Ilias. Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 @Ozan, kende jij Mbiwa, Bedimo, Estrada, Bocaly etc. vorig seizoen ook al? Als je kijkt naar PSG bijv. Pastore, Sirigu, Gameiro, Alex, Sakho, Motta, Nene, etc. etc. Heel hun selectie eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Ik ben sinds FM10 "fan" van Montpellier, volg hen dus sinds 2009. Dus kende vele spelers al wel. Als je niets afweet van de ploegen in Frankrijk en de selecties afgaat is de selectie van Montpellier idd wel onbekend. Ook wel geweldig dat toen ik met Montpellier FM speelde Giroud standaard in de winter naar Montpellier kwam en ik hem toen steeds uitlachtte en meteen probeerde door te verkopen. En nu is die kerel gewoon een beest :-D Mjah, was toen ook echt slecht, kwam gratis van Turnout. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Lol, ik volg veel voetbal maar ken geen van die zes namen die je daar noemde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Die eerste drie zou je toch wel moeten kennen. Giroud, Belhanda en Mbiwa worden aan vele clubs gelinkt. Mbiwa werd tijdje geleden met Arsenal genoemd dacht ik, Belhanda ook met Engelse clubs en Giroud heeft ook al z'n debuut gemaakt bij Frankrijk. Die zou je toch wel mogen kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Lol, ik volg veel voetbal maar ken geen van die zes namen die je daar noemde Verbaast me dan ook niet bij jou. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 @Ozan, Haha:-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Verbaast me dan ook niet bij jou. :cab: Jij kon ze natuurlijk allemaal:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Sorry hoor, maar ik ken zowat de hele ploeg van Montpellier. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Sorry hoor, maar ik ken zowat de hele ploeg van Montpellier. :r Okee, jij volgt dus blijkbaar het Franse voetbal? Die namen zijn echt niet bekend bij mensen die niet het Franse voetbal op de voet volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Mensen die de Franse competitie niet volgen kennen van PSG ook alleen maar Alex en Pastore ofzo. Maar aangezien we hier in het Frans voetbal topic zitten mag ik toch veronderstellen dat ik hier met mensen praat die een klein beetje van het Frans voetbal afweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 Mensen die de Franse competitie niet volgen kennen van PSG ook alleen maar Alex en Pastore ofzo. Maar aangezien we hier in het Frans voetbal topic zitten mag ik toch veronderstellen dat ik hier met mensen praat die een klein beetje van het Frans voetbal afweten. Sure, maar ging in dit geval ook alleen om die bekende/onbekende selecties. Veel spelers van PSG ken ik dan weer wel zonder dat ik het Franse voetbal volg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 april 2012 Share Geplaatst 29 april 2012 (bewerkt) Dan volg je PSG dus een beetje. Als ik in Engeland alleen één ploeg zou volgen dan is de rest van de competitie ook onbekend voor me natuurlijk. Faaak, ik zie nu die pass van Hazard waaruit de 2-1 valt. :cab: Ziekjes_O_ 29 april 2012 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 80' Montpellier 1 - 2 Evian Thonon Gaillar Spanning zeker? Jammer dit. Hopen op nog 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Montpellier :-D:-D:-D Zogenaamd kampioen toch? :mrgy: Mja, PSG is er ook nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Oeh, Camara kopt em bijna in de kruising. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 (bewerkt) WTF gebeurt er nu?! Belhanda en die andere donkere speler gaan op de vuist:/ 1 mei 2012 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 (bewerkt) Ik zie bij liveuitslagen opeens 3 rode kaarten? Die penalty moet zeker nog komen? edit: Blijkbaar al beëindigd ( 2-2 ).... En is weer terug veranderd naar 2 rode kaarten 1 mei 2012 bewerkt door macoronics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Belhanda :-D:-D:-D Laat je ploeg maar in de steek :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Ah verdomme, mist Camara die penalty nog. Wel logisch hij moest 6 minuten wachten, Belhanda en nog een paar spelers hebben rood gekregen omdat ze op de vuist gingen. @Mathi, waar heb jij het over? Voordat Belhanda rood kreeg, wilde Camara al de penalty nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Volgende match Rennais uit toch? Hopelijk komt de rode kaart voor zodat ie nog kan meedoen volgende match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 mei 2012 Share Geplaatst 1 mei 2012 Montpellier moest winnen hoor. De eerste penalty is al heel licht gegeven (keeper raakt de bal?), 2-2 is buitenspel, de laatste penalty is een schwalbe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 PSG, ongelooflijk. Na tien minuten al 2-0 in het krijt bij met alle respect Valenciennes. Bedroevend noem ik dit, maar goed. Die opstelling alleen al. Jallet - Camara - Alex - Maxwell, terwijl je Sakho en Lugano op de bank hebt zitten. :cab: Bovendien beide diepe spitsen op de bank, waar is dat goed voor? :cab: 2-1 Nene nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Komaan Valenciennes (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Lekker Valenciennes! Ik zie PSG wel langszij komen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Staan ze opeens 2-3 voor :-D Hebben m'n post gelezen zeker. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten