Rutger Geplaatst 22 oktober 2005 Share Geplaatst 22 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Man Utd van een paar jaar geleden met achterop 'Rutger' en nummer 4, en een shirt van PSG van 2 seizoenen geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rouge Geplaatst 22 oktober 2005 Share Geplaatst 22 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ik ben naar de afscheidswedstrijd van Petrovic geweest, en daar maakte Suker een onwaarschijnlijke goal. Een held imho. Fraude?? nooit iets van gehoord, niet dat dat wat zegt :cab: Dat schot van 40 meter ofzo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Juist, nou ja zat meer tussen een schot en een gigantische lob in :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Spanje 0102 #7 Raul Frankrijk 0002 #7 Pires Frankrijk 9800 #10 Zidane Lazio 0102 #13 Nesta Real Madrid 0102 #5 Zidane Real Madrid 0405 Uitshirt #5 Zidane Real Madrid 0506 #10 Robinho Napoli 0405 Uitshirt (wit, lange mouw) Feyenoord 9596 Uitshirt (met broekje, dat groene) Feyenoord 9900 #7 Gino Feyenoord 0102 #14 Ono Feyenoord 0304 #19 Buffel Olympique Marseille 0102 Willem II 0102 Arsenal 0506 Highbury shirt #11 Van Persie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Geen Palermo shirtje?? Vast van plan er een aan te schaffen...?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja, die zijn dus vrij moeilijk te krijgen. Op de officiële site zijn ze uitverkocht, bij Subside hebben ze ze niet meer en in Nederland zijn ze niet te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ebay misschien een idee :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 oktober 2005 Share Geplaatst 23 oktober 2005 welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ebay misschien een idee :) Ook niet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjellefhoot Geplaatst 29 oktober 2005 Share Geplaatst 29 oktober 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Wie koopt er nou een shirt van het Duits nationaal team :cab: Ik heb er 1 van Klose :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TDV Geplaatst 29 oktober 2005 Share Geplaatst 29 oktober 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Heb er zo veel :cab: De recentste: - Anderlecht 05/06 Zwart - Chelsea 05/06 Blauw - Lampard - Sparta Praag 05/06 - Zelenka :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keltie Geplaatst 2 november 2005 Share Geplaatst 2 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Feyenoord Thuis: Oude shirt uit de jaren 90 (volgens mij uit de "Larsson tijd" 98/99 (meen ik, Feyenoords laatste Adidas iig ) 2003/2004 (laatste met Stad Rotterdam Verzekeringen en waar het logo weer op de plek zit waar het hoort: op het hart) 2005/2006 (mijn eerste met Fortis) Feyenoord Uit: 2003/2004 (Denk ik, die geheel groene met Stad Rotterdam Verzekeringen) Club Brugge Thuis 2004/2005 Athletico Madrid Thuis (ik denk van 2003/2004, meegepikt op vakantie ) Griekenland (nationale 11) met nummer 7 (Zagorarikis -Spelling?- :P) ---------------- Gaten in de thuis shirts van Feyenoord, door verschillende redenen. Die waar het FeyenoordLogo in het midden zat, vond ik niet mooi (was dacht ik in het UEFA jaar). De eerste Kappa moest ik niet, vergeleken met de Adidas is het maar meuk Mjah, en die eerste met Fortis (Het blijft jammer ) Deze vond ik wel mooi (kraagje terug enzo) en de laatste is beschadigd dus heb ik hem maar weer gekocht.. Uitshirt vind ik ook heel stoer, maar dat hele witte... dat is bij mij niet echt verstandig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trapani Geplaatst 2 november 2005 Share Geplaatst 2 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja, die zijn dus vrij moeilijk te krijgen. Op de officiële site zijn ze uitverkocht, bij Subside hebben ze ze niet meer en in Nederland zijn ze niet te halen. Ik heb er wel een, ik bedoel 2 :D 1 Neppe met Toni achterop en 1 echte, gekocht in Palermo zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 november 2005 Share Geplaatst 2 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Tof. Ik heb er weer 2 bij kunnen voegen: -Partizan Belgrado 03/05 Thuisshirt -Blackburn Rovers 02/03 Thuisshirt, lange mouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Geit Geplaatst 2 november 2005 Share Geplaatst 2 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? 3 van Feyenoord(1 van Tomasson), 1 van real madrid (roberto carlos), 1 van Inter, 1 Brazilie(ronaldinho) en 1 Manchester United van beckham :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajax-4-Life Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ajax thuisshirt 2x een oude nog met Gronkjaer een uitshirt nog met Mido en een thuishirt met de Ridder Juventus shirt met Ibrahimovic Italie uitshirt Atletico Madrid Thuishirt AS Roma Thuis Totti AC Milan Kaka Spanje Thuishirt FC Barcelona een met Rivaldo en een met Saviola Manchester United met van Nistelrooy Nederland met Sneijder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Iig koop ik nu een thuisshirt van Ajax van dit seizoen, met #8 Maduro erop :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Super Striker 10 Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Iemand al eens een shirtje bij 'subsidesports' gekocht op internet? Wil wel bestellen, maar heb het gevoel dat je genept wordt met die dollars, ponden en euro's. Ook de verschillende maten met prijsverschillen zijn er krom. Als iemand op die .com site al eens een voetbalshirtje heeft gekocht, hoelang was dan de levertijd? Dat staat namelijk ook niet op die site. :O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajax-4-Life Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? gewoon op http://www.voetbalshirts.com heb je der ook veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 november 2005 Share Geplaatst 3 november 2005 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ja, die van Partizan en Blackburn zijn van Subside. Levertijd is 10-14 dagen, staat bij het afrekenen, maar ik had m'n shirts binnen 8 dagen. De prijs die je moet aanhouden is de pondprijs en dat dan omrekenen naar de eurokoers van die dag, zeg maar, omdat de shirts verkocht worden tegen een pondprijs, en de europrijzen op de site een standaardwisselkoers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Status Quo Geplaatst 15 februari 2006 Share Geplaatst 15 februari 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Net het thuisshirt van Werder Bremen in de bus gekregen. Dat stretchmodel is super! Gewoon besteld op de website van de club. De volgende op de verlanglijst zijn Tottenham en Valencia, allebei de thuisshirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karelax Geplaatst 15 februari 2006 Share Geplaatst 15 februari 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Oud Spanje uit shirt, van wanneer weet ik niet meer. Shirt draag ik heel vaak binnen. Betis shirt, ook aardig oud. Snel maar nieuwe kopen En Real Madrid shirt met nummer 7 achterop en held Raul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funs Geplaatst 26 april 2006 Share Geplaatst 26 april 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Ik heb: Portugal wit uit 2002 ofzo - Figo Vorig seizoen Arsenal uit blauw - Bergkamp _0_ AC Milan dit seizoen thuis - Schevjenko Ajax dit seizoen thuis - naamloos Barcelona erg oud thuis - Rivaldo :D Nederland nieuw uit - Van der Vaart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 26 april 2006 Share Geplaatst 26 april 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? De naam van Sheva staat hopelijk niet zo op je rug? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funs Geplaatst 26 april 2006 Share Geplaatst 26 april 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? haha nee nee, vind het zo'n moeilijke naam :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HaJee Geplaatst 26 april 2006 Share Geplaatst 26 april 2006 Re: welke voetbalshirtjes heb je allemaal? Shevchenko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten