FC-Breda Geplaatst 16 februari 2012 Share Geplaatst 16 februari 2012 Eindelijk het licht gezien qua de mooiste dame van de serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2012 Zo ver wil ik niet gaan met je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 februari 2012 Share Geplaatst 16 februari 2012 In aflevering 16 heeft ze op een gegeven moment een witte blouse aan, moet je zien.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Sowieso Alex ook :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Van het weekend even de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 kijken.:) Al zat er in de vorige aflevering een imo niet zo leuke wending. Maar komt vast weer goed.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2012 (bewerkt) Vind het ietsje minder worden :$ Denk dat ik weet wat je bedoeld Arquitecto [spoiler= Michael]Dat Percy die vrouw en kind van Michael vermoord heeft en dat ze nu samen gaan werken? 20 februari 2012 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 februari 2012 Share Geplaatst 20 februari 2012 Nee, paar afleveringen verder nog.;) [spoiler=Dit]Dat Alex de goede kant van Division ziet en er niet uit wil stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2012 Oo oke zo ver ben ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2012 Net de 1 na laatste episode gekeken van seizoen 1, loeispannend!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 februari 2012 Share Geplaatst 25 februari 2012 Seizoen 2 is ook kei tof kan ik melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2012 Geloof ik best ja. Alleen twijfel nu nog of ik direct door ga of eerst wacht totdat seizoen 2 afgelopen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Als je direct doorgaat kan je beter nog zo'n 20 dagen wachten, want dan hervatten ze het seizoen terug. Volgende aflevering komt pas over zo'n 20 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ben nu ongeveer halverwege het eerste seizoen. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben, want het verhaal zit beter in elkaar dan ik aanvankelijk na de eerste paar afleveringen dacht. En iedere aflevering is toch wel weer vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Ja leuk he. Is seizoen 2 al bijna afgelopen? Dan pak ik hem weer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 18 mei schijnt de laatste aflevering in America uitgezonden te worden. Kijk het zelf gewoon stug door op Veronica, elke zondag _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Had seizoen 1 met nog een paar afleveringen te gaan vooruitgekeken, maar ben afgelopen zondag (begin seizoen 2) weer ingestapt. Blijft heerlijk zo aan het eind van de week.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2012 Heb ook maar de eerste 16 (dacht ik) afleveringen van seizoen 2 gedownload. Kan niet meer wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 maart 2012 Share Geplaatst 21 maart 2012 Ben ook steeds up to date, ben met zowat alle series die ik volg up to date wat zeer jammer is. Moet ik steeds wachten tot die beschikbaar zijn om aan te schaffen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2012 Vanavond beginnen met seizoen 2 :) ben erg benieuwd. [spoiler= ]Ook naar wat Alex nou gaat doen, zit me niet helemaal lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 Weer 3 afleveringetjes gekeken vandaag :P Verslavende shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2012 Echt he. Ik denk dat ik vanavond weer even verder ga. Aflevering 3 van seizoen 2 zit ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Oh ik zit nog in seizoen 1. Aflevering 15 of 16 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 april 2012 Auteur Share Geplaatst 1 april 2012 Die Roan vind ik ook zo een mooie kerel haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Afgelopen zondag waren toch aflevering 5 en 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Denk dat je op Nederlandse televisie bedoelt, want momenteel zitten ze aan aflevering 18. Geweldige aflevering ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten