Regis Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Aha, kan ik wle begrijpen. Je moet er wel echt van houden ja. Niet een feestje ala Strafwerk of verknipt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nee klopt, maar ik denk dat ik het wel waardeer. Vind Reaktor ook tof. Maarja ik geniet net zo goed van Pleinvrees of Verknipt ook. Vind alles heelmaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Nog mensen Pleinvrees volgende week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Wil wel, maar wacht even de weersvoorspellingen af. Vorig jaar hadden ze t best netjes opgelost maar alsnog 1 grote teringbende. Weinig zin om dat nu weer te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Geen Pleinvrees, wel Artefact vs T/W/B in PoemaRaw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Wil wel, maar wacht even de weersvoorspellingen af. Vorig jaar hadden ze t best netjes opgelost maar alsnog 1 grote teringbende. Weinig zin om dat nu weer te hebben. Veel modder enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Veel modder enzo? Ja, ze hadden wel vlonders, e.d neergelegd maar op veel,plekken zakte ze alsnog weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Ah dat is wel balen. Maar ik heb er echt zin in dus ik denk dat ik wel ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Vorig jaar was het bij Into the Woods ook 1 grote teringzooi, vond het alsnog het beste festival van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ik heb evengoed kaartjes gehaald voor Pleinvrees. Sowieso zij nde weerberichten wel goed so far. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Wie zie ik morgen in PoemaRaw voor Artefact vs T/W/B? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 Ja, ze hadden wel vlonders, e.d neergelegd maar op veel,plekken zakte ze alsnog weg. Ga je morgen nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Ga je morgen nog? Neeh. Kreeg niemand meer mee en weinig zin om alleen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Neeh. Kreeg niemand meer mee en weinig zin om alleen te gaan. Ai zonde man. Volgende keer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Mijn hemel Artefact was zo ontzettend gaaf en lomp, Falhaber b2b 74185# was in het begin nog flink beukende hele harde techno (absoluut geen hardtechno/schranz) en daarna tot 7 vol gas industrial pompen, wat een goed feest, wederom is Poema me ook uitstekend bevallen, goed geluid, paar ventilatoren en airco om onder te staan. Ja was goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Pleinvrees was ook erg lekker. Stonden eerst bij de Heroes stage bij Miss Melera b2b Eelke Kleijn en daarna Alle Farben, maar toen we naar de live stage gingen werd het pas echt chill. Gui Boratto, Joachim Pastor, N'to en uiteindelijk Worakls draaide allemaal geweldig! Jammer dat het ging regenen toen Boris Brejcha draaide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Pleinvrees was ook erg lekker. Stonden eerst bij de Heroes stage bij Miss Melera b2b Eelke Kleijn en daarna Alle Farben, maar toen we naar de live stage gingen werd het pas echt chill. Gui Boratto, Joachim Pastor, N'to en uiteindelijk Worakls draaide allemaal geweldig! Jammer dat het ging regenen toen Boris Brejcha draaide. Ik heb altijd bij dit soort vrij grote festivals/feesten het idee dat het een beetje de meer toegankelijke kant van techno is (en zo te zien niet alleen techno - Worakls :< N'to :< -) wat op zich wel leuk is, maar ik vind het kleinschalige en de minder toegankelijke kant van techno wel wat leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Ik heb altijd bij dit soort vrij grote festivals/feesten het idee dat het een beetje de meer toegankelijke kant van techno is (en zo te zien niet alleen techno - Worakls :< N'to :< -) wat op zich wel leuk is, maar ik vind het kleinschalige en de minder toegankelijke kant van techno wel wat leuker. Ach ik pak ook weleens kleine feestjes, maar de grote festivals hebben vaak gewoon een leuke sfeer en er draaien altijd wel dj's waarvan je weet dat ze goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 [YOUTUBE]cD3J0W5GNjc[/YOUTUBE] Zoiets als dit kwam gisteren tijdens I Hate Models voorbij, paste uitstekend in deze avond tbh :D Ik weet niet of het per se deze track was trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Mijn hemel Artefact was zo ontzettend gaaf en lomp, Falhaber b2b 74185# was in het begin nog flink beukende hele harde techno (absoluut geen hardtechno/schranz) en daarna tot 7 vol gas industrial pompen, wat een goed feest, wederom is Poema me ook uitstekend bevallen, goed geluid, paar ventilatoren en airco om onder te staan. Ja was goed :D Zie net zo'n filmpje van die set voorbij komen (falhaber) manman wat lekker zeg dat industrial. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Zie net zo'n filmpje van die set voorbij komen (falhaber) manman wat lekker zeg dat industrial. Ja, er werden ook gewoon bv tracks van Catscan gedraaid, nou das gewoon hardcore :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Ja, er werden ook gewoon bv tracks van Catscan gedraaid, nou das gewoon hardcore :-D Haha. Vind dat op t einde van een avond opzich ook wel lekker. Nog 1x ff tot t gaatje gaan. Snel weer feestje pakken :< track van het filmpje dat ik zag. Echt zagen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Haha. Vind dat op t einde van een avond opzich ook wel lekker. Nog 1x ff tot t gaatje gaan. Snel weer feestje pakken :< track van het filmpje dat ik zag. Echt zagen dan Nja iets als Prednison Attack past ook prima op zo'n avond aan het einde, lekker lompe kicktool. wW3fPx8DiNo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Wat zijn iedereens plannen met ADE? Ik wilde eigenlijk naar DGTL Kompakt, maar dat is helaas alweer uitverkocht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Nicolas Jaar op 2 december in TivoliVredenburg en 3 december in Paradiso met een liveset : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten