Kah Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Oakland's payroll is net zo hoog als Sabathia's salaris, en toch wordt je gesweept, machtig :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Mets ook gesweept :huhu: Slagploeg is duidelijk terug met Ellis Rivera en Kemp. Nu de bullpen nog want die slaat nergens op. 0.5 achter op de WC en 1.5 op SF. Die nieuwe WC regel is al ingegaan zie ik. nummers 1 en 2 moeten dan 1 match tegen elkaar en de winnaar gaat naar de World Series. Eindigen het seizoen thuis tegen de Rockies en de Giants. Wat een mooi slot kan dat worden als de Giants nog zo dichtbij staan. Ja de Mets storten nu finaal in, maargoed als je ook al een match met het wandelende lijk Batista begint dan geef je eigenlijk al op, gisteren was dan zuur dat het in extra-innings foutgaat maarja wat wil je ook met zo'n bullpen :cab: Maargoed its been a fun ride, nu maar wat jong talent de kans geven dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 De Indians stonden aan het begin weer even bovenaan, maar dat duurde ook niet lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Geen sweep voor de Giants :( 12th inning loss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ook Giants fan ? :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Fan is veel gezegd, in de zomer als de andere sporten stil liggen kijk ik vrij veel baseball en wedstrijdjes van de Giants hebben altijd mijn voorkeur. Dus ja eigenlijk ben ik wel fan ja :D Komt vooral door dat magische stadion aan het water denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 29 juli 2012 Share Geplaatst 29 juli 2012 Giants, lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 29 juli 2012 Share Geplaatst 29 juli 2012 Ja is echt niet normaal hoeveel errors al is dat na de eerste maanden al minder geworden. Met name Crawford begon echt ziek slecht. En Zito blijft gewoon een zwakke pitcher die gewoon snelheid in zijn pitches mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Hunter Pence naar de Giants voor Schierholz en dan een minor league Catcher en RHP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 juli 2012 Share Geplaatst 31 juli 2012 Hoho lekker al die trades. Nu Shane Victorino bij de Dodgers, perfecte man als leadoff hitter. En dan nog binnenkort Ryan Dempster erbij als pitcher. De pret blijft natuurlijk niet doorgaan, Dempster is de nieuwe pitcher van de Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Seattle 7 in a row trolololol :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Leuk debuut van Pence zeg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Goh weer lekker hoor Giants :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 augustus 2012 Share Geplaatst 2 augustus 2012 Barry Zito kan er gewoon geen kloot meer van, gelukkig ben je er als ik het goed heb over twee jaar van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Die Zito mist gewoon puur die fastball van boven de 90. Verder is het een hele redelijke pitcher die dit jaar al redelijk wat goede wedstrijden heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ja maja Zito komt niet eens aan de 90. Geloof dat hij op zijn max tot 87 ofzo komt. Dat is gewoon te weinig in de MLB en hij heeft wedstrijden dat zijn control en movement spot on zijn maar andere zoals gister dan klopt het niet en dan heb je er gewoon geen kloot aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Diamondbacks zijn het beste team van de laatste tijd volgens mij uit de NL West, zelfs de Padres deden de laatste maand leuk mee met een record van 15-11. Alleen de Rockies falen gewoon te hard, die zijn na Tulowitzki en CarGo echt niks waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Nog 13 runs de laatste 3 innings voor de Giants, typisch dat ik niet meer aan het kijken was :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Zou wel een enorme faal zijn van de Dodgers als ze nu de NL West niet gewoon gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Pffff zuur dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Enige tegenstand die ze nu nog hebben is een verzwakt Giants en een Diamondbacks team die echt niet nog zo'n comeback als vorig jaar uit de hoed gaat toveren. Altijd kut als je veel geblesseerde spelers hebt, maar vergeleken met de Padres is het gewoon peanuts. Zegt al genoeg dat Jason Marquis, Ross Ohlendorf, Kip Wells en Jeff Suppan samen 34 starts hebben gemaakt. Ook de meeste verschillende spelers moeten gebruiken in de gehele MLB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 BREAKING: Giants OF Melky Cabrera suspended 50 games without pay after testing positive for Testosterone, a performance-enhancing substance. Doei Giants. Vieze cheater bah. Hij was al de beste van Giants de laatste tijd. Mooi dat ie gepakt is. Volgens mij vergeet je dat Buster Posey gewoon de giants beste is de laatste tijd. Gerucht over Melky ging al langer dus verbaasd me niet jammer is het wel want nu is het weer Blanco die na zijn goede eerste paar maanden echt het helemaal kwijt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Beetje laat maar KING FELIX _O_ Nu een no-hitter en een PG voor Seattle dit jaar, jammer dat de rest v/h seizoen weer een teleurstelling is zoals gewoonlijk :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Pfff begin weer beetje interesse te verliezen aangezien zowel de Mets als Seattle weer eens nergens voor spelen, bring on the NFL :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Giants :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten