Tijn Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Beetje smoesjes dit Dennis, als onze rotation heel was gebleven had het er ook dik ingezeten dat wij voor de ASG een stuk beter zouden zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 5 oktober 2012 Share Geplaatst 5 oktober 2012 Vanavond de eerste wedstrijden, ik denk dat Atlanta en Texas de Wild-Cards pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Vanavond de eerste wedstrijden, ik denk dat Atlanta en Texas de Wild-Cards pakken. Heerlijk hoe onvoorspelbaar de MLB playoffs altijd zijn :mrgy: En hoe zuur ook voor Texas, laatste dag de divisie uit handen geven en nu dus meteen uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Beetje zuur voor de Braves. Die veldscheids moest een brilletje kopen. Dat leek niet eens op een infield fly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Bij zo'n blessure als die van Kemp moeten mannen als Ethier gewoon een stapje extra doen, geen enkel team wint dankzij een speler. Kijk maar naar de A's die gewoon de Rangers en de Angels achter zich hebben gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 28 op de disabled list itt vorig jaar 19. Feiten, geen smoesjes. Net toen iedereen opgerold werd en Kemp op schema lag voor een 50-50 club raakte hij geblesseerd en is er niet meer uitgekomen dit jaar. Maja. Baltimore was te verwachten natuurlijk. Had daar mijn geld opgezet. Gaan de Yanks ook pakken. STL niet gezien maar die hebben vorig jaar al bewezen goed te zijn postseason ;c Ik denk dat de Orioles gaan verliezen van NY hoor. Dat team van NY is gewoon een bazenteam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja ze waren zo baas dat ze maarliefst één hele wedstrijd boven Baltimore eindigden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 oktober 2012 Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ja ze waren zo baas dat ze maarliefst één hele wedstrijd boven Baltimore eindigden :cab: Ja, maar als het erop aan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lekker begin :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2012 St Louis oppermachtig tegen Washington vannacht, heb na 5 innings de tv maar uitgezet. Ik gun het dat gekke Washington wel, ik volg de MLB alleen via TV, dus geen idee of het een goed team is, maar het voelt alsof RKC landskampioen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Washington is legit hoor, hadden beste record in de National League niet voor niets;) Grootste verrassing zou eerder Baltimore zijn, die zijn echt vanuit het niets opeens zo goed geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Wat is die Ibanez toch een held. Giants zijn ook weer mooi teruggekomen. Hopelijk kan Cain ze naar de overwinning gooien, maar de Reds hebben natuurlijk ook Latos. Wordt spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Oakland _O_ weg met dat vieze Detroit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Go A's, uiterst sympatiek team. Doe mij maar een battle of the Bay Area als World Series, met een winst voor Oakland natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Zou inderdaad mooie World Series zijn al zie ik dan toch liever een andere winnaar:P Maja eerst vanavond maar winnen want Latos is toch wel een Giantskiller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Giants :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hohoho wat een wedstrijd zeg, genoten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Dat einde was helemaal geweldig, vooral die strijd tussen Romo en Bruce, leek wel een halfuur te duren die at-bat :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Hohoho wat een wedstrijd zeg, genoten :D Ja wauw, toch wel de volle 1 inning waarin er werd gescoord, zotten boel hoor Ik had hem opstaan (uit pure armoede omdat er werkelijk niks op TV was) en buiten die 6-2 inning gebeurde er echt niks :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 heb jammer genoeg enkel de eerste paar innings kunnen zien maar mooi dat we gewonnen hebben en op naar de NLCS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik heb Washington zien winnen van de Cardinals. Was ook niet veel aan en de wedstrijd werd beslist met een solo HR in de 9e inning. Volgens mij hadden de Nationals maar 3 hits in de hele wedstrijd, maar daarbij wel twee HR's. Detroit wint van de A's, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ja wauw, toch wel de volle 1 inning waarin er werd gescoord, zotten boel hoor Ik had hem opstaan (uit pure armoede omdat er werkelijk niks op TV was) en buiten die 6-2 inning gebeurde er echt niks :cab: De innings waar niet wordt gescoord zijn vaak de boeiendste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Ik zal wss nooit snappen waarom ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hammel en Sabathia zijn keihard aan het heersen, nog maar een hit in de eerste vier innings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2012 Gadverdamme, weer de Jankies door en de Nationals verliezen met 9-7. Het stond 0-6 na 4 innings... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten