iSimic Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Wat ik gezien heb van The Legend of Korra (eerste 6 afleveringen) moet ik heel eerlijk over zeggen dat het mij nog niet pakt en ik het nog niet in de buurt vind komen van The Legend of Aang. Korra is bruut, maar way to overpowered, en vind haar metgezelen ook veel minder leuk dan Katara en Sokka bij Aang. Idemdito met haar polarhond die gewoon niet zo tof is als Momo en Appa. Ik mis vooral de droge (Japanse?) humor in Korra's verhaal, het is er wel maar ik vind het nog niet echt grappig. Nee, tot nu toe vind ik The Legend of Aang een stuk beter en vind ik het echt doodzonde dat ze daar niet meer mee gedaan hebben, had graag een aantal seizoenen gezien van het leven tijdens de vrede, de zoektocht naar de moeder van Zuko enzovoort. Ik mis personages als Iroh en Sokka, waar je echt om kan lachen. [spoiler=""]Ook vond ik het jammer dat het in een stad werd gehouden en dat er een soundtrack onder werd gezet waardoor je iets meer het idee zou krijgen dat het zich afspeelde in de jaren 20-30. heb dit voor de zekerheid maar in een spoiler gezet. Ik moet wel toegeven dat ze hebben gelet op veel kleine details en de laatste afleveringen maakte veel goed maar deze serie komt echt niet in de buurt bij The Legend of Aang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Eens, Iroh gaf je ook meteen een ander beeld van de vuurnatie, vooral dat een slechte organisatie ook goede mensen kent. Het verhaal van Iroh en Zuko vond ik ook heel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Precies. Vind het ook mooi dat de makers al van te voren wisten dat Zuko de trainer van Aang zou worden. Puur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 (bewerkt) [spoiler=fail]Kippenvel bij dat moment dat Aang Korra haar bending teruggeeft hoor (d) 6 juli 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Kippenvel bij dat moment dat je even een dikke spoiler plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 juli 2012 Share Geplaatst 5 juli 2012 Ozan ;e Kom op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 My bad :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 juli 2012 Share Geplaatst 12 juli 2012 Season 3 en 4 confirmed _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2012 Yay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=a5QMkKEyiEs&NR=1 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2012 Interessant. Vond ook de link tussen geschiedenis en de voorgaande avatars echt het vetste in beide Avatar series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 (bewerkt) Nederlandse versie begint nu op Nickelodeon. Stem Tenzin tenminste normaal. Stem van Korra is dat mens uit GTST, eng dat ik het herkende ;e Niet slecht trouwens. 26 augustus 2012 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 (bewerkt) Net de Sneak Peak gezien. Ken de hele serie al inmiddels lang geleden(Engels op internet gekeken) edit: A:TLOA the promise part 3 zou vandaag uitkomen. Ben benieuwd of Zuko de oorlog wint 26 augustus 2012 bewerkt door E.Garay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja ik ook al lang. Wel dom al die mensen op twitter die zogenaamd enorm van zijn van de serie en het nu pas voor het eerst zien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja ik ook al lang. Wel dom al die mensen op twitter die zogenaamd enorm van zijn van de serie en het nu pas voor het eerst zien :cab: Idd erger me er zwaar aan . Kijk dit bijvoorbeeld. Dit vroeg iemand aan me. Nickey★ @xNickeyTweets__ [MENTION=25404]js[/MENTION]S_Swagg wie is die oude kerel met die pijl op zijn hoofd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 edit: A:TLOA the promise part 3 zou vandaag uitkomen. Ben benieuwd of Zuko de oorlog wint Wat is dat dan? Comics ofzo? Ik ken allen tloa se01 t/m se04 en se01 van tlok Wanneer komt het volgende seizoen van tlok btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Wat is dat dan? Comics ofzo? Ik ken allen tloa se01 t/m se04 en se01 van tlok Wanneer komt het volgende seizoen van tlok btw? Comics ja . Dus het einde van TLOA gaat daar verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Promise Part 3 pas volgende maand hoor, 26 sep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Oohh foutje :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 Comics ja . Dus het einde van TLOA gaat daar verder. Oooh master, ga ik die thuis ff downloaden. Weet 1 van jullie ook of/wanneer het nieuwe seizoen v tlok begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2012 Promise Part 3 pas volgende maand hoor, 26 sep. Link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION] http://www.comicsalliance.com/2012/04/10/gene-yang-avatar-airbender-comic-korra/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 (bewerkt) Ik zag dit nog hieronder. Book 2 is called Spirits - Book 2 takes place six months after Book 1: Air - The Book begins with a festival in the Southern Water Tribe - The Southern Water Tribe has been rebuilt just like the Northern One - Each member the group gets polar outfits. - The Southern Air Temple and other ancient Air Temple sites WILL be visited. - Asami has taken over Future Industries, and has a business outfit - More info on Kya, whose favorite song is "Secret Tunnel". She's a bit of a hippie and has a special bond with Jinora - Kya and Bumi also get winter garb. - We will meet Unalaq, Korra's uncle, who is the Chief of the Northern Water Tribe. - We will meet Unalaq's twins, a boy and a girl. - We'll find out more about Korra's family, and about the history of the different tribes. - There's no shortage of spirits this season. - Mako becomes a cop. - The Pro-bending crowds are the voices of the people at the Korra panel in SDCC 2012 - Bolin will get a love interest, and has a bizarre love story. - Unlike Mako and Korra, Bolin still plays for the Fire Ferrets' pro-bending team - We will meet Verick, a captain industry residing in the Southern Water Tribe and a friend of Bolin's. - The voice actor of Azula confirmed that she will be returning to voice a character called "The Dark Spirit" En dit nog: Groot nieuws we krijgen misschien een The legend of korra movie (deze zal geanimeerd zijn) http://www.ign.com/articles/2012/08/...orra-the-movie Waar het over zal gaan is nog niet bekent. 28 augustus 2012 bewerkt door E.Garay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 september 2012 Share Geplaatst 27 september 2012 (bewerkt) http://s212.photobucket.com/albums/cc236/BlackRose108/Full%20Promise%203%20scans/?start=all Begin bij de laatste trouwens. 27 september 2012 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten