Technisch Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 The Unit is een serie die gaat over een kleine groep van elite soldaten, bestaande uit 5 man. De serie behandelt niet alleen de acties van team, maar ook de impact die de acties hebben op het thuisfront. De serie bevat veel actie en alleen om de themesong is deze al het bekijken waard. Je kan de serie kopen, via amazon of bol, maar je kan hem natuurlijk ook downloaden, iets minder legaal maar wel gratis. Mensen die dat willen mogen mij pm-en. PEWeMf8gQfw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 The Unit is een serie die gaat over een kleine groep van elite soldaten, bestaande uit 5 man. De serie behandelt niet alleen de acties van team, maar ook de impact die de acties hebben op het thuisfront. De serie bevat veel actie en alleen om de themesong is deze al het bekijken waard. Je kan de serie kopen, via amazon of bol, maar je kan hem natuurlijk ook downloaden, iets minder legaal maar wel gratis. Mensen die dat willen mogen mij pm-en. PEWeMf8gQfw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Beste serie ooit. Sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Echt een bazenserie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Jezus :< 100 eutjes maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Aanwezig :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 12 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2011 (d) Gruwelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Blijft ongelovelijk jammer dat seizoen 5 niet gemaakt is:( Van mij hadden ze er sws nog wel 15 seizoenen achter aan mogen plakken. Wat een bazenserie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja belachelijk. Het hele verhaal voor seizoen 5 is al klaar. Het had dan wel de laatste geworden. The final season was going to be, I figured the fifth season was going to be the last… It was going to be a long, sort of final mission for Jonas. He’s not medically cleared, Mac has to go in and sort of change the medical records so that Jonas can keep on [going on missions]. We had a whole thing planned, it was going to be good. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Wouter, heb je nog iets gevonden wat hier op lijkt? Of desnoods op Taken, mag ook nog wel? Wil weer eens wat knallends kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 De miniserie 'Kill point' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Helaas niet. Moet zeggen dat ik ook niet echt gezocht heb. Mn maat die me ook The Unit aanraadde zei je moet 24 ook eens gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Die heb ik allemaal ook al gezien. Is inderdaad ook een toppertje maar ben dus opzoek naar weer iets nieuws... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Misschien Flashpoint eens proberen? http://www.imdb.com/title/tt1059475/ Ken hem zelf nog niet, weleens voorbij zien komen in een reclame. Maarja het blijft natuurlijk altijd zo dat je het niveau van The Unit nooit meer gaat vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Gisteravond zag ik dat er nog een aflevering op rtl7 kwam, dus maar even meegepikt _O_ Blijft zo gaaf he. Eerste aflevering van seizoen 4 was het, met de entree van Bridget Sullivan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2012 Red Cap toch? :< Gaan ze er nog meer uitzenden trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Jazeker http://www.rtl.nl/soaps/theunit/ Heb ook wel die DVD box met alle seizoenen misschien binnenkort maar weer aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten