Richarð. Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Zo kut dat ik Adam Jones niet kan droppen in de Fantasy Baseball League. Die raakt helemaal niks. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 A's eindelijk een beetje back on track, ben benieuwd waar we gaan eindigen als we zo blijven spelen de rest van het jaar. Mocht er rond de All-Star Game nog steeds een achterstand van ~10 games zijn gaan Kazmir, Clippard en Zobrist waarschijnlijk getrade worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Die Pat Venditte is geniaal. :mrgy: [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Die Pat Venditte is geniaal. :mrgy: [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION];Gister zijn debuut gemist helaas, wel sick zo'n switch pitcher :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 juni 2015 Share Geplaatst 6 juni 2015 Ze moesten ook een nieuwe regel maken vanwege hem. "The Venditte Rule". ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 ZzTzh45RgaQ Las al een tijdje op de Oakland A's FB dat mensen hem graag in de Majors wilden hebben, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 http://games.espn.go.com/flb/boxscorequick?leagueId=202905&teamId=5&scoringPeriodId=64&seasonId=2015&view=matchup&version=quick Makkie :) 301-300 gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 http://games.espn.go.com/flb/boxscorequick?leagueId=202905&teamId=5&scoringPeriodId=64&seasonId=2015&view=matchup&version=quick Makkie :) 301-300 gewonnen Grimmig dat ik aan m'n pitcher limiet zat. Holland pakte 9 punten en die tellen niet mee. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 Ik zag het gisteren al, ik heb nog gauw even 3 starters gehaald om ook aan 12 starters te komen. Net genoeg, hoop ik. Ik hoop wel dat de uitslag definitief is, want het was oorspronkelijk 14 punten verschil en nu nog maar 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 A's weer van een 4-0 voorsprong naar 4-7 verlies tegen de Red Sox :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ik zag het gisteren al, ik heb nog gauw even 3 starters gehaald om ook aan 12 starters te komen. Net genoeg, hoop ik. Ik hoop wel dat de uitslag definitief is, want het was oorspronkelijk 14 punten verschil en nu nog maar 1 Definitief dus. 300-301. :-D Trouwens, als iemand een speler wil droppen, trade hem dan even met mijn Robinson Cano. Staat nu op de undropabble list, maar ik kan hem droppen als ik hem trade. :D [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Van het weekend mooi Tanaka van de waivers kunnen halen, zijn eerste twee starts zijn alvast veelbelovend met 25 en 30 punten als resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik mooi Carlos Correa op kunnen pikken. #1 van de 2012 Draft. Past mooi in mijn Bryant/Harper beleid. ;c En Verlander fit, die start zaterdag. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik heb gewoon geen idee wat ik doe, en dat werkt prima (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Die Billy Burns nu tegen de Rangers, joh. :< ³ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Knotsgekke wedstrijd van de Padres tegen de Braves, drie runs gescoord in de achtste inning met maar twee singles en uiteindelijk in de elfde inning de wedstrijd weten te winnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Die Billy Burns nu tegen de Rangers, joh. :< ³Niet gekeken, zag zijn catch wel op Twitter voorbij komen. Future star als je het mij vraagt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Niet gekeken, zag zijn catch wel op Twitter voorbij komen. Future star als je het mij vraagt Ving twee onmogelijke ballen. Waarbij eentje via een duik. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 13 juni 2015 Hoppa, dikke score gisteren en een mooie voorsprong. 2e zege op rij...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 Chris Sale voor de 5de keer op rij 10 of meer strikeouts. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 MLB.tv is deze week vanwege vaderdag afgeprijsd, betaal je nu 60 euro voor de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 -2oD8KzxS14 [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; kwam dit filmpje tegen van Venditte vóór zijn regel was ingevoerd/bedacht. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2015 Mooie HR van Sousa tegen Washington :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Padres gister 16-2 op de donder gehad van de A's ghehehe :D Kan ook al 2 weken niet kijken hoor, beginnen ze ineens te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten