Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kieftenbeld gewoon op de bank hoor. Femi is echt wel een baas. Tom inderdaad op RV. Krijgt al jaren te horen dat ie te min is voor de Eredivisie. Maar hij was niet het vriendje van Jans wat Svejdik en De Roover wel waren. En bij Jans speelt het vriendjesfactor ook mee. Daarom speelde v.d. Laak ook altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nja, de meesten lopen al wat langer in het voetbal: Metaj, Hiariej, Veldmate etc. zijn qua naam bekend maar hebben amper wedstrijden gespeeld. Kunst en Lachman kunnen leuk voetballen.

Verder vanuit de reserves: Luis Perdo, Schepers, Menting, Bossman en Mamedov

Vanuit de A-jeugd: Ozturk, van Nieff, T. Gazajan en Bos

Dat zijn denk ik wel de jongens waar je de komende jaren op mag letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken ze allemaal wel, maar of ze ooit een betekenis kunnen zijn voor Groningen vraag ik me af. Van die namen die jij noemt, vind ik alleen Luis Pedro, Özturk en van Nieff echte talenten.

Ik heb nog best vaak tegen van Joell gevoetbald eigenlijk. :p

Tuurlijk is het nog maar de vraag. Maar als je ze geen kans geeft en je schrijft ze wel af, waarom heb je dan in godsnaam een jeugdopleiding? En geloof mij, dit zijn de betere jongens in de jeugd dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk is het nog maar de vraag. Maar als je ze geen kans geeft en je schrijft ze wel af, waarom heb je dan in godsnaam een jeugdopleiding? En geloof mij, dit zijn de betere jongens in de jeugd dit seizoen.

Zou best kunnen hoor. Ik ken ook alleen maar die namen die ik net opnoemde en die vond ik zeker verdienstelijk spelen van wat ik zag. Achja, jij weet er vast wel meer van. Volg jij ze nauwlettend, de jeugdelftallen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites