Hakai Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 qFDP9egTwfM zo heerlijk op pukkelpop deze :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Een lijst met 340 liedjes met voornamelijk dub, jump up, drum & bass, liquid funk, dubstep en melodic dubstep. Artiesten zoals Pendulum, Netsky, Sub Focus, Panda Dub, Macky Gee, Levela, Camo & Krooked, Grafix, Xilent, Airvalue, en ga zo maar door. Dus zeker eens kijken! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Ben er juist achter gekomen dat de band van mijn favoriet liedje een transseksueel is geworden. :r Zijn/Haar liedje beautiful lies gaat over pretenderen dat hij een man is terwijl hij een vrouw is diep vanbinnen. Dit vind ik echt zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 http://www.pendulum.com/ Pendulum is back! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 http://www.pendulum.com/ Pendulum is back! Ik had het ergens gelezen op facebook en ik had er nog nooit van gehoord en ik snapte al die heisa niet echt. Maar nu ik een paar dagen geleden een optreden zag van hun bij UMF vind ik het best wel lekker klinken :) net even opgezocht en het schijnt dat 2 leden van hun Knife Party hebben opgericht en dat de zanger een liedje heeft ingezongen van DeadMau5, vond het al vreemd dat hij ook daar even meedeed:-D Ik vind trouwens Witchcraft, Slam, Propane Nightmares de leukste liedjes tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 (bewerkt) Ja ook fan van Deadmau5 en Knife Party. Knife Party was best goed, maar Pendulum straalt meer electrorock uit en dat is natuurlijk wel wat anders. Ben wel blij dat ze op zijn minst nog eens gaan rondtouren. Album zou ook wel leuk zijn. Dat album met Slam, Witchcraft, The Island is natuurlijk wel erg goed. Ook oudere liedjes of de remixen (die van the prodigy - the voodoo people) zijn natuurlijk erg goed. https://www.youtube.com/watch?v=Wru2aDvmpT0 Blijft een schande natuurlijk dat ik ze vergeten nomineren heb voor beste band, maar de eerlijkheid biedt mij ook te zeggen dat ze toch nauwelijks een kans hadden om een ronde voort te raken, dus whatever :) Die tijden zijn mijn jeugd, ik heb nu al een beetje heimwee naar die muziek. Wat voor jullie liedjes uit jullie jeugd waren, zijn Pendulum of de oudere liedjes van Netsky, Skrillex (hoewel die minder goed is in feite) en heel die battaklang voor mij. Nu is het allemaal Dimitri Vegas & Like Mike, en dat vond ik in het begin wel goed (Mammoth), maar ik vind dat zo populair en zo vreselijk... Ik zal voor eens en voor altijd een dnb fan zijn, en ik heb nog genoeg te verkennen (oude dnb). Nu is dnb wel een beetje dood. Ik luister quasi nooit nog naar nieuwe input omdat niemand daar nog luistert, en de enige dnb waar men nog naar luistert is netsky die een gepopuliseerde versie van dnb brengt voor het grote publiek. En de echt songs van 100.000 viewers op Youtube hebben die kwaliteit en die nostalgie niet meer van vroeger. De enige manier waarop ik nieuwe liedjes ontdek is door minder bekende liedjes van 2009, 2010 of 2011 tegen te komen of nog vroeger terug te gaan, maar dat vind ik meestal net iets minder goed, hoewel het mee aan de evolutie heeft bijgedragen wat drum & bass ooit zo groot heeft gemaakt. Dees is mijn playlist, maar ik onderhoud die echt nauwelijks nog. Ik luister ook niet zoveel dnb meer. Weinig nieuwe liedjes die ik nu ontdek (zelfs geen voor de moment), en ik luister maar heel af en toe een oud liedje terug. Meestal luister ik voor de moment wat house (future house, zeer veel deep house laatste tijd en gewoen house zoals shingo nakamura of psy house. Een beetje rock om daar wat meer van te kennen (nirvana en voor de rest meer singles ipv echte bands). En ook keiharde metal (bring me to the horizon), synthpop (maar zo goed als geen andere pop - eigenlijk de echt megavrouwelijke pop) en ook soms mengelingen daarvan (blue stahli (electrometal). En ook wat reggae en dub. Met trap & rap ben ik zo goed als gestopt, luister ik amper (of het moet eazy-e mathafukkas zijn of keys n krated are we faded). En dubstep ben ik nooit echt voor geweest, tenzij heel in het begin (modestep en zo dan, en alle dingen die een beetje dubstep zijn maar veel dnb kenmerken hadden) of zoiets zoals Xilent (heel erg ritmische dubstep dus). Nog een goede plaat die ik nu regelmatig luister die dnb is. 6 april 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Ik denk dat er een album gaat komen, anders kom je niet na zoveel jaar weer samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Ik denk dat er een album gaat komen, anders kom je niet na zoveel jaar weer samen. Ja denk ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) Dit topic maar even wat nieuw leven inblazen. Een van de dikste tracks die ik de laatste dagen veel luister. D-kfPZgOuT4 Nog 1 [YOUTUBE]2Tp4HOnf_F8[/YOUTUBE] En nog 1 [YOUTUBE]ftmW8aP_TAs[/YOUTUBE] 29 augustus 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 [YOUTUBE]bbmdDQ3XrTM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]EYPIpInB6zg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IxrzBHS5roc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Hn6RHtQuMkY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten