Regis Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Zat tijd om rustig aan te doen, aangezien je na Unpolished toch onder de grond of in een oven gestopt kan worden. Timetable is ook echt prettig. Community Area ook weer totale gekte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Na Unpolished zit ik gewoon weer in de Kuip :-D. Timetable ziet er inderdaad goed uit. Erg benieuwd naar Ansome & Ossian en Thomas P Heckmann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Adam X b2b Ron Morelli Alexey Volkov Amato live (The Hacker) Bedouin Trax (Eomac) Broken English Club (Oliver Ho) Container live December DJ Stingray Domenico Crisci DVS1 Extreme Precautions live (Mondkopf) Fixmer / McCarthy live I Hate Models Identified Patient In Aeternam Vale live OAKE live Orphx & JK Flesh live Paula Temple Rrose Shadows live (AnD) Tommy Four Seven Ulwhednar live (Abdulla Rashim & Varg) Volition Immanent live Beste line up dit. Misschien wel eens aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Zaterdag Katharsis, volgende dag Dekmantel is een hele goede optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 3 dagen dekmantel, 2 Katharsiss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 3 dagen dekmantel, 2 Katharsiss Dan kan je mij tussen een paar planken leggen. Vond 3 dagen ADE al voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Dan kan je mij tussen een paar planken leggen. Vond 3 dagen ADE al voldoende. Haha mij wss ook hoor. Ff paar uurtjes slaap pak ik wel tussendoor hoor. :r wel echt ongekend veel zin in zaterdag. Echt zo hyped, niet normaal haha. In tijden niet zoveel zin in een feestje gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Eén van mijn eerste feestjes was Unpolished. Wist niet waar ik terecht kwam, vond het verschrikkelijk. Had nog nooit zulke muziek gehoord en/of me erin verdiept. Nu kan ik echt niet wachten om te gaan. Ben ook benieuwd hoe groot het contrast met vorige keer is voor mij persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taq1982 Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Niet dat ik ga, maar is er dit jaar nog een hardtechno/schranz stage? Vast wel toch... 9 maart 2017 bewerkt door Taq1982 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Eén van mijn eerste feestjes was Unpolished. Wist niet waar ik terecht kwam, vond het verschrikkelijk. Had nog nooit zulke muziek gehoord en/of me erin verdiept. Nu kan ik echt niet wachten om te gaan. Ben ook benieuwd hoe groot het contrast met vorige keer is voor mij persoonlijk. Vorig jaar of X daarvoor nog? Ben iig standaard reaktor, altijd top. Elementenstraat is sws mega dik. 9 maart 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Nee was Koningsdag 2015. Elementen is idd heel ziek, was er met ADE bij Hyte met Collabs 3000. Echt super dik, bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Godver wat was dit bruut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 Maar eerlijk he, als ik zoiets hoor als in onderstaande link, wat een ontzettende takke herrie zeg. :-D Gaat mij net wat te ver man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 (bewerkt) Poahhh geweldig, maar echt wat een graftyfushoerenkut stroboscopen ;e Die dingen zullen er toch voor zorgen dat ik niet zo heel snel naar feesten van Reaktor Events ga. Ik zou zo graag naar Katharsis willen, maar dat is ook weer de locatie Elementstraat.. 12 maart 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 @Justin dat was t laatste uur hahaha. Facking vet hoor op dat moment @Sanders ben je er ook gevoelig voor? Zou Katharsis dan voor jezelf iig niet aanraden. Is t nog wat heftiger allemaal namelijk. Qua muziek wel minder beuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 maart 2017 Share Geplaatst 12 maart 2017 [quote name='Frankjeee']@Justin dat was t laatste uur hahaha. Facking vet hoor op dat moment @Sanders ben je er ook gevoelig voor? Zou Katharsis dan voor jezelf iig niet aanraden. Is t nog wat heftiger allemaal namelijk. Qua muziek wel minder beuk.[/QUOTE] Nee niet per se gevoelig dat ik er epileptische aanvallen van krijg ofzo, ik vind ze vooral gewoon echt bloed en bloed irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 Unpolished niet mee kunnen maken. Heb een gat in mijn trommelvlies opgelopen door een bal op m'n oor. Als ik nu zo de filmpjes zie baal ik echt enorm. Dokter had het me echter ten zeerste afgeraden, dus gezondheid ging in dit geval (zou bijna helaas zeggen) voor. Dan maar wachten op Katharsis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 (bewerkt) [quote name='Sanders'] Nee niet per se gevoelig dat ik er epileptische aanvallen van krijg ofzo, ik vind ze vooral gewoon echt bloed en bloed irritant.[/QUOTE] Ja snap ik. Ging ook nog hard op me muil toen ik even de zaal wou uitlopen. Maar Total me balans kwijt was :r @Jespresso heel zuur man. Jij plaatste ook dat FB bericht in RC niet? 13 maart 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 13 maart 2017 Share Geplaatst 13 maart 2017 [quote name='Frankjeee'] Ja snap ik. Ging ook nog hard op me muil toen ik even de zaal wou uitlopen. Maar Total me balans kwijt was :r @Jespresso heel zuur man. Jij plaatste ook dat FB bericht in RC niet?[/QUOTE] Ja klopt. Zag dat daar nog een hoop mensen op zoek waren naar een kaartje. Maak er liever iemand blij mee voor een normale prijs, dan dat ik hem voor 70 piek verkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Ziet er heel fijn uit, festival in Zwevegem. Zojuist ook nog Matador, Kobosil, UVB, 138 Live, La Fleur en Ryan James Ford bevestigd voor de line up. Kaartjes ook zeer betaalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 138 Live is echt verschrikkelijk, echt wat heb ik me daar groen en geel aan geërgerd vorig jaar tijdens Artefact vs Obscuur. 1 van hen was voortdurend door een mic aan het blèren ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Haha, ik heb ze nog nooit gezien. Kan ook een toffe werking hebben, zoals bij Ansome & Ossian of The Horrorist op Unpolished van de vids die ik heb gezien. Zie dat op een festival idd niet snel de sfeer verbeteren, beetje in het luchtledige schreeuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Waar is dat festival? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Waar is dat festival? Zwevegem, Belgie Wel een stukje weg van de grens dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Haha, ik heb ze nog nooit gezien. Kan ook een toffe werking hebben, zoals bij Ansome & Ossian of The Horrorist op Unpolished van de vids die ik heb gezien. Zie dat op een festival idd niet snel de sfeer verbeteren, beetje in het luchtledige schreeuwen. Nou de hele zaal was zich er toentertijd echt enorm over aan het opwinden, waren toen nog maar weinig mensen die echt flink aan het djensen waren :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten