Justin Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Word er niet warm of koud van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Vind Sluwe op de main wel tof, Basement lijkt me ook erg lekker met SHDW & Obscure Shape, Invite & Artefakt. Voor de rest is het vrij standaard imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Kolsch, Damian Lazarus, Seth Troxler : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 februari 2017 Share Geplaatst 9 februari 2017 Iemand die toevallig naar Planet Rose gaat zaterdag met oa SNTS Live en Tommy Four Seven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Ben bij Electric Deluxe @ Factory 010 met Speedy J all night. Rodhad, alex.do en Subjected als 'support' SNTS en T47 is sowieso een goeie trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 februari 2017 Share Geplaatst 10 februari 2017 Iemand die toevallig naar Planet Rose gaat zaterdag met oa SNTS Live en Tommy Four Seven? Niet heen maar hele vette line up wel. SNTS is echt love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Planet Rose was ongelooflijk gaaf weer. Heerlijk hoe het er op gaat tijdens SNTS Live en T4S : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ik ben bang dat weinig (indoor) feestjes de zaterdag van Electric Deluxe X Dystopian gaan overtreffen.. Man man man wat een sfeer en wat een sets. Speedy J all night long, afgeladen zaal en alleen maar goede platen. In de main room Rodhad met een 4 uur+ set, niet normaal. Support van alex.do en Subjected mocht er zeker ook wezen. Kan nog wel even doorgaan zo, maar kom woorden tekort. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 (bewerkt) Jezus wat is dit dik zeg! 16 februari 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Jezus. Niet verwacht dit. Fixen ze goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Omg Octave One Live :< Ohm Festival is dit? Zo ja waar? Sowieso een line-up om van te smullen zeg haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 (bewerkt) Ben ook wel benieuwdwaar dat is, ja. 16 februari 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Ohm is in Delft. ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Is inderdaad in Delft, en vrij makkelijk te bereiken. Trein vanaf Rotterdam CS is 10 min en lopen 15 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Vanavond weer aanwezig op de boot van STRAK. Hier nog mensen die ook een kijkje komen nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Was druk met carnavallen ;c. Line-up even gezien, ken er weinig van. Dit weekend drukbezet met Rotterdamse Rave en dan wellicht door naar De Sluwe Vos 10 uur set bij Thuishaven. Ligt aan de status van zondag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 @Jespresso Zijn ook niet per se grote namen (drumcell nu dan wel) maar is gwn kapot leuk op zo'n boot. Ben tot nu toe ook iedere keer geweest en je komt steeds t zelfde volk tegen. Vooral ook erg gezellig. Hele avond ook wel lekkere beuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 maart 2017 Share Geplaatst 2 maart 2017 @Frankjeee Vind 'kleine' feestjes vaak ook leuker dan een Awakenings hoor. Hou persoonlijk zelf niet zo van boten, word op de veerpont al zeeziek :). Drumcell wel mooie boeking idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Nog mensen naar Soenda hier morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Zou wel willen, maar met het oog op volgende week doe ik eens even verstandig en houd ik lekker rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Vanavond is een 303 special van Planet Rose. Ik baal er wel van dat ik flinke griep heb gehad, dus totaal niet fit ben om alsnog te gaan :( Acid is 1 van mn meest favoriete sounds in general, maar bij techno geeft dit vaak gigantisch veel drive mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Zou wel willen, maar met het oog op volgende week doe ik eens even verstandig en houd ik lekker rust. Unpolished? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 [quote name='Sanders']Vanavond is een 303 special van Planet Rose. Ik baal er wel van dat ik flinke griep heb gehad, dus totaal niet fit ben om alsnog te gaan :( Acid is 1 van mn meest favoriete sounds in general, maar bij techno geeft dit vaak gigantisch veel drive mee.[/QUOTE] Kom nou gwn maar keertje naar de randstad haha @Justin jup. Rete veel zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Zeg me wanneer er iets leuks is, dan ga ik met je mee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Rotterdamse Rave was echt ontiegelijk goed. Vaak kritiek op gehad, maar ondanks de drukte was het echt een heerlijk feestje. Volgende week Unpolished en dan even een tijdje rustig aan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten