Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Algemeen Anime Topic

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben er al mee klaar, gisteren hele dag zonder internet en tv gezeten dus dan moet je iets. :mrgy:

Goede aanrader [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];

Sick goede serie, enorm spannend ook, vooral op het eind. Lekkere mindfucks hier en daar, nice. Nu even kijken wat mijn volgende anime wordt.

Lekker joh ook om die laatste aflevering te beginnen met What's Up People van Maximum the Hormone als intronummer, helpt nog extra bij die spanningsopbouw. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook goede dingen over gelezen. Ik ben nog een beetje aan het oriënteren wat mijn volgende wordt. Oa. Code Geass is me aangeraden, zelf lijkt Detroit Metal City me wel vet, of misschien Cowboy Bebop doen omdat dat een echte essential is, weet het eigenlijk nog niet, wil een lekkere psychologische thriller met veel spanning en mindfucks eigenlijk. :P

Misschien moet ik het maar gewoon net als films en muziek doen en gewoon maar dingen gaan proberen en maar zien wat het wordt., word ik iig ook sws niet gespoiled.

Oh wacht ik doe Detroit Metal City wel, 130 minuten in totaal slechts. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naruto ben ik up to date met de Manga, One Piece bijna up to date met de Anime, Bleach tot en met 270 gekeken ofzo, Death Note 2x gezien in totaal, Code Geass (deel 1 en 2) gezien, Another en Shiki ook nog gekeken. En op dit moment bezig met Hunter x Hunter (2011) (d).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Attack on Titan is niet wat ik van verwacht had, maar het is wel een toffe Anime. Monster is ook een te zieke Anime. Had zo een echte serie kunnen zijn, zitten geen paranormale krachten etc in.

Hoe ver zit je? En wat had je verwacht? Ik vraag het maar omdat ik het met de aflevering interessanter vind worden, eerste afleveringen was ik ook nog niet helemaal overtuigd. (Ik heb tot en met 12 gezien trouwens, kwestie van spoilers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ver zit je? En wat had je verwacht? (Ik heb tot en met 12 gezien, kwestie van spoilers)

Ik zit bij 23 nu. Dus nog 3 eps voor seizoen 1. Ja, ik weet niet, het wordt mooier gepraat dan het is. Ik had verwacht dat het alles zou overtreffen, maar ik vind het niks bijzonders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Seizoen afgerond en meteen ook even de aparte OVA Ilse's Notebook gezien. Zag er in het begin uit als een aardige actieserie zonder meer, maar werd met de aflevering interessanter. Hoop dat het in seizoen twee nog meer de politiek/religieuze kant uitgaat, dat zou geweldig zijn. Maar hoe dan ook een erg coole anime nu al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas in 2015. Komt dan ook een reallife action movie.

Ja dat stond een paar posts hierboven ook al ;c Wel benieuwd naar die film, of dat de verhaallijn gaat verderzetten of een apart deeltje gaat worden.

Edit- Oh nee, wordt waarschijnlijk een film gebaseerd op seizoen 1?

Edit2-

Dit wordt Eren (valt goed mee, kon erger):

miura-haruma.jpg

Dit wordt Levi (zie ik helemaal zitten):

45595_original.jpg

En belangrijker, dit wordt Mikasa (eigenlijk ook wel tevreden mee op het eerste zicht):

[spoiler=Mikasa]maki-horikita-0.jpg

Zie ook dat Rino Takeda meedoet, bij mij bekend van de cultfilms Ninja Girl en Dead Sushi :D Huhu, zin in.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites