Stefanos Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Ten Brinke vandaag 4e geworden en 7e in het klassement. Hopelijk kan hij dit nog 2 dagen volhouden. En bij de vrachtwagens voor Team de Rooy een heel goede dag: 4 man in top 4, Gerald De Rooij weer 1e Stacey wordt als hij geen problemen krijgt 2e. Staat 40 minuten voor op de kazach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Ten Brinke vandaag 4e geworden en 7e in het klassement. Hopelijk kan hij dit nog 2 dagen volhouden. En bij de vrachtwagens voor Iveco een heel goede dag: 4 man in top 4, Gerald De Rooij weer 1e Niets meer dan hulde voor die man. Beste klassering ooit voor een Nederlander bij de auto's. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Van Geest wordt steeds beter in die filmpjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 En nu Ten Brinke op 57 minuten, waardoor hij 9e staat in het klassement :( . Morgen is de special stage maar 29 kilometer, dus ik denk niet dat hij iets meer dan 5 minuten kan goedmaken op de nummer 8. Verhoeven weer netjes in top 10. Bij de vrachtwagens opeens een Kamaz die 1e is geworden, 20 minuten voor de nummer 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 En nu Ten Brinke op 57 minuten, waardoor hij 9e staat in het klassement :( . Morgen is de special stage maar 29 kilometer, dus ik denk niet dat hij iets meer dan 5 minuten kan goedmaken op de nummer 8. Verhoeven weer netjes in top 10. Bij de vrachtwagens opeens een Kamaz die 1e is geworden, 20 minuten voor de nummer 2 Gelukkig dat ze dat nu doen en allemaal om en om zodat we geen last van concurrentie hebben. De Rooy wordt mooi 1e met stacey naast hem om de 2e plaats. Een prachtige dakar voor Team De Rooy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Ja, de Rooij gaat mooi winnen! :D Jammer dat Ten Brinke is gezakt, maar 9e is nog steeds supermooi natuurlijk. Wel zonde voor Hans-Jos Liefhebber, die was altijd zo enthousiast enzo. Verheugde me er altijd een klein beetje op als hij geinterviewd werd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Een diepe _O_ voor De Rooy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Jaja, nu is het officieel! Gerard en Hans (y) Ten Brinke ook hartstikke mooi 9e, ook al had er meer ingezeten. En jammer voor Verhoeven, maar wie weet wat er volgend jaar gebeurt. Was weer een geweldige Dakar iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Verhoeven rijdt volgend jaar sowieso geen Sherco denk. Hij was totaal niet tevreden over de motor en was ook niet blij met de monteur. Benieuwd waar hij volgend jaar op rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Toch blijf ik me altijd afvragen of De Rooy hem ook zou hebben gewonnen als Chagin erbij was. Had dit jaar denk ik een hele mooie strijd kunnen worden. Maar goed, niet te lang bij stilstaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Trouwens, wilde Nasser volgend jaar niet Citroën terughalen naar Dakar en Loeb proberen over te halen Dakar te rijden? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Als dat zo is... :D Dat wordt dan wel een heldig team hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 vanavond op 7 een uitgebreide reportage over team de rooy. Ook de terugkomst naar Nederland:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Geen tijd voor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ook mooi dat Team Kamaz Gerard feliciteerde en hem zelfs toezong. Zelfs Chagin. Vind ik prachtig om te zien. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ook mooi dat Team Kamaz Gerard feliciteerde en hem zelfs toezong. Zelfs Chagin. Vind ik prachtig om te zien. (y) Ondanks dat het rivalen zijn, kunnen de chauffeurs goed door 1 deur. Ook mooi om te zien dat iedereen het jammer vindt als hun rivaal eruit vliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Inderdaad. Ik vond het ook jammer dat Nikolaev eruit ging (stond toen rond plek 6) en later Loprais. Dat houdt het algemeen klassement spannender en de overwinning dan des te mooier. Neemt niet weg dat dit een prachtige overwinning is. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Hehe, die Jan de Rooy ook :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Voor wie het wil zien: Gerard de Rooij zit nu bij Pauw & Witteman, hij is nog niet aan bod geweest, dus als je nu inschakelt mis je sowieso niks :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Nasser Al-Attiyah heeft brons gewonnen op de Olympische Spelen bij het kleiduivenschieten. Is natuurlijk bekend van de Dakar. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 augustus 2012 Share Geplaatst 6 augustus 2012 Haha, held :mrgy: Heeft er ook echt gewoon totaal niks mee te maken he :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Nasser' auto voor Le Dakar 2013: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 :o Ziet er nice uit, hoor. Heb er wel weer zin in! Ben vooral benieuwd welke Nederlanders kunnen verrassen bij de vrachtwagens en hoe Frans Verhoeven het dit jaar gaat doen op zijn nieuwe motor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Ik heb er ook ontzettend zin in. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 [spoiler=Ales Loprais] [spoiler=Nasser Al-Attiyah & Carlos Sainz] [spoiler=Robby Gordon] [spoiler=Nani Roma & Leonard Novitskiy] [spoiler=Krzysztof Holowczyc & Stéphane Peterhansel] [spoiler=Yoshimasa Sukawawa 71 jaar!] [spoiler=Team Kamaz] [spoiler=Giniel de Villiers & Duncan Vos] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten