Juca Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Kieftenbeld op VM, Tommie RV en dan mag Femi lekker de bank gaan warmhouden. Al speelde Kieftenbeld de tweede helft heel behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Kieftenbeld gewoon op de bank hoor. Femi is echt wel een baas. Tom inderdaad op RV. Krijgt al jaren te horen dat ie te min is voor de Eredivisie. Maar hij was niet het vriendje van Jans wat Svejdik en De Roover wel waren. En bij Jans speelt het vriendjesfactor ook mee. Daarom speelde v.d. Laak ook altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Femi niet op de bank hoor. Die man vecht als een malle en is zeker nuttig. Maar als hij uitvalt kun je Kieftenbelt wel een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 augustus 2010 Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hij geeft alle passes als de pest. Goed dat Huistra traint om strakke ballen, want die ballen zijn soms zo dramatisch :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Pieter Huistra _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja, had hem al gezien. Wel geniaal :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Als Ron Jans dit had gedaan dan had hij 3 dingen afgescheurd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Haha, geniaal:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Muhahaha :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 4 gespeeld, 8 punten, 2e plek, en nog altijd ongeslagen:D BOEM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Gaat idd lekker. Ook mooi dat Huistra graag aanvallend wil spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Tadic! _O_ Wat een speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Op één of ander manier ben ik blij dat Blind ons niet is komen versterken. Nu kan Huistra mooi de eigen jeugd een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Zoals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Nja, de meesten lopen al wat langer in het voetbal: Metaj, Hiariej, Veldmate etc. zijn qua naam bekend maar hebben amper wedstrijden gespeeld. Kunst en Lachman kunnen leuk voetballen. Verder vanuit de reserves: Luis Perdo, Schepers, Menting, Bossman en Mamedov Vanuit de A-jeugd: Ozturk, van Nieff, T. Gazajan en Bos Dat zijn denk ik wel de jongens waar je de komende jaren op mag letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Ik ken ze allemaal wel, maar of ze ooit een betekenis kunnen zijn voor Groningen vraag ik me af. Van die namen die jij noemt, vind ik alleen Luis Pedro, Özturk en van Nieff echte talenten. Ik heb nog best vaak tegen van Joell gevoetbald eigenlijk. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Ik ken ze allemaal wel, maar of ze ooit een betekenis kunnen zijn voor Groningen vraag ik me af. Van die namen die jij noemt, vind ik alleen Luis Pedro, Özturk en van Nieff echte talenten. Ik heb nog best vaak tegen van Joell gevoetbald eigenlijk. :p Tuurlijk is het nog maar de vraag. Maar als je ze geen kans geeft en je schrijft ze wel af, waarom heb je dan in godsnaam een jeugdopleiding? En geloof mij, dit zijn de betere jongens in de jeugd dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Tuurlijk is het nog maar de vraag. Maar als je ze geen kans geeft en je schrijft ze wel af, waarom heb je dan in godsnaam een jeugdopleiding? En geloof mij, dit zijn de betere jongens in de jeugd dit seizoen. Zou best kunnen hoor. Ik ken ook alleen maar die namen die ik net opnoemde en die vond ik zeker verdienstelijk spelen van wat ik zag. Achja, jij weet er vast wel meer van. Volg jij ze nauwlettend, de jeugdelftallen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Ik val je ook niet aan ofzo, maar wat ik van deze jongens heb gezien is dat verder in ontwikkeling zijn dan de rest. T. Gazajan speelde als, ik meen 2e jaar B'er, iemand van een jaar of 22 van een 1e klasser al helemaal dol. Klein, snel, technisch en een prima voorzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Ik gebruik haast geen emoticons, waardoor het lijkt alsof ik me aangevallen voel. Ik was eigenlijk bloedserieus. Jij zal ze vast wel beter kennen en hen beter op waarde kunnen schatten dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Het zinnetje: Achja, jij weet er vast wel meer van. Deed me anders vermoeden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Ik meende het eigenlijk serieus. Jij weet er vast wel meer van aangezien jij weet wie de grotere talenten zijn. Ik nam aan dat je ze soms zag spelen, that's why. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Bos = Henk Bos neem ik aan? Zit bij mij in de klas. Ik heb hem amper zien voetballen, maar hij lijkt me voor de echte top gewoon te klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Te klein? Hoe groot is Sneijder, hoe groot is Mertens? Lengte maakt niet uit. Het is een zeer behoorlijke voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Lengte, nee dat maakt niet t verschil of je top of niet top bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten