Justin Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili. Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili. Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Jazeker.:D Gister gekeken, 3 Nederlanders uitgevallen bij de trucks.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja heb het gehoord. 3 kanshebbers ook volgens mij. ;e Gister niet gekeken omdat ik dacht dat het vandaag pas begon. :S Wel jammer van die uitvallers, nu zullen die Russen zeker winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Idd, Gerard de Rooy, Wuf van Ginkel en Hans Bekx eruit, die van Ginkel vloog op zijn zij op een stuk verbindingsweg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Gerard de Rooy had last van een rugblessure, van Ginkel vloog inderdaad op z'n zij en Bekx weet ik niet. Waren wel kanshebbers ja. Russen gaan nu denk wel winnen ja bij de trucks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Bekx had hem dacht ik ook op zijn kant liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja, klopt. Had het daarna ff snel gegoogled. Robby Gordon dit jaar met een oranje hummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Nice ava trouwens, Robbie Gordon (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Ja, hij is zowat de enige die hoog presteert met een hummer.(d) De Portugees Ruben Faria (KTM), die zondag bij de motoren de eerste etappe van de Dakar 2011 won, heeft een minuut straftijd gekregen voor te hoge snelheid, waardoor hij zijn ritzege naar zijn Franse teamgenoot Cyril Despres ziet gaan. In de korte klassementsproef, over 192 km, was hij respectievelijk 29 seconden en 1:15 sneller dan drievoudig winnaar Despres (2005, 2007, 2010) en een andere favoriet, de Spanjaard Marc Coma (KTM). :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Geef mij maar de Monster Hummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Die was inderdaad ziek vet._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Wat een held ;e Frans Verhoeven deed het ook weer lekker, top 10 dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Die Faria is elk jaar zo ongeveer de snelste op de 1e proef. Maar daarna hoor je niks meer van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Logisch, hij is de waterdrager van Despres. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Was Verhoeven dat ook niet, jaar of 2 terug. Die kon ook gewoon top 10 tijden rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Verhoeven reed inderdaad een paar jaar geleden ook voor het team van Despres. Maar bedoelde dat je van Faria niet hoeft te verwachten dat ie hem wint, zolang Despres meedoet. Top 10 haalt ie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Ik bedoel meer dat die vent altijd de 1e etappe goed is, 2e msichien nog maar daarna valt hij ver weg. Ik heb hem vorig jaar daarna ook amper meer gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Misschien heeft Faria wel met opzet te hard gereden, omdat 'ie hoorde dat 'ie eerder was dan Depres?:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Misschien heeft Faria wel met opzet te hard gereden, omdat 'ie hoorde dat 'ie eerder was dan Depres?:m: Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c Mijn persoonlijk favo _O_ Doet nog mee ja, maar net als vorig jaar de 1e etappe ergens rond plek 30. Maar die vent komt altijd later pas echt op gang. Mijn favo vanwege z'n groene motor en kleding. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma. Was beetje als grapje bedoelt.;c Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c Die doet nog mee ja.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 _O_ @Justin en Richard: Heb inmiddels de startlijst gevonden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2011 Was beetje als grapje bedoelt.;c Ja ik had het in de gaten. Maar ik wou toch reageren. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten