Dost Geplaatst 8 februari 2010 Share Geplaatst 8 februari 2010 Wat houd dat in? Als het iig met echte spelers enz. is dan wel. Maar vel meer denk ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 februari 2010 Share Geplaatst 8 februari 2010 Wat houd dat in? Als het iig met echte spelers enz. is dan wel. Maar vel meer denk ik niet. Jep, het is met de echte spelers en via een draft worden de spelers dan verdeeld over de teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 9 februari 2010 Share Geplaatst 9 februari 2010 Ik ben er wel voor in. Via welke site doe je het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 februari 2010 Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik ben er wel voor in. Via welke site doe je het dan? Via deze http://mlb.mlb.com/mlb/fantasy/ site ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 11 februari 2010 Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik zit al bij MLB met 2 teams. Maar als jij een league aanmaakt doe ik er nog wel 1 bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 februari 2010 Share Geplaatst 24 februari 2010 Nog een weekje en dan de eerste spring training games :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 februari 2010 Share Geplaatst 26 februari 2010 Zin in het nieuwe seizoen, hopelijk kunnen we een gooi doen naar de division als alles een beetje fatsoenlijk gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klauwn Geplaatst 27 februari 2010 Share Geplaatst 27 februari 2010 Yankees sucks... Waarom is iedereen toch voor je yankees? Go Tigers :D En ja, ik zit op honkbal, en heb er verstand van _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 februari 2010 Share Geplaatst 28 februari 2010 Ja, ik snap het ook niet. En al die fans van A-Rod ;e Nee, ik ben toch ee Giants fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 februari 2010 Share Geplaatst 28 februari 2010 Ik snap het opzich wel hoor, de Yankees spreken dankzij hun historie en natuurlijk omdat ze in New York spelen tot de verbeelding van veel mensen. Daarbij hebben ze ook nog een topteam staan door het ontbreken van een salarycap in de MLB :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VD Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Nog maar 21 en een half uur en dan is het al weer zover. De eerste spring training wedstrijd, jaja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Heeft die Spring Training eigenlijk wat te maken met het 'normale' seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Volgens mij niet, je kan het gewoon zien als de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Dat dacht ik al. Nuja, hopen dat het eens een keer een mooi seizoen wordt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 De NL West zie ik dit jaar iig als een van de meest open divisies in de MLB, ik zie ons zelfs nog wel een kans hebben dit seizoen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 maart 2010 Share Geplaatst 5 maart 2010 Ach dit jaar Word het jaar van LA Dodgers (A) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Dat sowieso niet met Manny op zijn retour in zijn laatste jaar als Dodger :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Manny in zijn laatste jaar of niet. Hij blijft gewoon geweldig goed. Giants voorlopig goed begonnen zeg. Winst tegen Mariners, Brewers en Rockies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Spelen in het buitenveld zorgt voor langzaam steeds meer slijtage bij Manny, daarom wilt ie volgend jaar ook designated hitter gaan spelen bij een American League team. Mijn Padres hebben een keer dik verloren (9-3) en een keer dik gewonnen (9-3), iig vanavond het debuut voor Jon Garland als een Padre :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 6 maart 2010 Share Geplaatst 6 maart 2010 Giants moeten het dit jaar hebben van hun Starting pitchers. Ze hebben geen echte pure power hitters zoals Bonds een paar jaar terug. NL West is een zeer open race, net als de AL West waar ook iedereen kans maakt. Yankees 1-2 tot nu toe. Maar hecht weinig waarde aan Spring Training. Is puur om weer in de feeling te komen en geen blessures oplopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 maart 2010 Share Geplaatst 21 maart 2010 Nog twee weken en het nieuwe seizoen gaat eindelijk weer beginnen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 21 maart 2010 Share Geplaatst 21 maart 2010 hoe volgen jullie die sport eigenlijk? hebben jullie ESPN ofzo? Ik vindt honkbal trouwens (samen met basketbal) 1 van de saaiste kijksporten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 maart 2010 Share Geplaatst 21 maart 2010 Nja, eigenlijk veelal internet. Zie vrij weinig, maar als er een wedstrijd op normale tijd zit dan probeer ik 'm wel te kijken. Nadeeltje dus ook dat San Fransisco weer 3 uur meer tijdverschil is, maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik heb ESPN ja. Eerlijk gezegd valt het me erg mee qua saaiheid. Ik snap eerlijk gezegd niet dat er nooit iets is gedaan om wedstrijden wat korter te maken. 7 Innings ipv 9 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 maart 2010 Share Geplaatst 22 maart 2010 Ik kijk natuurlijk het liefste in het stadion, met een mooi zonnetje erbij is dat prima tijdsverdrijf. En al die pauzes tussen de innings door is natuurlijk alleen maar handig om bier en dergelijke te gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten