Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Death Note

Hansje

Aanbevolen berichten

death2bnote.jpg?w=576&h=460

Death Note (デスノート Desu NÅto?) is a manga created by writer Tsugumi Ohba and manga artist Takeshi Obata. The main character is Light Yagami, a high school student who discovers a supernatural notebook, the "Death Note", dropped on Earth by a god of death, or a shinigami, named Ryuk. The Death Note grants its user the ability to kill anyone whose name and face they know, by writing the name in the notebook while picturing their face. The series centers around Light's attempt to create and rule a world "cleansed of evil" as "God" using the notebook, and the efforts of a detective known as L to stop him.

Ik hoop op op z'n minst één iemand die dit ook gezien heeft. En anders moet Pieter dit maar downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

death2bnote.jpg?w=576&h=460

Death Note (デスノート Desu NÅto?) is a manga created by writer Tsugumi Ohba and manga artist Takeshi Obata. The main character is Light Yagami, a high school student who discovers a supernatural notebook, the "Death Note", dropped on Earth by a god of death, or a shinigami, named Ryuk. The Death Note grants its user the ability to kill anyone whose name and face they know, by writing the name in the notebook while picturing their face. The series centers around Light's attempt to create and rule a world "cleansed of evil" as "God" using the notebook, and the efforts of a detective known as L to stop him.

Ik hoop op op z'n minst één iemand die dit ook gezien heeft. En anders moet Pieter dit maar downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@hansje

Weet jij toevallig hoe de manga heet met scholieren die op een schoolreisje gaan, maar op een eiland belanden waar ze verplicht zijn elkaar te vermoorden? beetje onduidelijke omschrijving, i know.

weet btw niet of er ook een tv-serie van is. iig n boek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@hansje

Weet jij toevallig hoe de manga heet met scholieren die op een schoolreisje gaan, maar op een eiland belanden waar ze verplicht zijn elkaar te vermoorden? beetje onduidelijke omschrijving, i know.

weet btw niet of er ook een tv-serie van is. iig n boek

Is geen manga maar een echte film genaamd Battle Royale ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net eerste eps gezien en niet verkeerd. Nu eps twee kijken, de stijl is wel wennen.

Ik wist dat jij wel ging volgen :mrgy:

Je bent niet de enige Hansje. Fucking geweldige series met zulke vette mindgames en strategieën. Echt een kudotopper.

:thumb:

Overigens is er ook een echte film van.

Daar heb ik al stukken van gezien, nogal...apart was dat, echt op z'n Japans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 eps gezien nu.. vette shit!! alleen dat intro en outro japanse rocknummer is echt lelijk :D

De tweede intro die gaat volgen, weet niet meer precies vanaf welke aflevering, is héél erg vet. En ook snoeihard.

@LM: het was inderdaad erg waarheidsgetrouw weergegeven, maar ik miste iets, een bepaalde sfeer die ik bij de manga wel had, ik weet het niet precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites