Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds FM10 "fan" van Montpellier, volg hen dus sinds 2009. Dus kende vele spelers al wel. Als je niets afweet van de ploegen in Frankrijk en de selecties afgaat is de selectie van Montpellier idd wel onbekend. Ook wel geweldig dat toen ik met Montpellier FM speelde Giroud standaard in de winter naar Montpellier kwam en ik hem toen steeds uitlachtte en meteen probeerde door te verkopen. En nu is die kerel gewoon een beest :-D Mjah, was toen ook echt slecht, kwam gratis van Turnout. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die eerste drie zou je toch wel moeten kennen. Giroud, Belhanda en Mbiwa worden aan vele clubs gelinkt. Mbiwa werd tijdje geleden met Arsenal genoemd dacht ik, Belhanda ook met Engelse clubs en Giroud heeft ook al z'n debuut gemaakt bij Frankrijk. Die zou je toch wel mogen kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die de Franse competitie niet volgen kennen van PSG ook alleen maar Alex en Pastore ofzo. Maar aangezien we hier in het Frans voetbal topic zitten mag ik toch veronderstellen dat ik hier met mensen praat die een klein beetje van het Frans voetbal afweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die de Franse competitie niet volgen kennen van PSG ook alleen maar Alex en Pastore ofzo. Maar aangezien we hier in het Frans voetbal topic zitten mag ik toch veronderstellen dat ik hier met mensen praat die een klein beetje van het Frans voetbal afweten.

Sure, maar ging in dit geval ook alleen om die bekende/onbekende selecties. Veel spelers van PSG ken ik dan weer wel zonder dat ik het Franse voetbal volg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan volg je PSG dus een beetje. Als ik in Engeland alleen één ploeg zou volgen dan is de rest van de competitie ook onbekend voor me natuurlijk.

Faaak, ik zie nu die pass van Hazard waaruit de 2-1 valt. :cab: Ziekjes_O_

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah verdomme, mist Camara die penalty nog. Wel logisch hij moest 6 minuten wachten, Belhanda en nog een paar spelers hebben rood gekregen omdat ze op de vuist gingen.

@Mathi, waar heb jij het over? Voordat Belhanda rood kreeg, wilde Camara al de penalty nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSG, ongelooflijk. Na tien minuten al 2-0 in het krijt bij met alle respect Valenciennes. Bedroevend noem ik dit, maar goed. Die opstelling alleen al. Jallet - Camara - Alex - Maxwell, terwijl je Sakho en Lugano op de bank hebt zitten. :cab: Bovendien beide diepe spitsen op de bank, waar is dat goed voor? :cab:

2-1 Nene nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites