Geplaatst 30 januari 201114 jr. Ik zou graag willen dat de spelers specifieker zijn met hun klachten. Vaak als ze komen met een klacht over iets is het zo vaag dat ik geen idee heb wat ik fout gedaan heb.
Geplaatst 31 januari 201114 jr. Ga toch FIFA Manager spelen.. waarom zou ik, dit is toch een topic waarin je mag aangeven wat je graag zou zien, nou dat zou ik graag zien:cab:
Geplaatst 31 januari 201114 jr. de laatste 24 uur van de transferperiode zou ook wel leuk zijn! en dat je eventueel nog een koopje kunt doen! of nog snel iemand van de hand kunt doen...
Geplaatst 31 januari 201114 jr. Is in 2011 ook. Op de laatste transferdag stopt de tijd steeds korter. Als je iemand een aanbod hebt gedaan, wordt het op de dag zelf nog gedaan. Zo realistisch als het echt is kan je het nooit krijgen.
Geplaatst 31 januari 201114 jr. Logische vraagstelling bij de persconferenties. Of zijn de journalisten nu gewoon dom dat ze denken dat je als je Egypte loot op een WK in Spanje dat je opeens naar Egypte moet reizen en dat ze dan vragen of de lange reis invloed gaat hebben op de wedstrijd :wall:
Geplaatst 1 februari 201114 jr. Dat regestratie selectie in israel en turkije weggaat maar wel buitenlanders aantal in wedstrijd selectie dus 5 of 6 in selectie en zo veel als je wilt in je team. en dit geld voor meerdere comp zoals kroatie enz
Geplaatst 1 februari 201114 jr. Tijdens de wedstrijd als de spelers een 'knock' hebben opgelopen wat de diagnose is van de blessure zodat ik die mee kan nemen in mijn beslissing de speler al dan niet te wisselen. Vroegere CM versies kon dit, kan me herinneren dat als hij licht geblesseerd was je op zijn naam kon klikken en daar kon zien wat hij waarschijnlijk had. Was wel erg relaxed, jammer dat dit er niet meer in zit.
Geplaatst 1 februari 201114 jr. zou idd een goede toevoeging zijn :) en ook ik zou nog steeds wat met mijn eigen geld willen doen wat ik verdien , hoe maakt niet uit. mischien d.m.v. geld in een club steken , of eigen club oprichten en die van onderaan opbouwen. want als je nou alles gewonnen heb met een gewone club is er weinig uitdaging daarna. en ga niet flauw zitten reageren ga fifa spelen , want nu neem je bij een kleine club 1 euro salaris en klaar. als ik 20 jaar in het vak zit heb ik aardig wat verdiend , laat het me dan ook uitgeven :) +1
Geplaatst 1 februari 201114 jr. Vroegere CM versies kon dit, kan me herinneren dat als hij licht geblesseerd was je op zijn naam kon klikken en daar kon zien wat hij waarschijnlijk had. Was wel erg relaxed, jammer dat dit er niet meer in zit. Klopt, vond ik ook altijd relaxed, zou wel nice zijn als dat terug zou komen
Geplaatst 2 februari 201114 jr. Vroegere CM versies kon dit, kan me herinneren dat als hij licht geblesseerd was je op zijn naam kon klikken en daar kon zien wat hij waarschijnlijk had. Was wel erg relaxed, jammer dat dit er niet meer in zit. Volgens mij zit dat er nog steeds in, dat als je tijdens de wedstrijd naar het spelersprofiel gaat dat er dan staat "Heeft mogelijk een ... ". Weet ik niet zeker hoor, maar ik dacht ooit zoiets gezien te hebben.
Geplaatst 2 februari 201114 jr. Dat je tijdens de wedstrijd zelf ook nog aanwijzingen kan geven. Je kan nu zoals jullie weten maar 2x je spelers motiveren, aanmoedigen, tevreden stellen. Dit moet vaker kunnen. Je hebt natuurlijk de zijlijn instructies maar dat vind ik zeker niet genoeg.
Geplaatst 2 februari 201114 jr. Zal vast en zeker vaker geplaatst zijn. Maar ik vind dat de transfers vele malen realistiser mogen. Zit momenteel in seizoen 18/19 maar bij elke eredivisie club is bijna geen Nederlander meer te vinden.. vind ik toch een groot minpunt.
Geplaatst 3 februari 201114 jr. G.oOfiej, Heb ik ook geplaatst maar schijnbaar was niemand het er mee eens. Fijn dat ik toch een medestander gevonden heb.
Geplaatst 3 februari 201114 jr. Betere privé-gesprekken. Als iemand wat zegt heb je niet veel keus en wat ik wil zeggen staat er dan vaak niet tussen.
Geplaatst 3 februari 201114 jr. Betere privé-gesprekken. Als iemand wat zegt heb je niet veel keus en wat ik wil zeggen staat er dan vaak niet tussen. Helemaal als ze ontevreden zijn. Met die prive-gesprekken wordt het alleen maar erger.. ;e
Geplaatst 3 februari 201114 jr. Betere privé-gesprekken. Als iemand wat zegt heb je niet veel keus en wat ik wil zeggen staat er dan vaak niet tussen. Helemaal als ze ontevreden zijn. Met die prive-gesprekken wordt het alleen maar erger.. ;e ² :cab:
Geplaatst 5 februari 201114 jr. Als je je in FM11 negatief uitlaat over de arbitrage krijg je vaak de bond en de club over heen, zelfs als blijkt dat je het bij het juiste eind hebt. In het echt zeggen de trainers ook vaak genoeg negatieve dingen over de scheids na de wedstrijd. Volgens mij kan dit in FM12 wel wat realistischer.
Geplaatst 5 februari 201114 jr. uitgebreider trainings systeem, als je erover nadenkt is het trainingssysteem van nu niet heel realistisch .
Geplaatst 5 februari 201114 jr. Iets realtistischere contractbesprekingen zouden wel fijn zijn. Net begonnen met een Kobenhavn game en wil het contract van Gronkjaer(32 jaar) met een jaar verlengen maar hij wil zijn salaris daarvoor van 53k naar 88k per maand. Kreeg het alleen naar 77K al zou ik misschien verder kunnen komen door zijn zaakwaarnemer om te kopen. Vind deze eisen toch erg slecht zeker aangezien hij toch richting het eind van zijn carriere is en zeker niet meer gaat verdienen als hij na dit jaar weg bij mijn club gaat. Verder moeten de salariseisen ook wat minder flexibel worden, iets wat trouwens niet bij de bovenstaande zaak het geval was, maar normaal starten ze vaak heel hoog en kan je de eisen makkelijk halveren door gewoon een paar duizend aan de zaakwaarnemer te schuiven. Wie gaat er nou akkoord met 45K per maand, eist 75k en gaat na een verhoging van een premie voor de zaakwaarnemer van 10k akkoord met een salaris van 45k? Kan ook een erg slechte zaakwaarnemer zijn.
Geplaatst 6 februari 201114 jr. gewoon een bug-vrije fm 2012. dan ben ik wel tevreden:Ddat zou een utopie zijn...
Geplaatst 6 februari 201114 jr. Haha, maar nieuwe veranderingen brengen altijd bugs met zich mee.. :(