Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beste regens ooit!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@ Lange

wat een geld keer jij aan salarissen uit zeg! maar verder zijn het natuurlijk stuk voor stuk helden! is zo'n game nog wel leuk als je zover bent en alles wint?:P

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Mooie spelers Lange, opvallend dat je gehele team uit nederlanders bestaat waarvan het meerendeel ook nog eens 100+ interlands hebben gespeeld. Bestaan er geen betere buitenlanders?

Het is toch veel leuker als je een selectie hebt dat helemaal bestaat uit Nederlanders. Veel beter dan zo'n vreemdelingenlegioen dat je hedendaags alleen nog maar zo ziet (Arsenal, Real Madrid)

Geplaatst
Het is toch veel leuker als je een selectie hebt dat helemaal bestaat uit Nederlanders. Veel beter dan zo'n vreemdelingenlegioen dat je hedendaags alleen nog maar zo ziet (Arsenal, Real Madrid)

Vitesse _O_

Geplaatst
Mooie spelers Lange, opvallend dat je gehele team uit nederlanders bestaat waarvan het meerendeel ook nog eens 100+ interlands hebben gespeeld. Bestaan er geen betere buitenlanders?

Jawel hoor, maar nationaliseren vind ik tof. Verder heb ik tussen de wissels op dit moment 5 buitenlanders rondlopen (Argentijn, Italiaan, Duitser, Deen en een Bosniër).

@ Lange

wat een geld keer jij aan salarissen uit zeg! maar verder zijn het natuurlijk stuk voor stuk helden! is zo'n game nog wel leuk als je zover bent en alles wint?:P

Mag 25 miljoen per maand aan salaris gebruiken en gebruik daarvan maar 8/9 miljoen. Topspelers horen topsalaris te verdienen, en de kosten worden elke maand netjes gecoverd door de inkomsten uit de kaartverkoop, dus blijf netjes winst maken.

Geplaatst

Kwam ik heel wat jaar geleden tegen via een scoutrapport.

Toen vond ik hem te duur voor zijn kwaliteiten.

Nu zoveel jaar later is ie gratis op te halen bij Man utd.

Altijd fijn zo´n back up :)

3499j7r.png

Geplaatst

Ik wilde hem destijds ook als back-up maar toen moest hij 6mil kosten.

Nu zocht ik een back-up en kwam ik hem tegen, hij is gratis en kwam voor de helft van zijn loon. Dus dan zeg ik geen nee.

En het feit dat hij 31 interlands achter zijn naam heeft staan zegt genoeg over de andere Nederlandse opties op de VM positie XD.

En ik heb ze toch liever Nederlands :)

Geplaatst

Oh sorry niet gezien :D Voor een Nederlands team mss natuurlijk wel een aanwinst :)

Geplaatst

kheb meer gewoon een ervaren back-up nodig achter dit wonderkind.

14uwbgp.png

de andere optie is al 34 dus.

Geplaatst

Ik heb hier een paar lekkere spelers die ik in Japan gevonden heb.

Deze eerste is een keepertje uit eigen jeugd :D

[spoiler=Koyama]20takashikoyama.png

De volgende spelers zijn aanvallede mits die ik echt niet mag laten glippen :checkit:

[spoiler=Murata]6hiroshimurata.png

[spoiler=Hara]6tetsuyahara.png

(De Japanse Dembelé in wording :D )

Geplaatst

Die moet ik dan ook kost wat kost binnenhalen voor de andere topclubs er mee weg zijn. De concurrentie is dan al ook groot vanuit binnen en buitenland, maar dat zal wel lukken ;)