Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

Het probleem is dat dit miljoenen kost om te maken en Nick poep is. Als ze alle rechten zouden willen verkopen kan het doorgaan, maar ik zie Nick er geen geld meer insteken.

Of Bryke stopt ermee en Nick vertieft het alsnog door zelf een avatar serie te maken, kan ook gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

.. Wat? Nick wil geen Avatar meer, is toch duidelijk?

Nee weet ik maar als je ziet hoeveel fans er zijn van Avatar, je weet dat het succes oplevert. Hoop echt gewoon dat Bryke daar weg gaat en bij netflix of ergens anders heen gaat, lekker weer een nieuwe Avatar series :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee weet ik maar als je ziet hoeveel fans er zijn van Avatar, je weet dat het succes oplevert. Hoop echt gewoon dat Bryke daar weg gaat en bij netflix of ergens anders heen gaat, lekker weer een nieuwe Avatar series :<

Nick heeft alle rechten, dat gaat dus niet zo makkelijk. Netflix oid zou wel echt perfect zijn ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste episode van Korra gezien. Over het algemeen wel een goede serie. Seizoen 2 was dramatisch slecht, maar de rest ging wel. Seizoen 3 het beste. Vind TLA wel 10x beter dan LOK.

Seizoen 2 dramatisch slecht? Vond dat book 2 beter dan 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zojuist gecheckt. Moet zeggen dat ik positief verrast was en het eigenlijk wel leuk geëindigd vond. Blijf er nog wel bij dat Kuvira geen eindvillain moet zijn, maar het is niet slecht afgesloten.

Korra en Asami vond ik nog wel wat hebben trouwens haha.

Nice, wat vond je van die nieuwe spirit portal dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites