Justin Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Electric Deluxe nog steeds in m'n jas staan dansen. Dj's waren goed (vooral Rødhåd), maar die locatie doen we niet meer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Ik ga zelf weer naar Planet Rose https://www.facebook.com/events/1081940441916984/ heb al een early bird ticket voor 10 euro :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Awakenings NYD special was heel lekker zeg. Jammer dat Dasha Rush een matige set draaide imo. Len Faki daarentegen een set die in mijn top 3 staat. Chris Liebing ook heerlijke platen gedraaid zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Op Facebook wordt die set van Dasha Rush ook echt helemaal afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 En terecht. Nog mensen die weekend van 21 januari een feestje pakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Is er dan wat bijzonders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Dekmantel festival. Wat een line up. Neukt ieder ander festival de moeder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Vind vooral die UFO stage vet. Moet eerlijk zeggen dat ik een hoop van die typische Dekmantel namen eigenlijk nauwelijks ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Ufo is op zondag echt heel vet. Al staat eigenlijk alles me wel aan. Maar zijn ook weinig namen die echt voor het grote publiek zijn dus kan wel begrijpen dat veel je niks zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Fatima Yamaha zal er ook wel staan lijkt me he? [YOUTUBE]R5WQUmEYpYE[/YOUTUBE] Dit vind ik zo verschrikkelijk gaaf :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 JAja Bas Bron is ook aanwezig met zijn techno act. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Jaa die nieuwe van Bas is geweldig inderdaad _O_ Ufo is op zondag echt heel vet. Al staat eigenlijk alles me wel aan. Maar zijn ook weinig namen die echt voor het grote publiek zijn dus kan wel begrijpen dat veel je niks zegt. Ja Ufo op zondag leek mij ook heeel gaaf ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Is er dan wat bijzonders? Was Strobe in de Factory 010. Cannibal Cooking Club & Sunil Sharpe waren echt ontiegelijk goed zeg. Helaas alweer de laatste Strobe van dit jaar. Dekmantel festival. Wat een line up. Neukt ieder ander festival de moeder. Bizar man. UFO stage op zondag is een must. Helaas de maandag erna gewoon werken, dus zal een ritje met de auto worden.. Rest van de namen ook heel erg nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 (bewerkt) Line up van Awakenings vind ik maar zozo, weer geen Carl Cox, Speedy J, Rodhad en Stranger. Maar wel 2x Len Faki in de tent en Chris Liebing & Dubfire. Oh en Claptone. 25 januari 2017 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Was Strobe in de Factory 010. Cannibal Cooking Club & Sunil Sharpe waren echt ontiegelijk goed zeg. Helaas alweer de laatste Strobe van dit jaar. Bizar man. UFO stage op zondag is een must. Helaas de maandag erna gewoon werken, dus zal een ritje met de auto worden.. Rest van de namen ook heel erg nice. Greenhouse op zondag is ook zo goed. Gelukkig ben ik nog student en valt het in mijn vakantie. Van me vakantiewerk neem ik lekker vrij. Nu al hyped. Hopen dat Katharsis weer gelijk valt kan ik hem mooi doortrekken zoals afgelopen jaar. ;c Awake is echt aan lachertje. Alleen minimum syndicaat, overmono en SHDW & Obscure shape als interessante namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Awake is echt aan lachertje. Alleen minimum syndicaat, overmono en SHDW & Obscure shape als interessante namen. Maar echt. Staan wel wat leuke Collabs maar voor de rest is het erg standaard. Stranger niet boeken is echt een crime gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Ach staan echt wel zat goede namen tussen joh. Maar ook een hele hoop namen die daar al jaren komen en wat eigenlijk gewoon saai wordt, dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ja zo bedoel ik het wel ja. Ben in ieder geval blij dat AnD er niet staat, dat komt ondertussen wel m'n neus uit. Verder is het inderdaad wel goed, maar had er wat meer van verwacht. Ook deels door de line up van Dekmantel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Meh staan grote namen. Maar die line straal toch gewoon een compleet gebrek aan creativiteit en innovatie uit. (al moet je dat bij awake ook niet verwachten, maar toch) Maar zal ook wel aan mij liggen. Heb het gewoon niet zo op drumcode etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Niet dat ik ga, maar is er dit jaar nog een hardtechno/schranz stage? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan. Heb het ook niet zo op drumcode, al draaide Ida Engberg echt een belachelijk goede set vorig jaar. Sta wel graag in het zonnetje als die er is, maar de muziek in de tenten is veel meer mijn smaak. Blawan, Dax J, Dettmann inderdaad ook. Niet dat ik ga, maar is er dit jaar nog een hardtechno/schranz stage? Nope. Is nogal wat gezeik over. Alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 Nja hardtechno/schranz is hier in Nederland niet heel erg populair om welke reden dan ook. Ik vind het wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Zojuist een kaart voor Dekmantel zondag gehaald. Benieuwd hoe snel het uitverkoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Welcome to the future line up. Thoughts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten