Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat ben ik niet echt met je eens als de Red Sox echt willen laten zien dat ze contenders zien moeten ze nu het erom gaat laten zien dat ze er staan. Als ze dat niet kunnen verdienen ze het niet om uberhaupt de playoffs in te komen zo simpel is het of het nou de Red Sox zijn of de Tampa Bay Rays. Dat hun dan maar één helft 'ziek' kunnen spelen en de andere helft zwak is hun tekortkoming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah dat zou nergens op slaan, het is een individuele award en dus moet er naar individuele prestaties gekeken worden.

Dan nog denk ik niet dat ze Kennedy kiezen, ik bedoel kijk maar wie vorig jaar in de AL de CY Young won. Seattle's eigen Felix Hernandez, terwijl Seattle zoals gewoonlijk weer een boutjaar draaide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vorige zomer naar een Mets wedstrijd geweest, heb destijds gewoon via internet bestelt met mn pa. Kon je de kaarten uitprinten en ging gewoon prima, kon je ook wat beter uitzoeken door een map van het stadion erbij te houden waar je beetje goed kon zitten. Waarschijnlijk kan je meestal ook de dag zelf een kaartje kopen tenzij het een populaire match is. Enige nadeel van online bestellen is dat als er onverhoopt slecht weer mocht komen en de wedstrijd een dag wordt uitgesteld dat je er misschien niets aan hebt.

Was toen overigens naar een avond wedstrijd tegen de Phillies geweest, toen zaten er best veel man, en ze wonnen ook nog eens met 1-0, shutout van R.A. Dickey, mijn held :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matige was toen trouwens dat hij ook maar 1 hit tegen had he, was zn beste performance ooit maar het matig was dus dat die ene hit van die vieze Cole Hamels kwam, de pitcher ;e Verder ook wel grappig dat we naast een gezin zaten waarbij opa en oma Mets fans waren, en kleinkinderen Phillies fans...die waren aan het einde wel stil :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites