Marvin Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Zijn er mensen die deze serie volgen? Het eerste seizoen is bezig in Amerika en komt binnenkort op RTL5. Het is van de makers van 24 met een beetje dezelfde gedachte. Goede serie, vind ik. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2011 Zijn er mensen die deze serie volgen? Het eerste seizoen is bezig in Amerika en komt binnenkort op RTL5. Het is van de makers van 24 met een beetje dezelfde gedachte. Goede serie, vind ik. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Iets meer sci-fi denk ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Naar aanleiding van die reclame ga ik zeker de eerst aflevering wel even kijken, even zien of het wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 De teaser was interessant, maar het plot lijkt me niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Heb het net gekeken, drie afleveringen achter elkaar op RTL. Meestal houd ik niet zo van dat hele sfeertje, met 'aliens' als je begrijpt wat ik bedoel. Maar hier bleef ik toch naar kijken hoor.. Kan al niet meer wachten tot volgende week :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Zag er wel geinig uit ja, was alleen wel een aantal keer in slaap gevallen dus mistte wat stukjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik heb inmiddels ook de eerste 3 afleveringen bekeken, maar ik weet eigenlijk nog niet wat ik ervan moet vinden. Maar zal zeker nog verder kijken, voordat ik ga oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juni 2011 Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik schei ermee uit denk ik, ben niet zo weg van aliens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik heb weer gekeken en inderdaad wouter, normaal ben ik ook niet zo weg van aliens. Maar op een of andere manier blijf ik kijken en vind ik het nog leuk ook, ofja spannend of iets in die richting. Kan niet wachten op de volgende 3 afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Ik ben nu ook met deze serie bezig. Is tot nu toe een mix tussen 24 en Lost, kan me er wel mee vermaken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten