Regis Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Gewoon in Amsterdam en Uutje. Leukste steden, leukste peeps, leukste feesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Heeft Tunesië Dax J een gevangenisstraf van een jaar gegeven. ;e Niet dat hij die ooit in gaat lossen maar toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 [soundcloud] [/soundcloud] Dit is me toch fijn. Ghost in the Machine zijn 2 heren, 50 % van The Outside Agency (Industrial hardcore/crossbreed) en 50 % van Mindustries (Industrial hardcore/crossbreed) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Reaktor stage op Nassau was wel lekker. De afsluitende set van Dax J was gruwelijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Kon het toch niet laten om naar Nassau te gaan. Genoten van de Reaktor stage en inderdaad vooral weer van Dax, wat een baas is die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Kon het toch niet laten om naar Nassau te gaan. Genoten van de Reaktor stage en inderdaad vooral weer van Dax, wat een baas is die vent. Maar hoe sterk nou? Eem enkele of een dubbele? Nog steeds geen antwoord op m'n vraag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Maar hoe sterk nou? Eem enkele of een dubbele? Nog steeds geen antwoord op m'n vraag. ;) Op de maandag zo af en toe een dubbele, voor de rest drink ik gewoon koffie. (Wel uit een Nespresso apparaat:)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Dat Nespresso apparaat is dan weer teleurstellend hoor. Niet te zuipen dat spul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Dat Nespresso apparaat is dan weer teleurstellend hoor. Niet te zuipen dat spul Vind het top hoor. Vind van die automaten koffie zo goor. Snap niet dat mensen dat wegkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Vind het top hoor. Vind van die automaten koffie zo goor. Snap niet dat mensen dat wegkrijgen. Het beste blijft gewoon die gemalen shit of zo'n ouderwets pruttelding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Grote kans dat ik nog ff doorknal na Soenda over een kleine 3 weken(!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 mei 2017 Share Geplaatst 3 mei 2017 Kon het toch niet laten om naar Nassau te gaan. Genoten van de Reaktor stage en inderdaad vooral weer van Dax, wat een baas is die vent. Wel echt mazzel met het weer gehad man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Wel echt mazzel met het weer gehad man. Zeker, af en toe nog kunnen genieten van het zonnetje. Wind was wel fris, maar tov vorig jaar was het heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 mei 2017 Share Geplaatst 4 mei 2017 Ja gewoon jassie aan dan ging het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2017 Share Geplaatst 9 mei 2017 als het over zieke performances hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Tering wat een klappers zeg. Baal nog enorm dat ik dit heb moeten missen... Klein probleempje te horen gekregen, mn pa gaat met trainingskamp van zijn team ook naar Soenda ;e. Hoe ga ik dat nou eens managen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Tering wat een klappers zeg. Baal nog enorm dat ik dit heb moeten missen... Klein probleempje te horen gekregen, mn pa gaat met trainingskamp van zijn team ook naar Soenda ;e. Hoe ga ik dat nou eens managen Gaat hij niet zelf ook aan de rakkers dan? [video=youtube;Ji-OGEY3Hyk] Deze video blijft mooi trouwens. :D Paar jaar oud al, maar nog steeds leuk interview met Benny/ROD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Tering wat een klappers zeg. Baal nog enorm dat ik dit heb moeten missen... Klein probleempje te horen gekregen, mn pa gaat met trainingskamp van zijn team ook naar Soenda ;e. Hoe ga ik dat nou eens managen Met mij gaan!!!! Xoxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 mei 2017 Share Geplaatst 12 mei 2017 Ik hoop dat dat ik kan gaan, al m'n vrienden haken af. Beetje gierig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Soenda is een Go (Y) Ook kaartje binnen voor Into the Woods Wel vrijdag, maar beter dan niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 (bewerkt) Moest helaas trainen toen de VVK begon, al mijn maten ook dus heb helemaal niks. Moet toch weer voetballen in September, dus de kans dat ik daadwerkelijk had gegaan was ook niet groot. Als ik het weerbericht moet geloven wordt het mega kut tijdens Soenda.. Met mij gaan!!!! Xoxo Dat lost weinig op, mijn vader gaat nog steeds 17 mei 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Oh ik lees juist steeds betere berichten over het weer zaterdag. Wordt met de dag beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2017 Share Geplaatst 17 mei 2017 Juist goede verhalen. Moet nog wel ff kaartje fixen. :r En dat lost alles op gappie. Ik heb tovermiddelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 Ja na mn post zag ik ook dat het weer beter werd. Zou wel lekker zijn als het in ieder geval droog blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2017 Share Geplaatst 19 mei 2017 Ja dan is het allemaal wel prima. Al is het wel altijd leuker met een zonnetje natuurlijk. Maar als het gaat regenen gewoon lekker hele dag Komodo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten