Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap het opzich wel hoor, de Yankees spreken dankzij hun historie en natuurlijk omdat ze in New York spelen tot de verbeelding van veel mensen. Daarbij hebben ze ook nog een topteam staan door het ontbreken van een salarycap in de MLB :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelen in het buitenveld zorgt voor langzaam steeds meer slijtage bij Manny, daarom wilt ie volgend jaar ook designated hitter gaan spelen bij een American League team.

Mijn Padres hebben een keer dik verloren (9-3) en een keer dik gewonnen (9-3), iig vanavond het debuut voor Jon Garland als een Padre :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Giants moeten het dit jaar hebben van hun Starting pitchers. Ze hebben geen echte pure power hitters zoals Bonds een paar jaar terug. NL West is een zeer open race, net als de AL West waar ook iedereen kans maakt.

Yankees 1-2 tot nu toe. Maar hecht weinig waarde aan Spring Training. Is puur om weer in de feeling te komen en geen blessures oplopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk natuurlijk het liefste in het stadion, met een mooi zonnetje erbij is dat prima tijdsverdrijf. En al die pauzes tussen de innings door is natuurlijk alleen maar handig om bier en dergelijke te gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites