Diekhuuzen Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Het staat inmiddels ook al op psv.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Met val sloom op de kol en pedersen in voorin eindigen we onderin jalalalalalalalalala. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goed dat Matavz is weggegaan. Wisselvallig als de pest en 7.5 miljoen kan je en mag je nooit laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2011 Gewoon Van Dijk in de spits :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goed dat Matavz is weggegaan. Wisselvallig als de pest en 7.5 miljoen kan je en mag je nooit laten liggen. Jij denkt dat een spits elke wedstrijd nadrukkelijk aanwezig moet zijn ofzo? Voor Groningen-begrippen is Matavz een topspits. Met hem maak je veel meer kans op Europees voetbal en dat is iets wat ik nu eindelijk weer eens wil. Fiorentina uit was onvergetelijk, maar ook al weer te lang geleden. Hopelijk staat Teixeira er meteen, maar dat is denk ik moeilijk te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hans Nijland: "Bod op Tadic afgewezen." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ik gok bod van Twente, maar dat is een pure gok. En hopen dat Groningen nog een keeper gaat halen, of op zijn minst Luciano op goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ik heb gehoord dat Groningen Roy Beukekamp heeft gebeld voor een terugkeer in het betaalde voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 FC Groningen heeft vandaag een bod van FC Twente op Dusan Tadic geweiged, zegt Hans Nijland van FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Roorda komt misschien met Beukenkamp en Lodewijks mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Isaksson mag je voor 12u nog ophalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Isaksson mag je voor 12u nog ophalen? Als PSV z'n salaris betaald vind ik het goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Haal Cassio dan, op hem kan je rekenen. /woordgrap;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 september 2011 Share Geplaatst 1 september 2011 FC Groningen-Lierse SK 1-1. Met veredeld B-elftal hoorde ik, hecht ik niet veel waarde aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Pedersen in de basis, Teixeira begint op de bank. Hopen op het Nordstrand scenario haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Dat hij hard faalt en maar twee keer scoort in één seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Dat hij de winnende maakt tegen Heerenveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 september 2011 Auteur Share Geplaatst 11 september 2011 Pedersen ;e Bacuna to score. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Pedersen moet even een cursus schieten volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 verdedigen is ook een kunst gebleken vanmiddag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Tja, zonde. Heb wel vertrouwen in Texeira, kan meevoetballen en kreeg 1 halve kans en was direct zeer gevaarlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 Nou, Texeira mocht er wel wat maken. Samenvattend; Belabberde eerste helft, tweede helft iig beter. Je merkt duidelijk dat Groningen nog zoekende is. Kenmerkend voor de eerste helft was Bacuna, welgeteld 0 goede acties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Wat ik niet snap is het gebrek aan vertrouwen op dit moment. De eerste twee wedstrijden heeft Groningen het beste voetbal gespeeld wat ik in jaren heb gezien. (en nee, ik overdrijf niet) Vol vertrouwen, ingestudeerde combinaties, hoog tempo, veel druk; het zag er allemaal prachtig uit. Alleen kregen we steeds tegengoals in de eindfase. Dus ja de verdediging is matig, maar dan snap ik niet waarom de rest van het team dan ook meteen vertrouwen verliest.. Nouja, iig drie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Wat me wel weer positief opviel is dat Tadic de 2e helft weer een paar geniale passjes en acties had. Was dit seizoen nog niet erg sterk, maar hopelijk trekt ie dit door. En Texeira, die jongen komt er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Hmm ik hoop dat je het goed ziet, ik zag dat gister nog niet zo. Ik wacht nog even met mn oordeel. Zeikenat geregend trouwens en dan ook nog zo'n saaie kutpot, achja 3 punten. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten