Big Mike Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Chuck om half 9? Half 11 altijd pas. Ik dacht dat ze half 9 zeiden, maar volg het verder zelf niet dus kan ook wel, bewijst mijn punt wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Ja, maar daarna is nog een seizoen 9 geweest, Med School. Dat had dan weer niet gehoeven. Voor de rest één van de beste comedies. _O_ Seizoen 9 was ook een duidelijke spinoff-serie ;) en hey, Nicky Whelan <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Ik vond seizoen 9 helemaal niet zo erg eigenlijk. Je moet er aan wennen, maar wat mij betreft hadden ze best met die cast door mogen gaan. Hadden ze wel de concierge terug moeten laten komen btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs92 Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Leukste lange comedy-serie wat mij betreft, alle characters zijn op hun manier grappig en hebben hun eigen waarde. Naast dat het echt enorm grappig is zitten er ook in elke aflevering serieuze boodschappen die vaak waar zijn. Daarnaast is de muziek zeer goed gekozen en spelen er enorm veel mooie vrouwen in, met als toppunt Sarah Chalke: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik zat gister ff een aflevering te kijken, en ik heb echt 5 minuten plat gelegen om deze scene, en dan met name de laatste paar seconde:p 6g1kI8bkLbU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Hehe, zwaar briljant. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Mijn favoriete serie ooit :D fucking grote geweldige humor. binnenkort weer nieuwe afleveringen op CC :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 [YOUTUBE]KhCdlygmSJ4&feature=aso[/YOUTUBE] Btw, volgens mij is het Scrubs weekend op CC :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Bump enzo voor deze magistrale serie. Helaas gestopt, maar na 3x alle seizoenen kijken ben ik het nog niet zat. Ik ontdek steeds weer nieuwe dingen :< S06E06 is mijn favo aflevering, met dit stukje in 't bijzonder: [YOUTUBE]UUDmvhcZNrA[/YOUTUBE] Zo ijzersterk gedaan, echt geweldig. Alles klopt _O_ Echt super jammer dat de serie niet meer draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten