Ilias. Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Lekker Ludo:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik moet zo te horen maar even terugkijken.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 juni 2011 Share Geplaatst 29 juni 2011 Sponsort Haribo GTST ofzo? Elke aflevering zie je wel zo'n doosje Haribo snoep voorbij komen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Hoe is dat met Ludo en Frederik afgelopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Ludo bedreigde hem met een gun en toen bekende hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 juni 2011 Share Geplaatst 30 juni 2011 Oké, had net bij de herhaling alleen laatste 5 minuten gezien en toen zei hij ook al dat het pistool niet geladen was. Maar Frederik is weg uit Meerdijk ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Wat een kutwijf zeg dat wijf van jef:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Mm, toen Weed die kussen op Nina's gezicht drukte, dat droomde ze alleen maar neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Mm, toen Weed die kussen op Nina's gezicht drukte, dat droomde ze alleen maar neem ik aan? Ja, Nina was bijna dood. Geluk dat Sjors binnenkwam. Wie van jullie kijkt de shorties? Dus dat je ziet wat er de volgende aflevering gebeurt?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Huh, ik heb helemaal geen vervolg gezien daarop:cab: Dus daarom dacht ik dat ze droomde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 juli 2011 Share Geplaatst 1 juli 2011 Ja ze droomde ook, ilias heeft het over een andere scène van maandag, dus hij heeft net als ik ff die shortie bekeken en daar staat Wiet met een mes boven Nina's hoofd, alleen toen kwam Sjors binnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Hehe vrijdag laatste aflevering, of week erna. Naja wel leip, die ene italiaan komt erug haha. ook zon gek, wat meer actie is goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Nick is back vandaag:) Hij is gangster xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ohja nick heet hij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Hoorde het ook op de radio ja, is dat een beetje een gevaarlijk figuurtje? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, zoon van Ludo. Twee keer getrouwd geweest met Charlie, Sjors volgens mij eerst verkracht en daarna een relatie ermee gehad. Echt tof dat hij weer terug is _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja en wou die zus van ludo vermoorden toch? want hij ging naar een inrichting ofzo hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat weet ik eigenlijk niet meer, zag net bij RTL Boulevard dat hij wel afgevoerd werd maar je zag niet waarheen. Overigens had Charlie toen ook nog op zijn ballen willen schieten met een spijkerpistool oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Haha Charlie meteen weer bang naar Valentijn kijken.:mrgy: Was ook wel heldig toen ze zei dat hij (hun kind) dood was en een kind had geadopteerd, maar toen bleek het toch Valentijn te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja en wou die zus van ludo vermoorden toch? want hij ging naar een inrichting ofzo hehe Klopt ja, was toch dat Nick Maxime probeerde te laten verzuipen in een zwembad of zit ik nu fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Jep volgens mij ook haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Weet denk ik al precies de cliffhanger. Wiet gaat naar die bruiloft en schiet Nina neer, maar Ludo duikt ervoor. Bij elke cliffhanger is Ludo volgens mij wel betrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Wiet wil Nina neerschieten, maar Nick springt ervoor (cliffhanger). Dan ligt hij in het ziekenhuis en wordt Charlie weer verliefd op hem en dan gaan ze samen ergens anders wonen. Denk ik dan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Nina ligt daaronder Noud, naast Ludo? En iedereen kijkt daar naar rechts. Ik denk dus dat iemand geraakt wordt, die niet op de foto staat. Janine? Lorena? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Zo te zien is Nina geraakt hoor. Ze kijken gewoon wie het deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten