Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

LosMerengues

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vooral betere karakters en de ontwikkelingen van de karakters en daar gaat het wat meer over de stammen en het verleden daar van.

Over dat laatste ben ik het wel mee eens ja, dat vond ik ook wel leuk aan TLA. Maar de karakters in TLoK ontwikkelen zich ook wel heel erg snel hoor, kijk bijvoorbeeld naar Korra, die in het begin zo onserieus en 'zwak' was (mentaal) en dan zo'n grote progressie boekt tot book 4. Vind TLoK zeker niet minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat laatste ben ik het wel mee eens ja, dat vond ik ook wel leuk aan TLA. Maar de karakters in TLoK ontwikkelen zich ook wel heel erg snel hoor, kijk bijvoorbeeld naar Korra, die in het begin zo onserieus en 'zwak' was (mentaal) en dan zo'n grote progressie boekt tot book 4. Vind TLoK zeker niet minder.

Niet alleen de ontwikkeling van de karakters maar ook gewoon de karakters zelf. Bij Korra vond ik alleen Tenzin, Zaheer en Amon echt top. Bij Aang heb je zoveel meer topkarakters. En met ontwikkeling bedoel ik meer Zuko. Zoiets heb je niet in de TLoK. Bison is sws ook vetter dan Ysbeer. Alleen Pabu was wel cool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen de ontwikkeling van de karakters maar ook gewoon de karakters zelf. Bij Korra vond ik alleen Tenzin, Zaheer en Amon echt top. Bij Aang heb je zoveel meer topkarakters. En met ontwikkeling bedoel ik meer Zuko. Zoiets heb je niet in de TLoK. Bison is sws ook vetter dan Ysbeer. Alleen Pabu was wel cool.

Je hebt 20 keer zoveel bisons in TLoK dan in TLA, dat slaat nergens op. Dat van Zuko klopt wel ja. In TLoK zitten ook genoeg top karakters zoals Mako, Bolin, Lin en Su Yin Bei Fong. Misschien moet je TLoK maar eens een keer opnieuw bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt 20 keer zoveel bisons in TLoK dan in TLA, dat slaat nergens op. Dat van Zuko klopt wel ja. In TLoK zitten ook genoeg top karakters zoals Mako, Bolin, Lin en Su Yin Bei Fong. Misschien moet je TLoK maar eens een keer opnieuw bekijken.

Ik bedoel natuurlijk Appa. Vind ik veel beter dan Naga. En die karakters die jij opnoemt vind ik niet top. Dat is een mening dus ik hoef het echt niet opnieuw te gaan kijken. Mako en Su Bei Fong gaan nog wel. Maar Lin en Bolin helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel natuurlijk Appa. Vind ik veel beter dan Naga. En die karakters die jij opnoemt vind ik niet top. Dat is een mening dus ik hoef het echt niet opnieuw te gaan kijken. Mako en Su Bei Fong gaan nog wel. Maar Lin en Bolin helemaal niet.

Dan heb je waarschijnlijk alleen book 1 gezien? Vrij ironisch dat je Bolin geen goede character vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral betere karakters en de ontwikkelingen van de karakters en daar gaat het wat meer over de stammen en het verleden daar van.

Mee eens. Vond het verhaal ook beter van TLA, omdat alle seizoenen onderdeel waren van een groot verhaal, terwijl het bij LOK meer aparte seizoenen zijn met elk hun eigen 'bad guy'. Daardoor zijn het vier aparte verhaaltjes ipv een groot, episch verhaal, imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens. Vond het verhaal ook beter van TLA, omdat alle seizoenen onderdeel waren van een groot verhaal, terwijl het bij LOK meer aparte seizoenen zijn met elk hun eigen 'bad guy'. Daardoor zijn het vier aparte verhaaltjes ipv een groot, episch verhaal, imo.

Kun je Bryke dat niet kwalijk nemen. Nick wilde maar één kleine miniserie maken van The Legemd of Korra maar het was zo er populair dat Nick wek nieuwe seizoenen moest vragen van Bryke. Dus dan heb je maar 2/3 seizoenen, allemaal rond de 13 episodes voor één groot verhaal wat te weinig is. TLA had 3x20/21 afleveringen wat al veel makkelijker is voor een groter verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, is dus de schuld van Nickelodeon. Hopelijk komt er een nieuwe serie waarbij ze dat beter aanpakken, maar ben bang van niet.

Zou wel nice zijn ja, verwacht het ook niet want Bryke zei dat ze iets vernieuwends wilden doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms vraag ik me af hoeveel potentie zulke shows hebben als de doelgroep jongvolwassene zou zijn.

Geen idee eerlijk gezegd, er is wel een hele grote groep met fans van 18+. Dacht dat het wel mee viel maar op avatarspirit.net bijvoorbeeld is er een groot gehalte aan fans met een oudere leeftijd. Waarschijnlijk had je dan wel maximaal veel actie en kills in zo'n show met zo'n doelgroep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je Bryke dat niet kwalijk nemen. Nick wilde maar één kleine miniserie maken van The Legemd of Korra maar het was zo er populair dat Nick wek nieuwe seizoenen moest vragen van Bryke. Dus dan heb je maar 2/3 seizoenen, allemaal rond de 13 episodes voor één groot verhaal wat te weinig is. TLA had 3x20/21 afleveringen wat al veel makkelijker is voor een groter verhaal.

Hoezo is tussen de 26 en 39 aflevering te weinig om een groot overkoepeld verhaal te maken? In dat interview wat jij linkte (hierboven) lees je ook dat Bryan sommige dingen gewoon overlaat aan ''waar de personages in het verhaal hem brengen''. In het aantal afleveringen kan je best een overkoepeld ''groot'' verhaal maken, alleen moet je dan weinig tijd besteden aan sidetracks.

Heb zelf alleen Book 1 gezien, wat ik keek net nadat ik het gedeelte rondom Aang en zijn maatjes gezien had, vond het daarom net niet pakkend genoeg. Misschien eens herkijken dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo is tussen de 26 en 39 aflevering te weinig om een groot overkoepeld verhaal te maken? In dat interview wat jij linkte (hierboven) lees je ook dat Bryan sommige dingen gewoon overlaat aan ''waar de personages in het verhaal hem brengen''. In het aantal afleveringen kan je best een overkoepeld ''groot'' verhaal maken, alleen moet je dan weinig tijd besteden aan sidetracks.

Heb zelf alleen Book 1 gezien, wat ik keek net nadat ik het gedeelte rondom Aang en zijn maatjes gezien had, vond het daarom net niet pakkend genoeg. Misschien eens herkijken dit jaar.

Platina zei dat hij het jammer vond dat het bestond uit vier seizoenen met allen een eigen villain inplaats van een groot complot zoals The Last Airbender. Nou goed dat kun je jammer noemen maar ik vond het zo ook prima, zo niet wel beter dan een groot verhaal. Het geeft afwisseling en zo is het minder voorspelbaar.

Als je book 2,3 en 4 niet hebt gezien raad ik je het aan om het te gaan bekijken want vooral book 3 is :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het maken van Book 1 kregen ze te horen dat ze een Book 2 konden maken. Dat hebben ze doen gedaan. Dat die apart zijn/geen basis leggen voor een groot verhaal is logisch. Maar Book 3 en 4 zijn tegelijk besteld. Ook al hangen ze wel redelijk samen (Airbenders erbij, Red Lotus, Earth Queen dood, Korra PTSD -> Nieuwe Earth leider, Korra beter) voelt het niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het maken van Book 1 kregen ze te horen dat ze een Book 2 konden maken. Dat hebben ze doen gedaan. Dat die apart zijn/geen basis leggen voor een groot verhaal is logisch. Maar Book 3 en 4 zijn tegelijk besteld. Ook al hangen ze wel redelijk samen (

Book 3 hangt ook redelijk veel samen met Book 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites