Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Zaterdag bij Chateau geweest, nu maar besloten om minder van dit soort (imo) kansloze feestjes te pakken. Gratis kaarten weggegeven door organisatie, waardoor er allemaal kansloze coke snuivers zonder shirt en FR010/1908 tattoos rondliepen. Sfeer op zich viel me nog mee, maar wat een kanslozen liepen er weer rond zeg. Beter gewoon naar feestjes gaan waar ik echt naar kan uitkijken. Of gewoon feestjes in kleinere settings pakken (Shelter bijv). Daar komen wel gewoon mensen heen om het leuk te hebben ipv ruzie te zoeken.

Eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag bij Chateau geweest, nu maar besloten om minder van dit soort (imo) kansloze feestjes te pakken. Gratis kaarten weggegeven door organisatie, waardoor er allemaal kansloze coke snuivers zonder shirt en FR010/1908 tattoos rondliepen. Sfeer op zich viel me nog mee, maar wat een kanslozen liepen er weer rond zeg. Beter gewoon naar feestjes gaan waar ik echt naar kan uitkijken. Of gewoon feestjes in kleinere settings pakken (Shelter bijv). Daar komen wel gewoon mensen heen om het leuk te hebben ipv ruzie te zoeken.

Eind.

Hmm, ook op die grote feesten zie ik uzlke lui zelden eigenlijk. Is echt alleen op speciale dagen als Koningsdag, Oud & Nieuw en zo, en als ze inderdaad gratis kaarten weggeven soms.

Wel jammer, ben eind 2015 eens bij Chateau geweest en die was echt vet toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Justin is ook zeker waar, maar op feestjes als Unpolished oid zie je veel minder van dit soort mensen. Irriteer me nu al een tijdje aan het publiek in met name Rotterdam, wat sinds een jaartje of twee echt verandert is. Veel meer mensen die op ruzie uit zijn (zogenaamde Feyenoord hooligans). Erg zonde. Vond Rotterdam eerst altijd veel chiller dan Amsterdam, maar dat kun je nu niet meer zeggen imo. [quote name='Frankjeee']Dax J bedreigt door half Tunesië. Gaat lekker[/QUOTE] Ja echt bizar man. Misschien niet handig om een heilig gebed in een track te mixen, maar de reacties lopen echt de spuigaten uit.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Jespresso']@Justin is ook zeker waar, maar op feestjes als Unpolished oid zie je veel minder van dit soort mensen. Irriteer me nu al een tijdje aan het publiek in met name Rotterdam, wat sinds een jaartje of twee echt verandert is. Veel meer mensen die op ruzie uit zijn (zogenaamde Feyenoord hooligans). Erg zonde. Vond Rotterdam eerst altijd veel chiller dan Amsterdam, maar dat kun je nu niet meer zeggen imo.[/QUOTE] Gewoon lekker technofeestjes in Nijmegen pakken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites