Geplaatst 15 november 201014 jr. Team: Fiorentina Positie: AMR, MC Leeftijd < 24 Budget: 4 miljoen Seizoen 1
Geplaatst 16 november 201014 jr. ben lierse heb 7mil te besteden, aan 1 aanvaller en mijn verdediging te versterken. 1ste seizoen 31 december momenteele opstelling: ------Kocacs---Sonck------ Deqevuey-------------Lance Davids ------Nicaise-----Rivaldo------- Gilberto--Frans--Gaxa--De Wree moet niet meer, heb annan, roberto carlos, wasileski en vossen gekocht draai nu goed mee
Geplaatst 16 november 201014 jr. Gezocht: Een DR en een MR voor Vitesse. 1e Seizoen. Heb nog een klein budgettje van €200.000 loonruimte max 250.000 Moet dus mikken op transfervrije spelers of zeer goedkoop. Ivan Bandalovski (ex-Feyenoord) heb ik op de korrel, maar wie kan er nog meer? Bandalovski is inmiddels aangetrokken. Voor de (A)MR positie heb ik nu Barazite. Hij zou in eerste instantie in de spits spelen maar daar heb ik Bruggink voor gehaald. Nu nog een backup voor DMC Molhoek.
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een jonge, snelle, linksbenige aanvaller voor in mijn 4-1-2-3.. Ajax seizoen 1 Sulejmani is al verkocht.. Lukaku staat al centraal.. Alvast bedankt!
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een jonge, snelle, linksbenige aanvaller voor in mijn 4-1-2-3.. Ajax seizoen 1 Sulejmani is al verkocht.. Lukaku staat al centraal.. Alvast bedankt! neto berola is rechtsbenig maar speelt bij mij echt goed op links.
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik heb al genoeg rechtsbenige jongens, maar die kunnen mij niet bekoren op die positie. El H, Kadlec, Mido én Suares spelen aan die linkerkant als een natte krant... Liever een linksbenige, snelle spits dus..
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een rechtsback voor Valencia na seizoen 1. Voor links heb ik Coentrao op het oog, maar ik wil een soortgelijke speler op rechts. Iemand een idee wie daar de grootste talenten zijn naast Van der Wiel? Bedankt!
Geplaatst 16 november 201014 jr. Die ga ik even bekijken, hoewel ik denk dat het toch Van der Wiel wordt. Die staat namelijk voor 3,5 miljoen op de transferlijst...
Geplaatst 16 november 201014 jr. ik was te laat hsv is er mee weg heb dan maar bakary soumaré een contract gegeven :)
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een jonge, snelle, linksbenige aanvaller voor in mijn 4-1-2-3.. Ajax seizoen 1 Sulejmani is al verkocht.. Lukaku staat al centraal.. Alvast bedankt! Ik heb zelf Jordi Alba gekocht doet het erg goed. Stond bij mij op de tl. Is meer een aml.
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek spaanse talenten die later het niveau van bijv. Barcelona kunnen halen... Iemand ideeen :D ?
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik heb zelf Jordi Alba gekocht doet het erg goed. Stond bij mij op de tl. Is meer een aml. kan ik die wel als linkerspits opstellen??
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een (A)MR voor Sparta Praag voor een dik miljoen. Suggesties?
Geplaatst 16 november 201014 jr. Team: Fiorentina Positie: AMR, MC Leeftijd < 24 Budget: 4 miljoen Seizoen 1 Weet niet of het voor 4 mil kan.. Ricardo Quaresma? Tomas Rosicky? David Bentley? Clarence Seedorf?
Geplaatst 16 november 201014 jr. Ik zoek een (A)MR voor Sparta Praag voor een dik miljoen. Suggesties? Dakson, Benji De Ceulaer, Assulin
Geplaatst 17 november 201014 jr. Ik heb nog nooit problemen met spitsen gehad, ik heb nu Abel Hernandez en die schiet er geen 1 in, ik heb werkelijk alle handen en standen al geprobeerd, hoe kan ik hem volgens jullie het best gebruiken? Ik speel met hem in de spits, rechts Suarez, links El Hamdaoui en en centraal daarachter C Eriksen. Wie of wie? :mrgy:
Geplaatst 17 november 201014 jr. Gezocht voor Vitesse seizoen 1: DMC, maar moet ook op MC (verdedigend) kunnen spelen. Transfersom max 300.000