sirkeith Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Nohh menen jullie dit nou? Ik dacht echt van er komt nog een episch seizoen 5 aan ofzo. Nog maar 1 klein afleveringetje? Das wel een dikke tegenvaller zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 ik denk dat het een suicide mission gaat worden. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 december 2013 Share Geplaatst 22 december 2013 Netwerkbazen wilden eigenlijk al niet eens eerst dit laatste seizoen opnemen. Het is al een klein wonder dat er nog 6 afleveringen gemaakt zijn. Ja tuurlijk, maar dan zorg je toch dat je er ook echt een mooi eind aan maakt? Kansen lagen daar met aflevering 4 echt voor, maar ze hebben er toch bewust voor gekozen om het verhaal weer helemaal open te gooien. Zoals hier eerder werd geopperd, zou het me niets verbazen als er nog iets van een film ofzo komt. Enige andere mogelijkheid lijkt me inderdaad dat iedereen de lucht in vliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 NIKITAAAAAAAAAAA! SuperSaiyaannnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 december 2013 Share Geplaatst 28 december 2013 Mooi einde. Seizoen 4 heeft zeker het niveau de eerste twee seizoenen gehaald. Alleen echt ontzettend jammer dat het nu afgelopen is.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2013 Auteur Share Geplaatst 28 december 2013 Hij staat nog niet op spotnet :B Ok ik heb hem al op yabsearch gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2013 Auteur Share Geplaatst 28 december 2013 Jaja geweldige serie hoor. Jammer dat het afgelopen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 Jammer dat het is afgelopen. Dat einde kon je toch veel uitgebreider en toffer brengen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten