Geplaatst 21 mei 201114 jr. zeker niet de beste ooit, maar toch wel nen fijne :p Mist helaas wel wat kopkracht. [spoiler=Spits] Loopt bij argentinië -21 nu 1 op 1 (14 wedstr. 14 goals)
Geplaatst 21 mei 201114 jr. Moet nog heel wat leren idd, maar zou een goede snelle diepe spits kunnen worden
Geplaatst 21 mei 201114 jr. volgens mij ook :agree: Alleen voor een CV wel heel laag voor springen. Daar zou ik hem specifiek op trainen als ik jou was.
Geplaatst 21 mei 201114 jr. Leuke spelers hoor, staan ze bij jou in de basis? Tiago wel, de keeper wissel ik af met Mandanda :)
Geplaatst 22 mei 201114 jr. Screen speaks for itself. Hij stond overigens wel gewoon als verdediger opgesteld. :D
Geplaatst 22 mei 201114 jr. En tweede elftal neem ik aan. Maar dit is wel ziek voor een verdediger. Meer dan de helft zullen wel kopdoelpunten zijn. Maar dit kan wel een heldje worden.
Geplaatst 22 mei 201114 jr. Zal zometeen ff heel mijn Ajax team posten en een speler die ik met veel spijt heb verkocht :'(
Geplaatst 23 mei 201114 jr. [spoiler=Mentaal sterke verdediger] [spoiler=Lekker snelle en technische back] [spoiler=De baas op het middenveld!] [spoiler=Goede vleugelspeler of spits]