Dost Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Jammer dat Panda weg is ja, maar ach. Hij heeft 3 keer de World Series gewonnen en wil een nieuwe uitdaging, prima toch. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kunnen die lui die jij noemde er wat van? Heb echt geen idee wat er binnen gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Jammer dat Panda weg is ja, maar ach. Hij heeft 3 keer de World Series gewonnen en wil een nieuwe uitdaging, prima toch. [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; kunnen die lui die jij noemde er wat van? Heb echt geen idee wat er binnen gaat komen. Lester redelijke leftie-pitcher, bij Red Sox gespeeld en vorig seizoen getrade naar de Athletics, nu Free Agent. Headley is een van de betere defensive 3B, aanvallend alleen wat minder. Scherzer is een van de beste pitchers van Tigers, ook Free Agent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Oke, klinkt goed. Ook iemand die aanvallend het verlies van Panda kan compenseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Na Josh Donaldson staat nu ook Jeff Samardzija op het punt weg getrade te worden ;e ;e ;e Fuck man, gaat een lang seizoen worden volgend jaar zonder Cespedes, Donaldson, Lester en Samardzija Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Na Josh Donaldson staat nu ook Jeff Samardzija op het punt weg getrade te worden ;e ;e ;e Fuck man, gaat een lang seizoen worden volgend jaar zonder Cespedes, Donaldson, Lester en Samardzija Zou nog even wachten met je oordeel tot Billy Beane klaar is dit offseason. Maar vind het wel verrassend aangezien hij afgelopen seizoen echt all-in leek te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Zou nog even wachten met je oordeel tot Billy Beane klaar is dit offseason. Maar vind het wel verrassend aangezien hij afgelopen seizoen echt all-in leek te gaan.Al mijn favorieten worden weg getrade man, niet tof :D We zullen het wel weer zien in 2015 ghehe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Moet ik straks voor Matt Kemp gaan juichen :cab: kan de activiteit van AJ Preller wel toejuichen tot nu toe, lijkt echt aan het proberen om de Padres naar een hoger plan te tillen in plaats van de status quo behouden. Zouden Cashner naar de Rangers kunnen traden voor Profar en dan Kennedy voor nog een bat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 december 2014 Share Geplaatst 9 december 2014 En Samardzija is ook weg, evenals Brandon Moss :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 AJ Preller heeft nu in een week de San Diego Padres weer relevant gemaakt voor het aankomende seizoen. Beginnen straks met Upton - Myers - Kemp in het outfield en hij heeft daarnaast ook nog Derek Norris en Will Middlebrooks gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 De A's beginnen langzaam weer vorm te krijgen gelukkig (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Mijn Padres zouden nu de topfavoriet zijn om James Shields nog binnen te halen, wij hebben alvast de ruimte voor zijn salaris en hij zou zelf ook graag voor een West Coast team willen spelen. Heerlijke rotation dan met Shields, Cashner, Ross, Kennedy en Despaigne/Morrow/Johnson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) - 1 maart 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Twee vrienden van mij zitten elk jaar met ze 2'en in een MLB fantasy (:cab:) en hebben er altijd hele verhalen over, dit jaar heb ik een grote mond gegeven omdat ik er normaal gesproken die sport niet heel interessant vind maar nu hebben ze mij dus in hun league geknald, iemand tips wat en wie ik het beste kan draften? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Huhu, nog even voor onze openingswedstrijd voor Craig Kimbrel weten te traden, props voor AJ Preller hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 april 2015 Auteur Share Geplaatst 6 april 2015 We zijn weer begonnen. Hup Seattle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Vanaf dit seizoen ook maar eens MLB volgen, ben benieuwd welk team mij het meeste aanspreekt. Vind Miami en LA wel wat vanwege Stanton en Trout en vind beide steden wel baas. Alleen weet mijn god niet hoe interessant die teams zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Angels zijn een van de beste teams in de American League, Marlins zullen waarschijnlijk meedoen voor een van de wildcards in de National League. Hun eigenaar is nog al een geval apart, paar jaar terug geïnvesteerd in een aantal sterren die een jaar later allemaal weg waren toen het niet goed bleek te werken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Maandagnacht nog even Cubs - Cardinals gekeken. Wrainwright was erg goed, Lester viel me tegen. Had daar meer van verwacht. Blij dat het begonnen is. Eindelijk eens een heel seizoen MLB volgen. Go Royals. (d) Blue Jays - Yankees ook lekker bezig nu. Al 3 homeruns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Zit nu Blue Jays - Yankees te kijken, Tanaka begint het seizoen niet echt goed. :cab: Angels zijn een van de beste teams in de American League, Marlins zullen waarschijnlijk meedoen voor een van de wildcards in de National League. Hun eigenaar is nog al een geval apart, paar jaar terug geïnvesteerd in een aantal sterren die een jaar later allemaal weg waren toen het niet goed bleek te werken :cab: Thanks. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 april 2015 Auteur Share Geplaatst 6 april 2015 Detroit wint eenvoudig met 4-0 van Milwaukee, heb de laatste twee innings gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Detroit wint eenvoudig met 4-0 van Milwaukee, heb de laatste twee innings gezien. Hoe deed Gennett 't? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Detroit speelde tegen Minny, Milwaukee krijgt nu een enorm pak slaag van de Rockies. Matt Kemp heeft alvast zijn eerste run voor de Padres binnengeslagen, bizar om hem nu naast Adrian Gonzalez te zien staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Royals op 3-0 tegen de White Sox na 3 innings. (d) Mike "The Moose" Moustakas met een homerun. 4-0. :< 6 april 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 april 2015 Auteur Share Geplaatst 7 april 2015 Hoe deed Gennett 't? Oeps, Detroit speelde tegen Minnesota. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten