ForzaUtreg Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Wel huilen als A's fan om eindbaas Donaldson zo te zien knallen dit jaar hoor :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 En Ben Zobrist's RBI Single die de Royals de voorsprong gaf en uiteindelijk de winst? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 En Ben Zobrist's RBI Single die de Royals de voorsprong gaf en uiteindelijk de winst? :DZobrist was een passant dus daar heb ik niet zoveel moeite mee ;c Cespedes bijvoorbeeld ook zo'n speler waar ik af en toe wel eens naar terug verlang :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 Cespedes : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 oktober 2015 Share Geplaatst 11 oktober 2015 En we staan weer eens 3-1 achter, het zal eens niet. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 En we staan weer eens 3-1 achter, het zal eens niet. :cab: Keuchel wel weer vies hoor. Arrieta gaat ook weer 'King of the Hill' spelen vandaag. En wat te denken van Harvey, ga ervan uit dat die de Dodgers best aardig uit kan schakelen. Toch kijk ik uit naar Blue Jays-Rangers. Begint vanavond 10 uur NL-tijd. Moet morgen 6 uur weer op voor stage... Toch maar even een uitzondering maken vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Benieuwd naar vanavond, ja. Ga ook zeker Rangers - Blue Jays kijken. Verwacht toch nog wel een overwinning voor de Blue Jays. Mag ook wel met Donaldson, Bautista, Martin, Tulo etc. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Die Mets hebben ook wel sicke pitching he met Harvey, DeGrom en Syndergaard :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Benieuwd naar vanavond, ja. Ga ook zeker Rangers - Blue Jays kijken. Verwacht toch nog wel een overwinning voor de Blue Jays. Mag ook wel met Donaldson, Bautista, Martin, Tulo etc. (d) Ja maar dat dacht ik in de eerste twee wedstrijden ook met Price en Stroman op de heuvel... Weet niet of Dickey een geschikte pitcher is voor vanavond, maar ze zullen het ermee moeten doen. Price beschikbaar vanuit de bullpen evt, al verwacht ik dat die een evt. Game 5 start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 (bewerkt) Die Mets hebben ook wel sicke pitching he met Harvey, DeGrom en Syndergaard :< :< :< En ook nog Matz en Colon! :< [MENTION=3381]Edwin[/MENTION]; Utley is geschorst, trouwens. [twitter]653378536347201536[/twitter] 12 oktober 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Ik heb niet zo veel verstand van de regels, maar dat lijkt me wel rechtvaardig. Zal idd niet zijn bedoeling zijn geweest om hem te blesseren, maar het lijkt me duidelijk dat het geen sliding was om het honk nog te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 En ook nog Matz en Colon! :<Die Matz is dit jaar gedebuteerd of niet? Nog niks van die man gezien helaas. Colon is wel een baasje, ouwe lul maar nog steeds prima :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Die Matz is dit jaar gedebuteerd of niet? Nog niks van die man gezien helaas. Colon is wel een baasje, ouwe lul maar nog steeds prima :D Ja klopt. Colon ook weer een aantal prachtige plays dit seizoen, waaronder deze :D Ze hebben ook nog Zack Wheeler, maar die is geblesseerd. Ook een toptalent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Die Matz is dit jaar gedebuteerd of niet? Nog niks van die man gezien helaas. Colon is wel een baasje, ouwe lul maar nog steeds prima :D Yup. Maakte in juni z'n debuut. Heeft 6 starts gehad. 4x winst, 2x no decision. Tijdje op de DL gestaan. Was/is de #1 op de Prospect List van de Mets. Had trouwens als slagman nog 3 RBI's bij zijn debuut. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Die van Colon had ik gezien ja :D Mooie dingen, 41 ofzo is die nu toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 (bewerkt) ROYALS _O_ 12 oktober 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2015 ROYALS _O_ Mooi potje hoor, nou even afmaken en dan hopelijk tegen de Blue Jays Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Royals leuk, maar hallo mensen, Carlos Correa :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Royals leuk, maar hallo mensen, Carlos Correa :< :< :< Was fan van hem, dit seizoen. Maar na gisteren iets minder. Alhoewel, hielp ons ook nog wel even. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Was fan van hem, dit seizoen. Maar na gisteren iets minder. Alhoewel, hielp ons ook nog wel even. :D De echte honkballiefhebber zet hiervoor z'n teamsupport buitenspel hè, was echt van een andere planeet gisteren. Die error was gewoon pech, die Sipp moet met z'n klauwen van die bal afblijven :) Vond het ook niet echt eerlijk dat hij die error kreeg, want zo'n bal doet rare dingen als ie iets geraakt heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Ben ook nog steeds fan van hem, hoor. Had hem zelfs in mijn Fantasy Team zitten. ;c Tsja, snap de error ook wel. Bal was playable. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 Cubs naar NLCS, lekker hoor. Hoop tegen de Mets, jammer dat die niet konden winnen vannacht. Die Utley werd trouwens even goed uitgejouwd daar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 Mets en Astros door please :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 Greinke, held! _O_ Zit je alweer klaar [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 Wat een inning. :D Duurt al een uur en al het denkbare is al gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten