LosMerengues Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2012 Wat is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Heerlijk! Het einde van part 2 was spannend dus ik ga deze meteen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBryanDutch Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Hoe zit het ermee? Vandaag was de aflevering waar Amon dood ging en Korra haar krachten verloor en vervolgens terug kreeg, is dit al het einde van The Legend of Korra? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 https://www.youtube.com/watch?v=qgUupqxhTMs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bMAG4hh8Zqs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rordi Geplaatst 4 mei 2013 Share Geplaatst 4 mei 2013 Beetje uitgestorven hier, is er al iets meer bekend over seizoen 2? waar kan ik trouwens seizoen 1 in het Nederlands kijken tot de laatste aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Geen idee, in het Nederlands is kut man gewoon Engels hup. Best wel een dood topic ja, omdat ze niet opschieten met seizoen 2 :@ Geruchten gingen april/mei, nou ze hebben nog niet eens een trailer uitgegeven dus ik verwacht niet eerder dan mid summer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 September dus, mmm.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 (bewerkt) 13 september. Zeker te doen. Zin in. 15 augustus 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 september 2013 Share Geplaatst 14 september 2013 Eerste 2 eps waren echt weer super goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 september 2013 Auteur Share Geplaatst 17 september 2013 (bewerkt) Zijn ze uit? Bedoel ik episodes van de serie natuurlijk. 17 september 2013 bewerkt door LosMerengues Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Zijn ze uit? Bedoel ik episodes van de serie natuurlijk. Yep, EP 1 en 2. Ik vind het wel meevallen, natuurlijk wel enorm spannend maar vind het ontzettend tegenvallen dat ze tegen **spoiler** [tekst] geesten/monsters vechten, ipv tegen echte mensen zoals de vuurnatie oid. Dat was zoveel vetter geweest namelijk, vind ik dan. Maar ik blijf het natuurlijk wel kijken [/tekst]... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Yep, EP 1 en 2. Ik vind het wel meevallen, natuurlijk wel enorm spannend maar vind het ontzettend tegenvallen dat ze tegen **spoiler** [tekst] geesten/monsters vechten, ipv tegen echte mensen zoals de vuurnatie oid. Dat was zoveel vetter geweest namelijk, vind ik dan. Maar ik blijf het natuurlijk wel kijken [/tekst]... Mm niet eens over nagedacht. Vind het wel passend. Het grootste zwaktepunt van Korra is nog steeds dat ze totaal niks spiritueels heeft, en daar moet ze zich nu juist in verdiepen. Ik ben juist heel erg benieuwd wat ze hebben verzonnen voor s03 en s04. Ik moet je wel toegeven dat tot nu toe het niet de potentie heeft van s01, vond die verhaallijn super goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Dat wel, [tekst]ze is een beetje heel erg kinderachtig nog wel voor een avatar. Wel tof om te zien hoe makkelijk ze te beïnvloeden valt, zullen we zeker nog van wat zien wss. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 september 2013 Share Geplaatst 19 september 2013 Dat wel, [tekst]ze is een beetje heel erg kinderachtig nog wel voor een avatar. Wel tof om te zien hoe makkelijk ze te beïnvloeden valt, zullen we zeker nog van wat zien wss. [/tekst] Dat zeiden veel mensen op Reddit ook, maar toen kwam iedereen ook wel tot de conclusie dat Aang dat ook had. Iedereen uit TLA heeft domme dingen gedaan. Vond deze ook wel leuk: http://avatarparallels.tumblr.com/post/61437855481/breaking-ties-with-their-masters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2013 Share Geplaatst 19 oktober 2013 Studio Mir, die ook TLA en LOK s01 hebben gemaakt zijn weer terug. Tot vandaag deed een andere studio de animaties en die zogen keihard. Vandaag 2 eps en waren zo fucking vet _O_ Vertellen het verhaal van Wan, de eerste Avatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2013 Hoorde al dat het epic was. Vond S2 tot nu toe tegenvallen. Ook weer te standaard dat jeweetwelwie dan de badguy in die episodes was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 november 2013 Share Geplaatst 16 november 2013 Laatste 4 episodes zijn uit. Seizoen 2 afgelopen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 november 2013 Auteur Share Geplaatst 17 november 2013 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; wat vond je van wat ik eerder in dit topic zei? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; wat vond je van wat ik eerder in dit topic zei? Bedoel je het Unalaq of Varrick plot :p? Vond de final overigens beetje over de top, maar zeker ok. S01 toch beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Bedoel je het Unalaq of Varrick plot :p? Vond de final overigens beetje over de top, maar zeker ok. S01 toch beter. Die broer van Korra's pa en die shit met die geesten. Vond dat gewoon een beetje zwak en makkelijk. Je kon ook van kilometers aanzien dat hij zo'n a-typische badguy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Die broer van Korra's pa en die shit met die geesten. Vond dat gewoon een beetje zwak en makkelijk. Je kon ook van kilometers aanzien dat hij zo'n a-typische badguy. Ja wel waar. Snap ook nog steeds niet helemaal waarom die zo is, en wat er nu precies gebeurd is. Daarom ook S01 beter. Veel duidelijker verhaal wat meer van het echte leven heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2014 Share Geplaatst 11 juni 2014 We're back baby! Eng vette nieuwe shit weer hoor. Afleveringen 3 t/m 6 zijn trouwens al per ongeluk gelekt door Mexicaanse Nick (in het Spaans), heb ze op m'n pc staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2014 Epic! Ik ga het hele seizoen erdoorheen jagen zodra alle eps uit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Zijn er nog mensen aan het kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten