Rinus Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 1. Sliders 2. Star Trek: Enterprise 3: Charmed. 4. Doctor Who 5. Star Trek: Voyager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Pokemon er niet eens tussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Nee. Is Nederlands en niet ondertiteld. ;), dus tegenwoordig heb ik daar vrijwel niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucci Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 1: Band of Brothers 2: Pacific 3: House 4: Prisonbreak 5: Dragonball Z:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Die :mrgy: achter DBZ is nergens voor nodig hoor, ik heb hem immers in mijn top 25 ook op nummer 2 staan, en niet alleen vanwege de nostalgie, maar omdat de serie ook gewoon super in elkaar zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Die :mrgy: achter DBZ is nergens voor nodig hoor, ik heb hem immers in mijn top 25 ook op nummer 2 staan, en niet alleen vanwege de nostalgie, maar omdat de serie ook gewoon super in elkaar zit.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Het kan je stijl niet zijn, het kan je niet liggen, en oke, de nostalgie zal het net even wat mooier maken. Maar ik praat echt geen onzin, kijk de serie nog maar een keer als je me niet geloofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik vond persoonlijk Dragonball een stuk beter. Mede omdat daar meer tempo in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Vanaf de Piccolo Saga was dat heel sterk vond ik, daarvoor een beetje te kinderlijk. Dragonball Z wint het vooral vanwege de bruutheid van de gevechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik heb deze zomer met vrienden mee zitten kijken naar Dragonball Kai en dat vond ik wel te doen. Maar de originele versie is, imo, echt veeeeeeel te traag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 (bewerkt) Al dat gepraat over DBZ :( nou wil ik ook weer vanaf begin gaan kijken :( (iemand linkie voor mij?) Mijn favo is trouwens Law and Order, en elke daarvan op UK na. EDIT: Toch dus weer begonnen :D [YOUTUBE]k9OabCNWQR0[/YOUTUBE] 20 maart 2012 bewerkt door TheBazzterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Law and Order Special Victims Unit staat bij mij ook hoog in de favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Nog ff over DBZ terugkomen, zometeen episode 18 :) hoop eerste seizoen af te krijgen nu. Maar eerst ff mn nasi met veelste veel sambal :S opeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Even een bump! Het is in middels bijna een jaar later, en mijn top 15 is wel ongelooflijk veranderd. Top 15 vorig jaar: [spoiler=Top15]1: Californication 2: Entourage 3: Weeds 4: TBBT 5: Skins UK 6: Modern Family 7: HIMYM 8: Desperate Housewives 9: House 10: Scrubs 11: The Office US 12: Gossip Girl 13: Married with Children 14: 90210 15: Allo' Allo' Ik ga het niet te lang maken, dus gewoon mijn huidige top 15. 15: Community 14: The Office US 13: Skins UK 12: Happy Endings 11: Modern Family 10: Dexter 9: White Collar 8: Weeds 7: Entourage 6: Suits 5: Breaking Bad 4: Parks & Recreation 3: Boardwalk Empire 2: Game of Thrones 1: Californication Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Schrikbarende nummer 1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Vind je? Cali is onovertroffen voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Drama 1. The Sopranos (persoonlijke favoriet) 2. The Wire (beter dan The Sopranos, maar iets minder favoriet) 3. The Shield (snoeihard en daarin excellerend, maar ook veel meer dan dat) 4. Mad Men (bijna style over substance, maar de substance is even goed hoogstaand) 5. Carnivale (bizar, zonde dat het na 2 seizoenen stopte) 6. Sons of Anarchy (heb niets met bikers, maar dit is gewoon dik en sterk geschreven, tempo met de bluray van S04 bitte!) 7. Dexter (wordt helaas iets minder…) 8. Lost (ik blijf liefhebber) 9. 24 (t/m seizoen 5 erg aangenaam) 10. Rome (was al goed, maar 2 seizoenen extra was nog beter geweest) Komedie 1. Entourage (feelgood wins) 2. Friends (altijd lachen) 3. Modern Family (briljante combi van goede humor en sterke karakters) 4. The Big Bang Theory (fanboy) 5. The League (slechts 5e, omdat ik de rest nóg toffer vind) 6. The Office UK (de schaamte voorbij) 7. Community (mij nog iets te wisselvallig voor een hogere plek, Abed held) 8. Extras (dat einde alleen al was briljant, kwam wel wat traag op gang) 9. 30 Rock (leunt op Jack en Liz, twee helden) 10. The Office US (kijkt gewoon lekker weg) 11. It’s Always Sunny In Philadelphia (moet ik maar weer eens oppakken, dan komt ‘ie vast de top 10 binnen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Entourage komt hier altijd s'avonds laat op wanneer ik net ga slapen dus die kijk ik soms nog even vanuit bed. Is idd lachen, mooie snelle serie. Die Avi is me wel een held overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 True, maar vergeet vooral Drama niet. Wat een held pur sang. Eric: [to Drama] The only person you ever loved is yourself. Johnny Drama: What's not to love. Emily: [they both go out] Turtle: I thought he quit. Johnny Drama: Cigarettes, not pussy. Eric: We had breakup-sex, all right? Johnny Drama: Breakup-sex? Never heard of it. Eric: Yeah, I mean... you know... you have sex and... that's it - you say goodbye. Johnny Drama: [pauses to think] That's the only kinda sex I have. En dat zijn nog maar 3 van de eerste 4 quotes op IMDb over hem. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Mwa bij hem is't een beetje makkelijke macho humor. Avi is echt zo'n keiharde lul die zich nergens van aantrekt en overal op zeikt :D mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ari Gold _O_ Eén van de beste komediepersonages ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Beetje matig dat je 'm Avi noemt Simon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 3. Blue Mountain State 2. Game of Thrones 1. The Sopranos WHxit9Sr12g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ari ja, ik weetniet hoe ik opeens bij Avi kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Ari is een jood, maar Avi klinkt nog net iets joodser :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten