Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Honkbal

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat houdt het in? Ik kan er namelijk niet veel tijd aan besteden..

Door middel van draften stel je een team samen. Je krijgt punten voor runs, HR's, stolen bases etc. En ook voor een winnende pitcher, saving pitcher, strike-outs etc. Soort Coach van het Jaar, maar dan met honkballers. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het draften duurt denk hoogstens een kwartier. Line-up gaat volgens mij per week (?), dus één keer in de week je line-up goed zetten, als je weinig tijd hebt. Het is wel handig als je het honkbal een beetje volgt, zodat je weet wie er in vorm zijn en wie niet. Eventueel spelers traden als je spelers hebt die niet in vorm zijn. Maar overall kost het je denk niet veel tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het draften duurt denk hoogstens een kwartier. Line-up gaat volgens mij per week (?), dus één keer in de week je line-up goed zetten, als je weinig tijd hebt. Het is wel handig als je het honkbal een beetje volgt, zodat je weet wie er in vorm zijn en wie niet. Eventueel spelers traden als je spelers hebt die niet in vorm zijn. Maar overall kost het je denk niet veel tijd.

Mwe, dat ga ik niet redden dan. Kan echt max de Giants volgen, meer gaat niet lukken.

NFL fantasy doe ik wel mee komend seizoen btw ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben nog 1 speler nodig die mee wil doen met de Fantasy ( [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?). Even over de draft, wie kan welke avond? Moeten namelijk wel snel gaan draften. Als we binnenkort niet kunnen draften zouden we ook nog een WhatsApp aan kunnen maken en daarin draften.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben nog 1 speler nodig die mee wil doen met de Fantasy ( [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?). Even over de draft, wie kan welke avond? Moeten namelijk wel snel gaan draften. Als we binnenkort niet kunnen draften zouden we ook nog een WhatsApp aan kunnen maken en daarin draften.
Nee, bedankt. Niks voor mij die Fantasy dingen :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een einde van deze pot tegen de Mariners :D 7-3 achter in de 9e, nu bases loaded bij 7-5, 0 out en Billy Butler aan slag nu :D

EDIT: Meeeeeeeeeeh, Butler raakt wel maar double play :( Wel 7-6 en een persoon op 3B

EDIT: Baaaaaaaaaaaaaaam, Sogard met een base hit en de stand is weer gelijk :D :D :D _O_

EDIT: Gatver, 8-7 verlies in de 10e door een HR. Bah. Zal blij zijn als Doolittle weer terug is als closer

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Morgenavond 20:00 doen? (eerder/later mag ook)

En doen we Head2Head, iedereen elke week tegen elkaar of doen we punten over het gehele seizoen?

bewerkt door Chris.tiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; @Richarð. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Morgenavond 20:00 doen? (eerder/later mag ook)

En doen we Head2Head, iedereen elke week tegen elkaar of doen we punten over het gehele seizoen?

Prima. Denk dat de tweede optie misschien wel leuker is nu we maar met zijn zessen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites