Kah Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 ESPN America en MLB.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 _O_ Mariano Rivera _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 ESPN America en MLB.com Hoe kom je aan ESPN America? Heb ff wat rond zitten kijken, maar ik kan nergens vinden hoe je er aan kunt komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Weet het ook niet helemaal precies, maar in mijn geval heeft mijn pa digitale TV van UPC en dan het pakket met FILM1+Sport1 waarbij je dan ook ESPN America krijgt. Vervolgens kon ik voordelig voor mijzelf een 2e kastje regelen voor met hetzelfde abbo. Edit: Dit dus -> http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/film1-sport1/# Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 O, nice. Maar weet iemand of je ook ESPN America krijgt als je Sport1 los neemt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Is toch niet zo heel moeilijk om op die site rond te kijken? Als je Sport1 pakket aanklikt zie je bij programma aanbod alle sporten van Sport1 + ESPN America ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Zou graag ESPN America hebben maar bij Ziggo moet je dan duurste pakket nemen en dat vind ik beetje teveel:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 And it's down to 3.0...go RAYS :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Dat ben ik niet echt met je eens als de Red Sox echt willen laten zien dat ze contenders zien moeten ze nu het erom gaat laten zien dat ze er staan. Als ze dat niet kunnen verdienen ze het niet om uberhaupt de playoffs in te komen zo simpel is het of het nou de Red Sox zijn of de Tampa Bay Rays. Dat hun dan maar één helft 'ziek' kunnen spelen en de andere helft zwak is hun tekortkoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 De Yankees zullen wel een belangrijke factor spelen in deze race. Yankees krijgen nog Red Sox en Rays thuis en moeten ook nog naar Tampa voor 3 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 De Dodgers zijn ff lekker bezig nu, na drie innings staat het al 11-0 tegen de Pirates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Giants gaan nu podverju lekker. Komen steeds dichterbij een Play-off plek, maar het zal nog altijd een zware klus worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Heeft ie alleen wel geluk dat Justin Verlander in de andere conference zit, die is namelijk helemaal in beast mode laatste tijd ;O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Mjah dat zou nergens op slaan, het is een individuele award en dus moet er naar individuele prestaties gekeken worden. Dan nog denk ik niet dat ze Kennedy kiezen, ik bedoel kijk maar wie vorig jaar in de AL de CY Young won. Seattle's eigen Felix Hernandez, terwijl Seattle zoals gewoonlijk weer een boutjaar draaide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Iemand hier ooit naar de Mets/Yankees geweest ? In mei ga ik wrs weer naar NY en ik wil dan wel een wedstrijd meepakken. Wat is de beste manier om aan kaartjes te komen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ben vorige zomer naar een Mets wedstrijd geweest, heb destijds gewoon via internet bestelt met mn pa. Kon je de kaarten uitprinten en ging gewoon prima, kon je ook wat beter uitzoeken door een map van het stadion erbij te houden waar je beetje goed kon zitten. Waarschijnlijk kan je meestal ook de dag zelf een kaartje kopen tenzij het een populaire match is. Enige nadeel van online bestellen is dat als er onverhoopt slecht weer mocht komen en de wedstrijd een dag wordt uitgesteld dat je er misschien niets aan hebt. Was toen overigens naar een avond wedstrijd tegen de Phillies geweest, toen zaten er best veel man, en ze wonnen ook nog eens met 1-0, shutout van R.A. Dickey, mijn held :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Matige was toen trouwens dat hij ook maar 1 hit tegen had he, was zn beste performance ooit maar het matig was dus dat die ene hit van die vieze Cole Hamels kwam, de pitcher ;e Verder ook wel grappig dat we naast een gezin zaten waarbij opa en oma Mets fans waren, en kleinkinderen Phillies fans...die waren aan het einde wel stil :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Nu ist over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Gister afgelast zondag een doubleheader Bos @ NYY. Tampa gister verloren dus er is nog hoop voor de eventuele Boston fans hier. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Die zijn er (gelukkig) geloof ik niet :mrgy: Go Rays dus...of Angels :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Verschil nog 1 match tussen de Sox en de Rays, ook tussen de Braves en Cards. Komt dus echt aan op de laatste series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 En ze staan gelijk hihi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Mooie collapse van Boston. Kan er wel om lachen eerlijk gezegd. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Hoop dat de Yankees gewoon hun sportieve plicht doen tegen de Rays en de Red Sox gewoon die laatste twee potjes tegen de Orioles winnen. AGon moet gewoon weer eens op het allerhoogste niveau gaan spelen, is al veels te lang geleden voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janttje Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 Als het zo blijft hebben ze ook nog een tiebreaker op donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten