Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geen idee, in het Nederlands is kut man gewoon Engels hup.

Best wel een dood topic ja, omdat ze niet opschieten met seizoen 2 :@ Geruchten gingen april/mei, nou ze hebben nog niet eens een trailer uitgegeven dus ik verwacht niet eerder dan mid summer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn ze uit?

Bedoel ik episodes van de serie natuurlijk.

Yep, EP 1 en 2. Ik vind het wel meevallen, natuurlijk wel enorm spannend maar vind het ontzettend tegenvallen dat ze tegen **spoiler** [tekst] geesten/monsters vechten, ipv tegen echte mensen zoals de vuurnatie oid. Dat was zoveel vetter geweest namelijk, vind ik dan. Maar ik blijf het natuurlijk wel kijken [/tekst]...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, EP 1 en 2. Ik vind het wel meevallen, natuurlijk wel enorm spannend maar vind het ontzettend tegenvallen dat ze tegen **spoiler** [tekst] geesten/monsters vechten, ipv tegen echte mensen zoals de vuurnatie oid. Dat was zoveel vetter geweest namelijk, vind ik dan. Maar ik blijf het natuurlijk wel kijken [/tekst]...

Mm niet eens over nagedacht. Vind het wel passend. Het grootste zwaktepunt van Korra is nog steeds dat ze totaal niks spiritueels heeft, en daar moet ze zich nu juist in verdiepen. Ik ben juist heel erg benieuwd wat ze hebben verzonnen voor s03 en s04. Ik moet je wel toegeven dat tot nu toe het niet de potentie heeft van s01, vond die verhaallijn super goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wel, [tekst]ze is een beetje heel erg kinderachtig nog wel voor een avatar. Wel tof om te zien hoe makkelijk ze te beïnvloeden valt, zullen we zeker nog van wat zien wss. [/tekst]

Dat zeiden veel mensen op Reddit ook, maar toen kwam iedereen ook wel tot de conclusie dat Aang dat ook had. Iedereen uit TLA heeft domme dingen gedaan. Vond deze ook wel leuk: http://avatarparallels.tumblr.com/post/61437855481/breaking-ties-with-their-masters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die broer van Korra's pa en die shit met die geesten. Vond dat gewoon een beetje zwak en makkelijk. Je kon ook van kilometers aanzien dat hij zo'n a-typische badguy.

Ja wel waar. Snap ook nog steeds niet helemaal waarom die zo is, en wat er nu precies gebeurd is. Daarom ook S01 beter. Veel duidelijker verhaal wat meer van het echte leven heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites