Justin Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Hmm is opzich ook wel heel luguber. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 (bewerkt) https://www.facebook.com/events/1739523563040203/ Iemand die ik hier nog ga zien met O&N? Lekkere line-up. Ik had ook wel graag naar Reaktor gegaan, maar hier kan ik gewoon in 10 minuten zijn. 25 december 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 (bewerkt) kan niet op tegen Reakor op 30 december. 31ste gewoon lekker bij een maatje thuis en daarna rii de kroeg 25 december 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 kan niet op tegen Reakor op 30 december. Haha nee dat vind ik ook wel, mja thuiswedstrijd voor 15 euro he, geen extra vervoerskosten e.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 Ja begrijpelijk. En ook prima line upje. Zeker voor dat geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 Hmm het is het dubbele, maar dan nog niet duur zonder al die treinritten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 https://www.facebook.com/events/1739523563040203/ Iemand die ik hier nog ga zien met O&N? Lekkere line-up. Ik had ook wel graag naar Reaktor gegaan, maar hier kan ik gewoon in 10 minuten zijn. Heb ik nog overwogen, maar de 31e doe ik niks. 30e alleen Electric Deluxe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Heb ik nog overwogen, maar de 31e doe ik niks. 30e alleen Electric Deluxe. Die kaarten voor EDLX zijn nu gwn rustig 10 euro. Echt bizar man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Die kaarten voor EDLX zijn nu gwn rustig 10 euro. Echt bizar man. Ja waarom is dat eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ja waarom is dat eigenlijk? Zou het echt niet weten. Denk dat mensen kaarten hadden gekocht om ze vervolgens met winst door te verkopen, maar t raakt niet uitverkocht. Heb ze gelukkig nog voor 25 p/s kunnen slijten. Vrienden haken allemaal af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Zou het echt niet weten. Denk dat mensen kaarten hadden gekocht om ze vervolgens met winst door te verkopen, maar t raakt niet uitverkocht. Heb ze gelukkig nog voor 25 p/s kunnen slijten. Vrienden haken allemaal af... Oh jammer zeg. Maar waarom dan, lijkt me toch wel ene prima feestje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Oh jammer zeg. Maar waarom dan, lijkt me toch wel ene prima feestje.. Ja ik weet ook zeker dat het in ieder ander weekend stijf uitverkocht zou zijn. Ze vinden het teveel om EDLX en Nachtduik te gaan. Nu ga ik nog met wat anderen naar Awakenings NYD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Bij Reaktor ook.(20eu) Gewoon door oud en nieuw denk. ELDX is toch ook in scheepsbouwloods? Daar vriest t ook net niet. 30 december 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Bij Reaktor ook.(20eu) Gewoon door oud en nieuw denk. ELDX is toch ook in scheepsbouwloods? Daar vriest t ook net niet. Ja als Reaktor al moeilijk uitverkocht raakt.. Over die kou in de scheepsbouwloods lees ik meer ja. Snotter al een paar weken dus ik neem maar een warme trui mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Scheepsbouwloods is gerenoveerd, incl verwarming. Maar zou voor de zekerheid nog wel truitje meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Ja als Reaktor al moeilijk uitverkocht raakt.. Over die kou in de scheepsbouwloods lees ik meer ja. Snotter al een paar weken dus ik neem maar een warme trui mee. Ben daar twee jaar geleden geweest, in die loods. Was écht bizar koud. Sloeg helemaal nergens op. Mensen stonden, geen grap, met handschoenen en mutsen aan te dansen. Maar las al dat het vanavond gefixt is. Ga zelf overigens niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 1 januari naar Ame in Tivoli. Sta op gastenlijst :D 19 november was ie daar ook en was ie snoeihard uitverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Scheepsbouwloods is gerenoveerd, incl verwarming. Maar zou voor de zekerheid nog wel truitje meenemen. Nouja dat hoop ik dan maar. Ben daar twee jaar geleden geweest, in die loods. Was écht bizar koud. Sloeg helemaal nergens op. Mensen stonden, geen grap, met handschoenen en mutsen aan te dansen. Maar las al dat het vanavond gefixt is. Ga zelf overigens niet. Ja toch bizar, hoe krijg je het ooit zo koud. Dat is wel een hele prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 1 januari naar Ame in Tivoli. Sta op gastenlijst :D 19 november was ie daar ook en was ie snoeihard uitverkocht Kan Ame niet echt tof vinden. Veel mensen die ik ken zijn echt die hard fan van hen, maar ik kan het niet meer dan 'wel chill' vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Kan Ame niet echt tof vinden. Veel mensen die ik ken zijn echt die hard fan van hen, maar ik kan het niet meer dan 'wel chill' vinden. Ik ken hem amper nog maar wat wel gehoord heb vind ik wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) Wat was dit weer allejezus vet zeg. BMB. Geen woorden voor. Polar Inertia en Phase Fatale. Ook gruwelijk. 31 december 2016 bewerkt door Regis I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 https://www.facebook.com/artaphine/?fref=ts Wat een video's staan hierop van Reaktor zeg.. Pffff wat ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 december 2016 Share Geplaatst 31 december 2016 (bewerkt) 5 man ook out gegaan ook alleen al tijdens de laatste BMB track. Reaktor avond in optima forma 31 december 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) 5 man ook out gegaan ook alleen al tijdens de laatste BMB track. Reaktor avond in optima forma Vanwege de stroboscopen zeker? Nou die dingen mogen ze wat mij betreft direct afschaffen en uit de handel nemen. Dit is voor mij een reden om niet naar een feest te gaan als ik weet dat er veel stroboscopen worden gebruikt ;e 3 januari 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 (bewerkt) @Sanders uhu bizar hoor. Vind het zelf ook niet al te prettig. Word altijd helemaal paranoia. 1 oog dicht en beetje achterin staan helpt altijd wel heb ik het idee. 4 januari 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten