Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Tentje Z wel aanwezig op awake toch?maandag even kaart halen

Klopt, maar dat is eigenlijk alleen Fatima Hajji en eventueel Miss Djax, maar zou me kunnen voorstellen dat Miss Djax acidtechno zal draaien.

Heb mijn techno gewoon het liefst lekker tussen de 120-130 bpm

Ja Hardtechno is ook geen techno he, wel een subgenre. Ik vind het overigens beide leuk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No man. Leek me wel vet, maar was al snel uitverkocht, ben beetje skeer en Amsterdam is toch wel een eindje weg. Die omslagfoto van Reaktor Qnight is ook **hard, maar dan is in Roffa ook een dik fiske. Jij kwam uit Nimma trouwens toch? 28 maart Planet Rose, AnD komt, en Speedy J, Lucy en nog wat andere dope artiesten. Electric Deluxe specialtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

No man. Leek me wel vet, maar was al snel uitverkocht, ben beetje skeer en Amsterdam is toch wel een eindje weg. Die omslagfoto van Reaktor Qnight is ook **hard, maar dan is in Roffa ook een dik fiske. Jij kwam uit Nimma trouwens toch? 28 maart Planet Rose, AnD komt, en Speedy J, Lucy en nog wat andere dope artiesten. Electric Deluxe specialtje

Nee, helaas, 28 maart is Bauhauz waar ik al tickets voor heb, opbouwend van de wat hardere kant van techno naar hardtechno/schranz.

Maar goed, Planet Rose heeft wel vaak aardige dikke line-ups, dus zeker dat ik daar nog een keer naar toe ga :)

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk man. Kan dit echt veel meer waarderen dan de hele avond volgas beuken. Wat overigens ook niet verkeerd is. :mrgy:

Klopt, ik vind hier niet echt een drive in zitten, wat je met techno veel meer hebt imo. Overigens is dat ook niet bij alle techno het geval, maar toch wel een stuk meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites