Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dakar Rally

Justin

Aanbevolen berichten

De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili.

Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De Dakar-rally is een rally voor auto's, vrachtwagens, quads en motoren die jaarlijks wordt gehouden in de maand januari. De rally wordt voor het grootste deel gereden door de Noord-Afrikaanse woestijn. De rally is ook bekend onder zijn oude naam Parijs-Dakar. In 2009 en 2010 werd Dakar gehouden in Argentinië en Chili.

Is weer begonnen. Mensen die het volgen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hij is zowat de enige die hoog presteert met een hummer.(d)

De Portugees Ruben Faria (KTM), die zondag bij de motoren de eerste etappe van de Dakar 2011 won, heeft een minuut straftijd gekregen voor te hoge snelheid, waardoor hij zijn ritzege naar zijn Franse teamgenoot Cyril Despres ziet gaan. In de korte klassementsproef, over 192 km, was hij respectievelijk 29 seconden en 1:15 sneller dan drievoudig winnaar Despres (2005, 2007, 2010) en een andere favoriet, de Spanjaard Marc Coma (KTM).

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft Faria wel met opzet te hard gereden, omdat 'ie hoorde dat 'ie eerder was dan Depres?:m:

Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c

Mijn persoonlijk favo _O_

Doet nog mee ja, maar net als vorig jaar de 1e etappe ergens rond plek 30. Maar die vent komt altijd later pas echt op gang.

Mijn favo vanwege z'n groene motor en kleding. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah lijkt me niet. Depres pakt hem toch nog wel. Het lijkt me ook alleen maar beter dat hij er tussen zit. Liever hem voor je dan Coma.

Was beetje als grapje bedoelt.;c

Doet die Ullevalsetter nog mee dan, dat was me toch altijd een held ;c

Die doet nog mee ja.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites