiesten wel een heel stuk verder kunt komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Haha wat voor type vind je mij dan? Mijn eerste hardstyle feest was Defqon 2010, toen was ik helemaal verkocht en ben ik in twee jaar tijd naar redelijk veel hardstyle feestjes gegaan. Laatste tijd luister ik het wel een stuk minder maar kan er sowieso van genieten. En meetten is altijd goed! Heb ook het idee dat er veel minder hardstyle uitgekomen is waar ik van houdt. Mijn eerste CD was Showtek - Analogue Player in a digtal world. Dat waren nog eens tijden haha. Dit wordt trouwens mijn 4e jaar op rij naar Hard Bass. ;) Oh :D Naja, meer iemand die naar house feestjes gaat ofzo, iig geen hardstyle. Al heb je wel een kaal koppie natuurlijk. ;c [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; thx :D Industrial hardcore ligt me niet denk ik ;c maar zal eens luisteren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Oh :D Naja, meer iemand die naar house feestjes gaat ofzo, iig geen hardstyle. Al heb je wel een kaal koppie natuurlijk. ;c [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; thx :D Industrial hardcore ligt me niet denk ik ;c maar zal eens luisteren :D Dat is gewoon een kwestie van wennen :D Veel luisteren, lekker gek doen op de feesten enzo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Dat is gewoon een kwestie van wennen :D Veel luisteren, lekker gek doen op de feesten enzo :D Industrial hardcore was er ook bij dat tentje waar wij gemeet hebben toch? Dat vond ik eigenlijk wel lekker toen huhu. Al heb ik het liefst gewoon Raw :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Industrial hardcore was er ook bij dat tentje waar wij gemeet hebben toch? Dat vond ik eigenlijk wel lekker toen huhu. Al heb ik het liefst gewoon Raw :< Ja dat was bij Ophidian, welke uiteraard gewoon een ultieme eindbaas is en super aardige vent die graag met je op de foto gaat en een praatje maakt over de muziek en wat voor plannen hij heeft :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Haha wat voor type vind je mij dan? Mijn eerste hardstyle feest was Defqon 2010, toen was ik helemaal verkocht en ben ik in twee jaar tijd naar redelijk veel hardstyle feestjes gegaan. Laatste tijd luister ik het wel een stuk minder maar kan er sowieso van genieten. En meetten is altijd goed! Heb ook het idee dat er veel minder hardstyle uitgekomen is waar ik van houdt. Mijn eerste CD was Showtek - Analogue Player in a digtal world. Dat waren nog eens tijden haha. Dit wordt trouwens mijn 4e jaar op rij naar Hard Bass. ;) Ik heb jou toen toch nog ergens een keer gemeet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Knockout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ik heb jou toen toch nog ergens een keer gemeet? Knockout. Klopt inderdaad, was in Silverdome in Zoetermeer. Bizar heet was het toen, niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Klopt inderdaad, was in Silverdome in Zoetermeer. Bizar heet was het toen, niet normaal. Ja Knockout was dat idd! Allemachtig zeg. Dat was me een partijtje warm. Nooit meer zulke erge hitte meegemaakt op een feest. Dat sloeg echt alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Ja Knockout was dat idd! Allemachtig zeg. Dat was me een partijtje warm. Nooit meer zulke erge hitte meegemaakt op een feest. Dat sloeg echt alles. Zal ook wel de reden zijn dat er bijna geen feesten meer zijn daar, knock out is ook al uitgeweken ergens anders heen. Terwijl er daarvoor volgens mij ook nog feesten als Hard Bass en Project Hardcore waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten