Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Zou het echt niet weten. Denk dat mensen kaarten hadden gekocht om ze vervolgens met winst door te verkopen, maar t raakt niet uitverkocht. Heb ze gelukkig nog voor 25 p/s kunnen slijten. Vrienden haken allemaal af...

Oh jammer zeg. Maar waarom dan, lijkt me toch wel ene prima feestje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Reaktor ook.(20eu) Gewoon door oud en nieuw denk. ELDX is toch ook in scheepsbouwloods? Daar vriest t ook net niet.

Ja als Reaktor al moeilijk uitverkocht raakt..

Over die kou in de scheepsbouwloods lees ik meer ja. Snotter al een paar weken dus ik neem maar een warme trui mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als Reaktor al moeilijk uitverkocht raakt..

Over die kou in de scheepsbouwloods lees ik meer ja. Snotter al een paar weken dus ik neem maar een warme trui mee.

Ben daar twee jaar geleden geweest, in die loods. Was écht bizar koud. Sloeg helemaal nergens op. Mensen stonden, geen grap, met handschoenen en mutsen aan te dansen. Maar las al dat het vanavond gefixt is.

Ga zelf overigens niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheepsbouwloods is gerenoveerd, incl verwarming. Maar zou voor de zekerheid nog wel truitje meenemen.

Nouja dat hoop ik dan maar.

Ben daar twee jaar geleden geweest, in die loods. Was écht bizar koud. Sloeg helemaal nergens op. Mensen stonden, geen grap, met handschoenen en mutsen aan te dansen. Maar las al dat het vanavond gefixt is.

Ga zelf overigens niet.

Ja toch bizar, hoe krijg je het ooit zo koud. Dat is wel een hele prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 man ook out gegaan ook alleen al tijdens de laatste BMB track. Reaktor avond in optima forma

Vanwege de stroboscopen zeker? Nou die dingen mogen ze wat mij betreft direct afschaffen en uit de handel nemen. Dit is voor mij een reden om niet naar een feest te gaan als ik weet dat er veel stroboscopen worden gebruikt ;e

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites