Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanavond de eerste wedstrijden, ik denk dat Atlanta en Texas de Wild-Cards pakken.

Heerlijk hoe onvoorspelbaar de MLB playoffs altijd zijn :mrgy: En hoe zuur ook voor Texas, laatste dag de divisie uit handen geven en nu dus meteen uitgeschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 op de disabled list itt vorig jaar 19. Feiten, geen smoesjes. Net toen iedereen opgerold werd en Kemp op schema lag voor een 50-50 club raakte hij geblesseerd en is er niet meer uitgekomen dit jaar.

Maja. Baltimore was te verwachten natuurlijk. Had daar mijn geld opgezet. Gaan de Yanks ook pakken. STL niet gezien maar die hebben vorig jaar al bewezen goed te zijn postseason ;c

Ik denk dat de Orioles gaan verliezen van NY hoor. Dat team van NY is gewoon een bazenteam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

St Louis oppermachtig tegen Washington vannacht, heb na 5 innings de tv maar uitgezet.

Ik gun het dat gekke Washington wel, ik volg de MLB alleen via TV, dus geen idee of het een goed team is, maar het voelt alsof RKC landskampioen kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Washington zien winnen van de Cardinals. Was ook niet veel aan en de wedstrijd werd beslist met een solo HR in de 9e inning. Volgens mij hadden de Nationals maar 3 hits in de hele wedstrijd, maar daarbij wel twee HR's.

Detroit wint van de A's, jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wauw, toch wel de volle 1 inning waarin er werd gescoord, zotten boel hoor

Ik had hem opstaan (uit pure armoede omdat er werkelijk niks op TV was) en buiten die 6-2 inning gebeurde er echt niks :cab:

De innings waar niet wordt gescoord zijn vaak de boeiendste

Link naar opmerking
Deel via andere websites