Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Jaa die nieuwe van Bas is geweldig inderdaad _O_

Ufo is op zondag echt heel vet. Al staat eigenlijk alles me wel aan. Maar zijn ook weinig namen die echt voor het grote publiek zijn dus kan wel begrijpen dat veel je niks zegt.

Ja Ufo op zondag leek mij ook heeel gaaf ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er dan wat bijzonders?

Was Strobe in de Factory 010. Cannibal Cooking Club & Sunil Sharpe waren echt ontiegelijk goed zeg. Helaas alweer de laatste Strobe van dit jaar.

Dekmantel festival. Wat een line up. Neukt ieder ander festival de moeder.

Bizar man. UFO stage op zondag is een must. Helaas de maandag erna gewoon werken, dus zal een ritje met de auto worden.. Rest van de namen ook heel erg nice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was Strobe in de Factory 010. Cannibal Cooking Club & Sunil Sharpe waren echt ontiegelijk goed zeg. Helaas alweer de laatste Strobe van dit jaar.

Bizar man. UFO stage op zondag is een must. Helaas de maandag erna gewoon werken, dus zal een ritje met de auto worden.. Rest van de namen ook heel erg nice.

Greenhouse op zondag is ook zo goed. Gelukkig ben ik nog student en valt het in mijn vakantie. Van me vakantiewerk neem ik lekker vrij. Nu al hyped. Hopen dat Katharsis weer gelijk valt kan ik hem mooi doortrekken zoals afgelopen jaar. ;c

Awake is echt aan lachertje. Alleen minimum syndicaat, overmono en SHDW & Obscure shape als interessante namen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh staan grote namen. Maar die line straal toch gewoon een compleet gebrek aan creativiteit en innovatie uit. (al moet je dat bij awake ook niet verwachten, maar toch)

Maar zal ook wel aan mij liggen. Heb het gewoon niet zo op drumcode etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan.

Heb het ook niet zo op drumcode, al draaide Ida Engberg echt een belachelijk goede set vorig jaar. Sta wel graag in het zonnetje als die er is, maar de muziek in de tenten is veel meer mijn smaak. Blawan, Dax J, Dettmann inderdaad ook.

Niet dat ik ga, maar is er dit jaar nog een hardtechno/schranz stage?

Nope. Is nogal wat gezeik over. Alweer

Link naar opmerking
Deel via andere websites