Tjinnoes Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 Ja, veel meer awesome powers. Plus je krijgt veel sterkere enemies te zien. Dikke '_O_' voor Tjin. Die jongen (zo ver je het een jongen kunt noemen) is echt te irritant bezig. De hele tijd blijft hij maar over z'n huis en Guren-san praten. Kan niet wachten totdat ik voorbij deze saga ben. ;e;e;e;e Gewoon een paar eps overslaan dan he. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2010 Zogenaamd Naruto fanatic. :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 17 juni 2010 Share Geplaatst 17 juni 2010 Hehe :mrgy: Ik heb altijd het gevoel..dat als ik episodes oversla ik ineens wat mis in het verhaal...dus dat waag ik maar niet, en besides ik ben nu gewoon op schema en er zitten zover nog geen saaie episodes tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 17 juni 2010 Share Geplaatst 17 juni 2010 Episode 165 is uit! Kut dat ik nu moet studeren. :S Misschien in m'n pauze. :D EDIT: Toch maar gekeken. :D Next week! Spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Episode 165 is uit! Kut dat ik nu moet studeren. :S Misschien in m'n pauze. :D EDIT: Toch maar gekeken. :D Next week! Spannend. Hehe zeker toffe episode. onverwachte dingen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Haha had net de aflevering gezien dat een dikzak en zo`n andere sjappie verkleed gaan als gai sensei en rock lee , en Naruto ook weer de enigste is die gelooft dat hun het zijn :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 19 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2010 Haha, hilarisch zoals gewoonlijk. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2010 Oké, officieel net de zieligste episode tot nu toe gezien. Heb zelfs een traantje kunnen ontdekken. Jiraiya's dood. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Hehe ik moet eens opschieten met afleveringen , wil ook met jullie mee praten :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Is er een site waar je alle afleveringen gewoon kan kijken? :) Heb namelijk geen zin in downloaden enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2010 http://www.narutospot.com , http://www.narutoget.com en http://www.animefreak.tv is waar ik regelmatig kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik kijk meestal via deze site http://www.narutoget.com/ Of anders is deze ook goed http://naruto-tv.com/ Edit ; oow laatmaar hierboven was me al voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Thx :) Alleen nu weet ik niet of ik vanaf het begin ga kijken of gewoon ergens ga inhaken :m: tis nogal veel namelijk, 166 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2010 Ik kan het je echt aanraden. Ik was er eerst ook erg sceptisch over maar heb me toch laten verleiden. Heb er geen moment spijt van. Ik zou gewoon van begin af aan kijken. Het is niet alleen mooi en spannend om te zien, maar ook echt maar dan ook echt grappig. Nogmaals, ik raad het je aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Ja en dan is Sakura tenminste nog leuk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2010 Totaal niet. ;e;e;e;e Sakura is nooit leuk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Eens. Suckura is annoying as hellllllllll. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Hehe ik vond haar in het begin nog wel chil, maar is later idd verandert. Nou zeurt ze alleen maar op anderen maar zelf vecht ze nooit, en als ze dat doet dan is ze ook nog eens focking slap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2010 Dat is het niet eens zozeer. Ze doet alleen zo focking stoer en denkt over iedereen de baas te zijn. Gewoon annoying. Welke episode ben je eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickyyyy Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Ben nu bij 166-167, zo`n dubbele aflevering. Gaat over zo`n bird village ofzo waar zogenaamd zo`n geest was. Ik ga die nog even kijken dan dan slapen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2010 Wel kut man. Je zit nu zwaar in een filler saga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 25 juni 2010 Share Geplaatst 25 juni 2010 Holy shit.. Episode 166. (geen witte tekst lezen als je er nog niet bent) Dat Hinata gewoon vermoord word :( hoe sad is dat dan! nu wel de mogelijkheid dat Naruto gewoon keihard explodeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 25 juni 2010 Share Geplaatst 25 juni 2010 Okay bitches, ik ga maar eens 166 kijken. :D EDIT: WTF?!!?!?!?!? fdsknfdslmfklmfrelfgtrebtbhtnhbgrebyg mmfirfr ifrm ewvrewughrenf rn enafewjfre enfrw ughrewgrnfusndusfgnug gg8urqfnqnjwf ffdsafw ttwyhtwh gegfkdgmfdgmtrkgtgtregtregtrggrfdgfg rdgtroehgmytregmtremgtegtre@!R#@t4i3$%#@%$#^%$#&%$#^%$#!$#^%$^%$#^%$#^$#!%$& Dikke pik met spekjes, echt niet dope meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Okay bitches, ik ga maar eens 166 kijken. :D EDIT: WTF?!!?!?!?!? fdsknfdslmfklmfrelfgtrebtbhtnhbgrebyg mmfirfr ifrm ewvrewughrenf rn enafewjfre enfrw ughrewgrnfusndusfgnug gg8urqfnqnjwf ffdsafw ttwyhtwh gegfkdgmfdgmtrkgtgtregtregtrggrfdgfg rdgtroehgmytregmtremgtegtre@!R#@t4i3$%#@%$#^%$#&%$#^%$#!$#^%$^%$#^%$#^$#!%$& Dikke pik met spekjes, echt niet dope meer. Jij zegt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 26 juni 2010 Share Geplaatst 26 juni 2010 Oke ik ben blijkbaar dus de enige die manga leest :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten