Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook. Doen we meeting of wat?

Anders doet iemand ff groeps wa aanmaken. Men nummer; 0631974541

Misschien dat het dit keer wel gaat lukken haha!

Op mij hoef je niet te rekenen kwa meeting. Ik ben aan het werk en weet niet hoe laat ik pauze heb ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thera kunnen ze niet handelen, daarom loopt iedereen erbij weg, zeker omdat het gehalte dagjesmens op feesten als Hardbass enorm toenemen, die kennen geen gebeuk en kennen alleen maar zeiktracks als Lose My Mind en Year of Summer...

Ik kon het nog wel handelen, maar mijn kuiten kunnen dat op dit moment niet meer, jezus wat ging dat hard. B-Freqz :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja maar aangezien je bij elk feest loopt te zeiken dat het niet jou hardstyle is en overal commentaar op loopt te geven dat het handjes klap is en te commercieel is (wat vrij logisch is aangezien hardstyle steeds groter worden). Wat ik een beetje vrij irritant vind worden, want je kan hier niks meer posten van een feest zonder dat jij weer wat te zeiken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites