Richarð. Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 http://www.dumpert.nl/mediabase/6649385/f2c1d96c/kijk_eens_hoe_ver_ik_kan_gooien.html Simmons _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Zou jij je e-mail nog kunnen PM'en? Daarnaast hebben we nog 1 iemand nodig en dan kunnen we met ze 6'en draften. Iemand al een idee wanneer ze kunnen zsm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wat houdt het in? Ik kan er namelijk niet veel tijd aan besteden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wat houdt het in? Ik kan er namelijk niet veel tijd aan besteden.. Door middel van draften stel je een team samen. Je krijgt punten voor runs, HR's, stolen bases etc. En ook voor een winnende pitcher, saving pitcher, strike-outs etc. Soort Coach van het Jaar, maar dan met honkballers. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 En hoeveel tijd gaat erin zitten? Dat is meer de vraag haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Het draften duurt denk hoogstens een kwartier. Line-up gaat volgens mij per week (?), dus één keer in de week je line-up goed zetten, als je weinig tijd hebt. Het is wel handig als je het honkbal een beetje volgt, zodat je weet wie er in vorm zijn en wie niet. Eventueel spelers traden als je spelers hebt die niet in vorm zijn. Maar overall kost het je denk niet veel tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Goh, die Mark Canha beleeft ook wel een droomdebuut so far voor de A's zeg :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Het draften duurt denk hoogstens een kwartier. Line-up gaat volgens mij per week (?), dus één keer in de week je line-up goed zetten, als je weinig tijd hebt. Het is wel handig als je het honkbal een beetje volgt, zodat je weet wie er in vorm zijn en wie niet. Eventueel spelers traden als je spelers hebt die niet in vorm zijn. Maar overall kost het je denk niet veel tijd. Mwe, dat ga ik niet redden dan. Kan echt max de Giants volgen, meer gaat niet lukken. NFL fantasy doe ik wel mee komend seizoen btw ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Uitstekende week voor de Nederlanders. Xander Bogaerts bezorgde de Red Sox een overwinning in de 19de inning tegen de Yankees, Simmons speelt de hele week al goed en Jonathan Schoop sloeg gister een Grand Slam; kY4bfj047bA :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Hebben nog 1 speler nodig die mee wil doen met de Fantasy ( [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?). Even over de draft, wie kan welke avond? Moeten namelijk wel snel gaan draften. Als we binnenkort niet kunnen draften zouden we ook nog een WhatsApp aan kunnen maken en daarin draften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Na morgenavond, kan ik elke avond na 18:30. ;) [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; wilde ook meedoen, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Hebben nog 1 speler nodig die mee wil doen met de Fantasy ( [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?). Even over de draft, wie kan welke avond? Moeten namelijk wel snel gaan draften. Als we binnenkort niet kunnen draften zouden we ook nog een WhatsApp aan kunnen maken en daarin draften.Nee, bedankt. Niks voor mij die Fantasy dingen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 De DH van de Astros is lekker bezig dit seizoen. 0 for 18 met 11 strike-outs. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Kan komende week iedere avond wel, alleen woensdag pas vanaf een uur of acht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Royals winnen wéér van de Angels. Tweede sweep van het seizoen. 6-0 de stand nu. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) Wat een einde van deze pot tegen de Mariners :D 7-3 achter in de 9e, nu bases loaded bij 7-5, 0 out en Billy Butler aan slag nu :D EDIT: Meeeeeeeeeeh, Butler raakt wel maar double play :( Wel 7-6 en een persoon op 3B EDIT: Baaaaaaaaaaaaaaam, Sogard met een base hit en de stand is weer gelijk :D :D :D _O_ EDIT: Gatver, 8-7 verlies in de 10e door een HR. Bah. Zal blij zijn als Doolittle weer terug is als closer 12 april 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst 13 april 2015 Makkie, 8-7 gewonnen door een HR in de 10e (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Dinsdagavond draften? Als we iemand nog vinden die mee wilt draften anders vraag ik 1 van mijn vrienden wel of maak ik nog een account aan. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst 13 april 2015 Ik kan wel, na 18:30. Dan liggen de kinderen in bed en is de vrouw paardrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Dinsdagavond is prima. Net als Satyr, graag na 18:30. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 april 2015 Auteur Share Geplaatst 13 april 2015 Welke regels doen we met de Draft? Hoeveel tijd heb je per pick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Makkie, 8-7 gewonnen door een HR in de 10e (y)Hey, doe eens niet stinkerd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 (bewerkt) [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Morgenavond 20:00 doen? (eerder/later mag ook) En doen we Head2Head, iedereen elke week tegen elkaar of doen we punten over het gehele seizoen? 13 april 2015 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Sowieso boys, wie dan ook, haal Mark Canha van de A's in je team :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; @Richarð. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Morgenavond 20:00 doen? (eerder/later mag ook) En doen we Head2Head, iedereen elke week tegen elkaar of doen we punten over het gehele seizoen? Prima. Denk dat de tweede optie misschien wel leuker is nu we maar met zijn zessen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten