FC-Breda Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Rick gaat volgende aflevering doorslaan. Nou daar komt 'ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Ik hoop dat ie hem killt (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Was weer een leuke aflevering gisteren :) Kan vanavond niet kijken, maar morgenochtend kijk ik em wel terug (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Charlie = kuthoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Charlie = lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 En Danny dan man. Wat een rotjoch, zo ga je niet met je broer om, zeker niet als je 'em twintig jaar niet had gezien of zo. Hij speelt een beetje maniakaal, alsof-ie psychisch niet helemaal lekker is. Zou me niets verbazen als hij uiteindelijk nog niemand vermoordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Charlie = lekker. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Is het al bekend wat er tussen Rosa en die Frederik ofzo is gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 Neeee :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Dat gaat nog wel weken duren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Is die lorena niet gewoon hun kind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Zit er dik in ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 Is die vent daar niet een beetje jong voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Is die lorena niet gewoon hun kind? Dat lijkt me wel overduidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Ja dat lijkt me wel en GTST-kennende duikt ze eerst weer met hem het bed in voor ze er achter komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Net als Laura met Denix:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Als ze alles laten zien mag het van mij hoor :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Wat zou er met Jeff gebeurd zijn:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2011 Ja dat vraag ik me dus ook af :S Ik dacht dat ik het niet wist omdat ik tijdje niet aan 't kijken was, maar blijkbaar ligt het daar niet aan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Mm, exciting hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2011 Hartstikke. Ben bang dat ik niet meer kan slapen vanavond, moet het nog missen ook trouwens :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Uitzending gemist maar kijken dan:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Die stopt er gewoon mee, nu is ie dood .... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Zou tijd worden. Hangt er al jaren maar een beetje bij vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2011 Tijdelijk : http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2011/02/jef_weg_uit_gtst.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten