Justin Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Ik heb echt een hekel aan dat geschreeuw door een mic. Laat de muziek voor zich spreken joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Exact. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 Maandag kaartverkoop voor Katharsis, ben benieuwd hoe snel die uitverkocht gaan zijn, gezien de vvk van Unpolished binnen 2 uur er doorheen gejast was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Ziet er heel tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Zeker nice. Katharsis tickets ook al binnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 (bewerkt) Ja, voor de zaterdag ga ik. Heb voor nu ook nog een vrijdag ticket voor de zekerheid, verkopen lukt toch wel. Jij ook al gekocht? 28 maart 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Jaja, had ook nog tickets gewonnen dus extra lekker. Scheelt me toch 30eu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Haha damn wat een geluk, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Ja kan je wel stellen. Eerste en enige x dat ik vid deel gelijk plekkie pakken. die nassau memes ook weer :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Hahaha, prachtig he. Iedereen wordt altijd gesloopt door Reaktor Community, prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 Ik win zojuist ook even een share actie voor Katharsis. Prachtig hahaah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 Wel even je creditcard gegevens doorgeven he! Haha. Wel lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 maart 2017 Share Geplaatst 29 maart 2017 Ja kan je wel stellen. Eerste en enige x dat ik vid deel gelijk plekkie pakken. die nassau memes ook weer :r Deze is zo mooi :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Helemaal stuk om deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Die linkjes werken niet goed denk. :( Maar het filmpje van Der Untergang is het mooist. Niet te overtreffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Ja die blijft bij elke kijkbeurt prachtig. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Zaterdag bij Chateau geweest, nu maar besloten om minder van dit soort (imo) kansloze feestjes te pakken. Gratis kaarten weggegeven door organisatie, waardoor er allemaal kansloze coke snuivers zonder shirt en FR010/1908 tattoos rondliepen. Sfeer op zich viel me nog mee, maar wat een kanslozen liepen er weer rond zeg. Beter gewoon naar feestjes gaan waar ik echt naar kan uitkijken. Of gewoon feestjes in kleinere settings pakken (Shelter bijv). Daar komen wel gewoon mensen heen om het leuk te hebben ipv ruzie te zoeken. Eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Jij was t gewoon in dat filmpje. Geef t maar toe, haha. Chateau überhaupt totaal kansloos geweest. Altijd al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Haha. Als ik iedereen had moeten meppen die met een doorgesnoven kop tegen me aan liep, had ik wel op meerdere filmpjes gestaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Zaterdag bij Chateau geweest, nu maar besloten om minder van dit soort (imo) kansloze feestjes te pakken. Gratis kaarten weggegeven door organisatie, waardoor er allemaal kansloze coke snuivers zonder shirt en FR010/1908 tattoos rondliepen. Sfeer op zich viel me nog mee, maar wat een kanslozen liepen er weer rond zeg. Beter gewoon naar feestjes gaan waar ik echt naar kan uitkijken. Of gewoon feestjes in kleinere settings pakken (Shelter bijv). Daar komen wel gewoon mensen heen om het leuk te hebben ipv ruzie te zoeken. Eind. Hmm, ook op die grote feesten zie ik uzlke lui zelden eigenlijk. Is echt alleen op speciale dagen als Koningsdag, Oud & Nieuw en zo, en als ze inderdaad gratis kaarten weggeven soms. Wel jammer, ben eind 2015 eens bij Chateau geweest en die was echt vet toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Dax J bedreigt door half Tunesië. Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 @Justin is ook zeker waar, maar op feestjes als Unpolished oid zie je veel minder van dit soort mensen. Irriteer me nu al een tijdje aan het publiek in met name Rotterdam, wat sinds een jaartje of twee echt verandert is. Veel meer mensen die op ruzie uit zijn (zogenaamde Feyenoord hooligans). Erg zonde. Vond Rotterdam eerst altijd veel chiller dan Amsterdam, maar dat kun je nu niet meer zeggen imo. [quote name='Frankjeee']Dax J bedreigt door half Tunesië. Gaat lekker[/QUOTE] Ja echt bizar man. Misschien niet handig om een heilig gebed in een track te mixen, maar de reacties lopen echt de spuigaten uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Ja las het ja. Belachelijk, helemaal omdat Dax J allang zijn excuses heeft gemaakt en het ook totaal niet bespottend bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 [quote name='Jespresso']@Justin is ook zeker waar, maar op feestjes als Unpolished oid zie je veel minder van dit soort mensen. Irriteer me nu al een tijdje aan het publiek in met name Rotterdam, wat sinds een jaartje of twee echt verandert is. Veel meer mensen die op ruzie uit zijn (zogenaamde Feyenoord hooligans). Erg zonde. Vond Rotterdam eerst altijd veel chiller dan Amsterdam, maar dat kun je nu niet meer zeggen imo.[/QUOTE] Gewoon lekker technofeestjes in Nijmegen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 Gewoon lekker technofeestjes in Nijmegen pakken. Das niet echt om de hoek. Zo'n twee uur met de trein :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten