Juca Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Zeer knappe en zeer belangrijke winst. Ook mooi dat Granqvist, die wat had goed te maken, op zo'n schitterende wijze de matchwinner wordt. Wel weer gaar dat er een penalty gemist wordt, maar dat was duidelijk de klasse van Ten Rouwelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Je zag ook meteen waar het verschil lag met de afgelopen wedstrijden. Sparv en Hiariej hadden het middenveld onder controle, dat is wel een tijdje geleden geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Aan het begin van het seizoen speelden Sparv en Hiariej ook centraal op het middenveld toen we vaak wonnen. Het was voor een uitwedstrijd een hoog niveau. Kieftenbeld en Pedersen scoorden weer een onvoldoende. Van Loo heeft het goed gedaan, al kreeg ik wel een paar keer een hartaanval als hij de bal had. Bacuna was ook niet bijzonder. De rest was voldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Goaltje weer van Granqvist hoor, goeiedag. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Aan het begin van het seizoen speelden Sparv en Hiariej ook centraal op het middenveld toen we vaak wonnen. Het was voor een uitwedstrijd een hoog niveau. Kieftenbeld en Pedersen scoorden weer een onvoldoende. Van Loo heeft het goed gedaan, al kreeg ik wel een paar keer een hartaanval als hij de bal had. Bacuna was ook niet bijzonder. De rest was voldoende. Van Loo in een van de laatste minuten met die uittrap die geblokt werd. Wat een slome is het ook.;) Voor de rest keepte hij degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik vind Van Loo altijd wat zekerder dan Luciano. Eindelijk weer een clean sheet, dus laat ik hopen dat Van Loo ook op doel blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Laat ik et zo zeggen; goddank, het werd weer tijd ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Van Loo in een van de laatste minuten met die uittrap die geblokt werd. Wat een slome is het ook.;) Voor de rest keepte hij degelijk. Al moet ie een uittrap nemen dan krijg ik al een hartaanval man, ben al blij als de bal buiten een straal van 10 meter van hem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Groningen-back Stenman verrast met keuze voor Club Brugge Woensdag, 23 maart 2011 om 17:53 FC Groningen neemt definitief afscheid van Fredrik Stenman. De vleugelverdediger beschikt over een aflopend contract en Groningen wilde de samenwerking graag verlengen, maar Stenman vond het tijd voor een nieuwe uitdaging. De Zweed zet zijn loopbaan na dit seizoen voort bij Club Brugge, waar hij een contract voor drie seizoenen gaat tekenen. / De Belgische werkgever van Adrie Koster liet eerder deze woensdag in een persverklaring al weten dat zij de eerste noemenswaardige versterking voor het volgende seizoen binnenhad. De Vlaamse pers dacht aan de komst van NEC-aanvaller Bjorn Vleminckx, maar Club verraste met de komst van Stenman. De 27-jarige linksback gaat na dit seizoen verder in Brugge. “Het is voor mij een nieuwe uitdagingâ€, zegt Stenman op de website van Groningen. “De Belgische competitie heeft als geheel misschien een minder grote uitstraling, maar Club Brugge heeft een begroting die tien miljoen hoger ligt dan die van FC Groningen. Ik ben een heel gelukkig mens, maar het doet ook pijn om afscheid te gaan nemen. FC Groningen heeft mij in vier jaar heel veel gegeven.†Stenman speelde tot dusver 133 officiële wedstrijden voor Groningen, dat de back in 2007 overnam van Bayer Leverkusen. “Ik heb altijd de steun gekregen van de mensen binnen de club en de supporters en wil iedereen alvast heel hartelijk bedanken. Maar vanaf morgen (donderdag, red.) zal ik mij de komende maanden uiteraard volop inzetten voor FC Groningen. Vanaf nu richt ik me met de ploeg op het bereiken van de vierde plaats.†VZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Is dat een beetje een goede? Wat zijn zijn sterke punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Aanvallend vooral sterk, mits er een linksvoor voor hem loopt. Eigenlijk moet Club ook Tadic halen, anders heeft het weinig zin vrees ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Misschien zullen we sowieso een nieuwe linksvoor nodig hebben dus wie weet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Rot op man, niet Tadic ook weg. Maar aan Stenman kun je wel wat plezier beleven hoor. Eerste seizoen niet, maar als hij het vertrouwen heeft dan komt ie wel wat mee op. Wel jammer dat ie weg gaat, had hem nog wel een seizoen met Tadic willen zien schitteren hoor. Ondanks dat de verrassing eraf was blijft het werken. Nu hopen op een goede opvolger, 1tje die er wel direct kan staan. Want als we willen doorzetten kunnen we niet elke keer aankomen met talentjes die het gaan maken en op hun top weggaan. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Jammer dit, was met Tadic gouden koppel. Maar zoals al vaker gezegd, Stenman is zo goed als zijn linksbuiten voor hem.;) Heb van hem genoten, altijd hard werkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Is dat een beetje een goede? Wat zijn zijn sterke punten? Niks, het is helemaal geen bijzondere speler. Speelt dit seizoen zwaar boven zijn kunnen door Sparv en Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Wat is dat met die nieuwe speler.. Leea aldoor dingen op rwitter over de nieuwe Farfan enzo.. Als vervanger van Enevoldsen dan maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Is een spits. Maar er zitten meerdere clubs achter aan.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Media in Peru geven aan dat het al akkoord is. Volgens de Peruaanse website Depor.pe heeft FC Groningen een deal gesloten met het Peruaanse Alianza Lima. Er zou 2 miljoen dollar(1,42 miljoen euro) zijn betaald voor de aanvallende middenvelder. Het is allemaal nog wat onduidelijk. Het komt wel vaker voor dat een transfer van een speler in het land waar hij nu speelt eerder bekend wordt dan hier, dus er zou best waarheid in kunnen zitten. Bovendien lekte de transfer van Jones ook eerder uit in een ander Zuid-Amerikaans land, Uruguay. André Carrillo is 19 jaar en speelt dus zoals al gezegd bij Alianza Lima, de populairste club uit Paraguay. De club werd 22 maal kampioen van Paraguay en is daarmee tweede als het gaat om titels. Carrillo zelf speelt meestal als tweede spits/aanvallende middenvelder. Het is nu wachten op een bevestiging, als die er komt. Hans Nijland of Henk Veldmate zullen hier duidelijkheid over moeten kunnen geven. Voor de goed Spaans sprekenden onder ons, op deze site Kan zelfs geen spaans dus dat weet ik verder niet maar goed. [YOUTUBE]EO8HnhmNp00[/YOUTUBE] [YOUTUBE]3SsA0wZDjEA[/YOUTUBE] Filmpjes zeggen natuurlijk weinig, als je al mijn briljante momenten op film zou zetten en zo zou monteren had je ook wel een filmpje van 2 minuten waarin iedereen zou denken dat ik de nieuwe Sneijder zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Niet overdrijven Peter, ik kan me nog wel je 'hooghoud filmpjes' herinneren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Die jongen is bij iedere club in de Eredivisie aangeboden, heeft volgens mij de zelfde zaakwaarnemer die Farfan eerst had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Ziet er wel technisch uit, verder valt er natuurlijk weinig over te oordelen. Tenzij iemand de competitie van Peru volgt, maar dat zal wel niet :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Niet overdrijven Peter, ik kan me nog wel je 'hooghoud filmpjes' herinneren ;c Om maar een voorbeeld te noemen:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Morgen moet gewonnen worden, anders wordt het wel heel zwaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Hij is gewoon vanuit Groningen gestuurd om heerenveen kapot te maken !! Reactie op VZ over de wedstrijd van heereveen. Toch leuk om dat te zien:p Morgen 3 punten. Limburgers kunnen niet voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ziet er wel technisch uit, verder valt er natuurlijk weinig over te oordelen. Tenzij iemand de competitie van Peru volgt, maar dat zal wel niet :-D Tja technisch ziet het er wel aardig uit, maar kijk dat eerste filmpje nog maar eens en let dan op de verdedigers. :cab: Nu staat de eredivisie niet bekend om topverdedigers, maar als je kijkt naar waar hij nu tegen speelt, zal hij hier heel erg moeten wennen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten