Satyr Geplaatst 11 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2015 Is dat een app ofzo? [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ik had Pineda en Salazar met beide 34 punten. Pineda had gister 16 K's. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Nou, weer een verlies met een one run difference. De A's zijn 1-11 in dat soort potten, gaat lekker :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Goh, A's echt een héérlijke pot gespeeld: 8-2 W vs Boston _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Is dat een app ofzo? [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; ESPN fantasy baseball is ook gewoon een app. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2015 Hahaha, ik zag net die homerun van Stanton langskomen en dacht: Die wil ik in mijn Fantasy team, eens kijken of iemand die wil traden. Ik zoeken en zoeken en zoeken en wat denk je... Juist. Ik heb 'm in mijn eigen team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Giants ook weer een mooie W tegen de Astros. Heston maar 2 hits tegen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Gaat weer opeens matig deze week, weer tegen Richard :cab: Sale terug van z'n schorsing en doet wat ik van hem verwacht. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Hebben 34 wedstrijden al 50 homeruns tegen gekregen, in plaats van crappy hitting is het dit seizoen de pitching die knap beroerd is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; zal wel blij zijn met Kluber. Pitcht even 18K's tegen de Cardinals, nu. :< Ook 6 2/3 inning no-hitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2015 [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; zal wel blij zijn met Kluber. Pitcht even 18K's tegen de Cardinals, nu. :< Ook 6 2/3 inning no-hitter. Letterlijk het verschil tussen voorsprong en achterstand bij onze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Spannend tegen jou. Heb wel een minder weekje dan normaal gesproken helaas maar krijgen beide nog 3 starting pitchers. Hier nog King Felix :< En Kenley Jansen weer fit. Kon hem alleen gister nog niet in de line up zetten :( Verwachting was dat ie niet zou gooien maar heeft dus meteen een save en 7 punten. Vanavond dan maar weer Heb alleen 3 premium closers nu. Geen idee of dat wel goed is. Jansen, Chapman en Uehera. Wellicht dat ik er 1 wil traden Jij hebt een minder weekje en ik juist een goed weekje. Zeker spannend. Heb nu wel een kleine voorsprong en ik krijg nog Lester, Richards en Salazar. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 :D Gaat weer opeens matig deze week, weer tegen Richard :cab: Goh en de Dodgers. Easy easy. En dat met een gehandicapte rotatie Goh, hoe vaak heb ik dat wel niet gehoord. Wonder boven wonder ligt de ring in oktober weer in San Fransisco :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Eeeeeeeeeeeeen weer een L :r 1-13 in one run difference games :r Om te huilen dit jaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 Goh, was me een partij spannend op het einde. Verschil van ongeveer 4 punten steeds. Echt nipt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG WE HEBBEN EEN WEDSTRIJD GEWONNEN MET 1 RUN DIFFERENCE ZONDER DAT DE BULLPEN HET VERNEUKTEEEEEEEEEEEEEEE. WWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH. Zo, mocht ook wel weer eens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Vanavond weer Kershaw - Bumgarner. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Bumgarner met een HR tegen Kershaw. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 MADBUM (L) genieten zeg. Nu Pence ook weer terug is gaat het toch wel lekker hoor. Lincecum begint weer normaal te gooien. Alleen die McGehee is niet zo denderend :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 MADBUM (L) genieten zeg. Nu Pence ook weer terug is gaat het toch wel lekker hoor. Lincecum begint weer normaal te gooien. Alleen die McGehee is niet zo denderend :cab: [twitter]602536217410867200[/twitter] ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Typisch van de Padres dat ze een weekend lang geen bal raken om dan van de Dodgers met 11-3 te winnen. Het is sowieso te hopen dat Preller Justin Upton langer aan de Padres weet te binden, wat een geweldenaar is dat zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Royals 1-14 verloren van de Yankees. 8 runs in de eerste inning. Guthrie. ;e³ :cab:² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2015 Hoera, ik ga weer een potje winnen in de Fantasy. Mag ook wel met al die wijzigingen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2015 Ja, nou. Als dit misgaat neem ik een Yankee avatar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Acht punten tekort voor mijn eerste winning streak van het seizoen, jammer dat een MadBum en Price niets hebben uitgericht gisteren :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten