Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha, ik zag net die homerun van Stanton langskomen en dacht: Die wil ik in mijn Fantasy team, eens kijken of iemand die wil traden. Ik zoeken en zoeken en zoeken en wat denk je... Juist. Ik heb 'm in mijn eigen team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; zal wel blij zijn met Kluber. Pitcht even 18K's tegen de Cardinals, nu. :< Ook 6 2/3 inning no-hitter.

Letterlijk het verschil tussen voorsprong en achterstand bij onze wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend tegen jou. Heb wel een minder weekje dan normaal gesproken helaas maar krijgen beide nog 3 starting pitchers. Hier nog King Felix :<

En Kenley Jansen weer fit. Kon hem alleen gister nog niet in de line up zetten :( Verwachting was dat ie niet zou gooien maar heeft dus meteen een save en 7 punten. Vanavond dan maar weer

Heb alleen 3 premium closers nu. Geen idee of dat wel goed is. Jansen, Chapman en Uehera. Wellicht dat ik er 1 wil traden

Jij hebt een minder weekje en ik juist een goed weekje. Zeker spannend. Heb nu wel een kleine voorsprong en ik krijg nog Lester, Richards en Salazar. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Gaat weer opeens matig deze week, weer tegen Richard :cab:

Goh en de Dodgers. Easy easy. En dat met een gehandicapte rotatie

Goh, hoe vaak heb ik dat wel niet gehoord. Wonder boven wonder ligt de ring in oktober weer in San Fransisco :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch van de Padres dat ze een weekend lang geen bal raken om dan van de Dodgers met 11-3 te winnen. Het is sowieso te hopen dat Preller Justin Upton langer aan de Padres weet te binden, wat een geweldenaar is dat zeg _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites