Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

Jammer dat Panda weg is ja, maar ach. Hij heeft 3 keer de World Series gewonnen en wil een nieuwe uitdaging, prima toch. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kunnen die lui die jij noemde er wat van? Heb echt geen idee wat er binnen gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jammer dat Panda weg is ja, maar ach. Hij heeft 3 keer de World Series gewonnen en wil een nieuwe uitdaging, prima toch. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kunnen die lui die jij noemde er wat van? Heb echt geen idee wat er binnen gaat komen.

Lester redelijke leftie-pitcher, bij Red Sox gespeeld en vorig seizoen getrade naar de Athletics, nu Free Agent. Headley is een van de betere defensive 3B, aanvallend alleen wat minder. Scherzer is een van de beste pitchers van Tigers, ook Free Agent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na Josh Donaldson staat nu ook Jeff Samardzija op het punt weg getrade te worden ;e ;e ;e Fuck man, gaat een lang seizoen worden volgend jaar zonder Cespedes, Donaldson, Lester en Samardzija

Zou nog even wachten met je oordeel tot Billy Beane klaar is dit offseason. Maar vind het wel verrassend aangezien hij afgelopen seizoen echt all-in leek te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik straks voor Matt Kemp gaan juichen :cab: kan de activiteit van AJ Preller wel toejuichen tot nu toe, lijkt echt aan het proberen om de Padres naar een hoger plan te tillen in plaats van de status quo behouden. Zouden Cashner naar de Rangers kunnen traden voor Profar en dan Kennedy voor nog een bat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Padres zouden nu de topfavoriet zijn om James Shields nog binnen te halen, wij hebben alvast de ruimte voor zijn salaris en hij zou zelf ook graag voor een West Coast team willen spelen. Heerlijke rotation dan met Shields, Cashner, Ross, Kennedy en Despaigne/Morrow/Johnson.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee vrienden van mij zitten elk jaar met ze 2'en in een MLB fantasy (:cab:) en hebben er altijd hele verhalen over, dit jaar heb ik een grote mond gegeven omdat ik er normaal gesproken die sport niet heel interessant vind maar nu hebben ze mij dus in hun league geknald, iemand tips wat en wie ik het beste kan draften? :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Angels zijn een van de beste teams in de American League, Marlins zullen waarschijnlijk meedoen voor een van de wildcards in de National League. Hun eigenaar is nog al een geval apart, paar jaar terug geïnvesteerd in een aantal sterren die een jaar later allemaal weg waren toen het niet goed bleek te werken :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandagnacht nog even Cubs - Cardinals gekeken. Wrainwright was erg goed, Lester viel me tegen. Had daar meer van verwacht. Blij dat het begonnen is. Eindelijk eens een heel seizoen MLB volgen. Go Royals. (d)

Blue Jays - Yankees ook lekker bezig nu. Al 3 homeruns.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu Blue Jays - Yankees te kijken, Tanaka begint het seizoen niet echt goed. :cab:

Angels zijn een van de beste teams in de American League, Marlins zullen waarschijnlijk meedoen voor een van de wildcards in de National League. Hun eigenaar is nog al een geval apart, paar jaar terug geïnvesteerd in een aantal sterren die een jaar later allemaal weg waren toen het niet goed bleek te werken :cab:

Thanks. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Detroit speelde tegen Minny, Milwaukee krijgt nu een enorm pak slaag van de Rockies. Matt Kemp heeft alvast zijn eerste run voor de Padres binnengeslagen, bizar om hem nu naast Adrian Gonzalez te zien staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites