LosMerengues Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=16107]Toornstra[/MENTION]; Zeg aub dat jullie Attack on Titan/Shingeki No Kyojin checken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ziet er goed uit. Komt op het lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Al wat gecheckt? [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2014 Kriebelt nu wel heel erg om aan Death Note te beginnen. Helemaal omdat mijn Koreaanse serie ten einde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Death Note is zwaar epic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2014 Ben er al mee klaar, gisteren hele dag zonder internet en tv gezeten dus dan moet je iets. :mrgy: Goede aanrader [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Sick goede serie, enorm spannend ook, vooral op het eind. Lekkere mindfucks hier en daar, nice. Nu even kijken wat mijn volgende anime wordt. Lekker joh ook om die laatste aflevering te beginnen met What's Up People van Maximum the Hormone als intronummer, helpt nog extra bij die spanningsopbouw. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Hoppa, weer een fanboy erbij :D Mooi dat het beviel. Kijk zelf nu seizoen 2 van Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. Eindelijk een torrent van gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2014 Heb ik ook goede dingen over gelezen. Ik ben nog een beetje aan het oriënteren wat mijn volgende wordt. Oa. Code Geass is me aangeraden, zelf lijkt Detroit Metal City me wel vet, of misschien Cowboy Bebop doen omdat dat een echte essential is, weet het eigenlijk nog niet, wil een lekkere psychologische thriller met veel spanning en mindfucks eigenlijk. :P Misschien moet ik het maar gewoon net als films en muziek doen en gewoon maar dingen gaan proberen en maar zien wat het wordt., word ik iig ook sws niet gespoiled. Oh wacht ik doe Detroit Metal City wel, 130 minuten in totaal slechts. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Check ook Attack on Titan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 20 mei 2014 Share Geplaatst 20 mei 2014 Naruto ben ik up to date met de Manga, One Piece bijna up to date met de Anime, Bleach tot en met 270 gekeken ofzo, Death Note 2x gezien in totaal, Code Geass (deel 1 en 2) gezien, Another en Shiki ook nog gekeken. En op dit moment bezig met Hunter x Hunter (2011) (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 22 mei 2014 Share Geplaatst 22 mei 2014 Je gaat hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2014 Zeg dat wel zeg, heb al een tijdje Detroit Metal City af maar ben nog niet met iets anders begonnen, zal wel Cowboy Bebop worden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Ben nu op aflevering 20 van Attack on Titan... Tering, wat een goede anime. Must-see voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik ben er toevallig vandaag ook aan begonnen. Nog bedankt [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; voor de tip (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juli 2014 Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik ben er toevallig vandaag ook aan begonnen. Nog bedankt [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; voor de tip (y) I have your back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Acht afleveringen ver hier. Wauw. Ik verplicht mezelf tot 2 afleveringen/dag zodat ik er langer van kan genieten en het niet meteen voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Niet te snel gaan idd. Nieuwe afleveringen komen pas in 2015. Komt dan ook een real-action film trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Cowboy Bebop wil niet echt vlotten hier. Zit pas op 9 eps ofzo na 2 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Mikasa :love:/_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Attack on Titan is niet wat ik van verwacht had, maar het is wel een toffe Anime. Monster is ook een te zieke Anime. Had zo een echte serie kunnen zijn, zitten geen paranormale krachten etc in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Attack on Titan is niet wat ik van verwacht had, maar het is wel een toffe Anime. Monster is ook een te zieke Anime. Had zo een echte serie kunnen zijn, zitten geen paranormale krachten etc in. Hoe ver zit je? En wat had je verwacht? Ik vraag het maar omdat ik het met de aflevering interessanter vind worden, eerste afleveringen was ik ook nog niet helemaal overtuigd. (Ik heb tot en met 12 gezien trouwens, kwestie van spoilers) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Hoe ver zit je? En wat had je verwacht? (Ik heb tot en met 12 gezien, kwestie van spoilers) Ik zit bij 23 nu. Dus nog 3 eps voor seizoen 1. Ja, ik weet niet, het wordt mooier gepraat dan het is. Ik had verwacht dat het alles zou overtreffen, maar ik vind het niks bijzonders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Zo. Seizoen afgerond en meteen ook even de aparte OVA Ilse's Notebook gezien. Zag er in het begin uit als een aardige actieserie zonder meer, maar werd met de aflevering interessanter. Hoop dat het in seizoen twee nog meer de politiek/religieuze kant uitgaat, dat zou geweldig zijn. Maar hoe dan ook een erg coole anime nu al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Pas in 2015. Komt dan ook een reallife action movie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 (bewerkt) Pas in 2015. Komt dan ook een reallife action movie. Ja dat stond een paar posts hierboven ook al ;c Wel benieuwd naar die film, of dat de verhaallijn gaat verderzetten of een apart deeltje gaat worden. Edit- Oh nee, wordt waarschijnlijk een film gebaseerd op seizoen 1? Edit2- Dit wordt Eren (valt goed mee, kon erger): Dit wordt Levi (zie ik helemaal zitten): En belangrijker, dit wordt Mikasa (eigenlijk ook wel tevreden mee op het eerste zicht): [spoiler=Mikasa] Zie ook dat Rino Takeda meedoet, bij mij bekend van de cultfilms Ninja Girl en Dead Sushi :D Huhu, zin in. 4 augustus 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten