Diekhuuzen Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Blind gaat wel een kans krijgen onder Frank de Boer denk ik. Kieftenbeld doet het trouwens wel steeds beter, maar Blind vond ik qua niveau een stuk verder dan hij. Ik hoop dus nog steeds dat ie komt, maar die kans is helaas wel een stuk minder geworden. Trouwens, Palacio uit TP (zie ik nu pas), ik kom uit TB, maar ken wel veel uit TP, dus misschien ken ik jou ook wel. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Misschien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Haha ik weet et wel zeker als ik je profiel bekijk, volgens mij heb ik behoorlijk vaak tegen je gespeeld. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Net zo vaak verloren zeker? ;c Maar ik voetbal al anderhalf jaar niet meer door knieblessure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Aah oke, ehm wij ooit verloren van TEO? Nog nooit volgens mij, ja 1x op een toernooi met 5-0 toen we allemaal smoor op t veld stonden. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Die smoes gebruikte ik ook wel eens, maar daar trapt natuurlijk niemand in :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Haha, heb je trouwens wel enig idee wie ik ben, want ik weet dus wel precies wie jij bent. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ik ken maar 1 Dijkhuizen uit dat rotdorp :p en dat is Jeroen Dijkhuizen geloof ik. Dus dat zal je dan wel wezen? In de b' ers midmid van Omlandia dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Dat Blind niet meer zou komen, was ook direct mijn gedachte.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ik ken maar 1 Dijkhuizen uit dat rotdorp :p en dat is Jeroen Dijkhuizen geloof ik. Dus dat zal je dan wel wezen? In de b' ers midmid van Omlandia dacht ik. Haha, ehm ja, dat klopt allemaal. Behalve van dat rotdorp dan. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Aah oke, ehm wij ooit verloren van TEO? Nog nooit volgens mij, ja 1x op een toernooi met 5-0 toen we allemaal smoor op t veld stonden. ;) Was dat niet die wedstrijd toen met het dakterras die avond ervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Ehm, nu je het zegt, er is wel wat gebeurd die nacht. We hadden toen de middenstip gejat. :D De scheids kwam toen de volgende dag met een kruiwagen op het veld. :mrgy: Over een dakterras kan ik me alleen vaag iets herinneren, misschien dat jij dat beter weet? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Ik weet het ook nog wel ;c Alle tafels en stoelen stonden ineens op't dak. Dakterras dus :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Haha, nu je het zegt, dat was echt geweldig idd. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Geweldige overwinning, maar zwaar onverdiend. Matavz _O_ Verder heeft Blom uitstekend gefloten, alleen mogen we blij zijn dat Holla slechts geel kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rewolf Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Prima gespeelde overwinning, hoewel onverdiend :P Had niet verwacht dat we na een half seizoen er zo voor zouden staan. Goed werk Huistra en op naar de Europa League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Zwaar onverdiende overwinning gezien de 2e helft. Blom floot 1st nog helemaal niet zo slecht, maar ik moet toegeven dat hij zo nu en dan toch een foutje maakte;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ik vond het geen ruk aan, de sfeer was wel oké maar verder ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Het laatste kwartier was GE-WEL-DIG. Heerlijk hoe het hele publiek inclusief de lange zijde en zuid compleet los gingen. En dan nog die 2-0 er bij op het eind, ik ben 3 rijen naar voren gevallen van het juichen, fantastisch, dit heb ik in tijden niet meer meegemaakt in de Euroborg. :D Over de wedstrijd tja, je kan het onverdiend noemen, maar het gaat om kansen creëren en kansen afmaken en AZ deed dat beide niet voldoende. Kan Schaars wel mooi gaan lullen dat ze zo geweldig gespeeld hebben en dat ze Groningen weggetikt hebben, volgens mij vergeet ie dat ie verloren heeft, sukkeltje. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Haha die Verbeek, echte verliezer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Haha die Verbeek, echte verliezerhet viel me mee dat hij na afloop toegaf dat hij een fout had gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Voor de geintresseerden er zaten gister weer scouts voor Matavz op de tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Voor de geintresseerden er zaten gister weer scouts voor Matavz op de tribune. Nee, ben ik niet in geinteresseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee, ben ik niet in geinteresseerd. reageer dan niet.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee, ben ik niet in geinteresseerd. Ha Koen, wist je al dat we boven Ajax staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten